MuscleMeat

Wie doet er hier nog meer aan speedcubing? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog nooit opgelost dus is het een k*tding, weet niet of mn geest te langzaam of te simpel werkt of dat ik gewoon te stom ben om hem op te lossen.
 
Nog nooit opgelost dus is het een k*tding, weet niet of mn geest te langzaam of te simpel werkt of dat ik gewoon te stom ben om hem op te lossen.

Prima logica, je intellect is niet toereikend en dat ligt aan de kubus.... Serieus, het ligt meestal aan het doorzettingsvermogen, iedereen met een gemiddelde intelligentie kan hem oplossen, zeker wanneer je een tutorial kijkt op youtube o.i.d.
 
Serieus, het ligt meestal aan het doorzettingsvermogen, iedereen met een gemiddelde intelligentie kan hem oplossen, zeker wanneer je een tutorial kijkt op youtube o.i.d.
Das waar. Ik kan hem altijd vrij gemakkelijk tot 2 lagen oplossen, daarna wordt het me teveel werk en dus frustrerend. Eigenlijk gewoon een "simpel" algoritme.
 
Das waar. Ik kan hem altijd vrij gemakkelijk tot 2 lagen oplossen, daarna wordt het me teveel werk en dus frustrerend. Eigenlijk gewoon een "simpel" algoritme.

Precies, je kunt met 4 algoritmen de kubus vrij snel oplossen, je moet een bepaald algoritme dan soms wel 3 keer herhalen. Wanneer je meer algoritmen leert kun je in steeds minder stappen de laatste laag oplossen. De methode die ik aan het leren ben, de Friedrich methode, kent totaal 78 algoritmen voor de laatste laag (57 oriëntatie en 21 permutatie algoritmen).
 
Heb hem wel eens opgelost, maar dat was geluk! Dan is het wel lekker imo.
 
Das waar. Ik kan hem altijd vrij gemakkelijk tot 2 lagen oplossen, daarna wordt het me teveel werk en dus frustrerend. Eigenlijk gewoon een "simpel" algoritme.

Die laatste laag is idd k*t. Daarom zat ik ook op die 2 mins, die laatste laag deed ik altijd eeuwig over.
 
geen geduld voor :( en misschien ook wel te dom
 
Ik heb er laatst trouwens weer eentje gekregen.. bedrijf bestond ook 25 jaar ofzo. even googlen en ik had hem zo weer opgelost. Niet zo snel als vroeger (maar die was ook speciaal getuned op speed)
 
nog nooit gedaan. Te weinig geduld voor
 
Gisteren afgestoft en even de paar standaardbewegingen geleerd. Doe hem nu in 4 minuten.
 
Mijn record is 2 kantjes van de 3x3 in een halve dag.
 
Toch vind ik speedcubing alsnog een vrij suffe hobby, respect hoor.
 
Enkel als ik mijn onderarmen train.
 
Heb hem wel eens opgelost, maar dat was geluk! Dan is het wel lekker imo.

De kans dat je door puur geluk de oplossing vindt is extreem klein. Er zijn namelijk 43,252,003,274,489,856,000 verschillende combinaties mogelijk.

zoek een leven en ga werken ipv met een k*tding te spelen

Ik heb je post maar gerapporteerd en ik zal er verder maar niet op ingaan. We worden erg moe van je kleuter.

zonde van die tijd...

Dat vindt jij. Geen enkele vorm van vermaak is zonde van je tijd.

Het valt me op dat er veel mensen negatief zijn. Je vindt andere mensen toch ook kortzichtig als ze tegen je zeggen dat bodybuilding geen sport is of een onzin sport?
Ieder z'n ding toch?
 
Back
Naar boven