XXL Nutrition

Wie doet er hier nog meer aan speedcubing?

Bezoekers in dit topic

De kans dat je door puur geluk de oplossing vindt is extreem klein. Er zijn namelijk 43,252,003,274,489,856,000 verschillende combinaties mogelijk.

geloof het of niet maar het is echt zo.
Ik had dat ding thuis liggen en klote er af en toe mee, opeens had ik hem, na een tijdje dan he:D
 
wel eens gedaan or maar ik was er niet meteen verslaafd aan ofzo
 
Niet voor mij weggelegd aangezien ik de 2x2x2 al niet kon oplossen;)
 
geloof het of niet maar het is echt zo.
Ik had dat ding thuis liggen en klote er af en toe mee, opeens had ik hem, na een tijdje dan he:D

Ik denk dat je zelf dacht dat het puur geluk was, maar ik denk dat het wel zeker een product van je gedachtenprocessen was, dat lijkt me simpelweg de meest logische conclusie.
 
Ik denk dat je zelf dacht dat het puur geluk was, maar ik denk dat het wel zeker een product van je gedachtenprocessen was, dat lijkt me simpelweg de meest logische conclusie.

owja tuurlijk vet logisch, ik deed maar wat met dat ding ik was 10 ofso. :P
paar draaien en het lukte niet en hij ging weer de hoek in.
 
Prima logica, je intellect is niet toereikend en dat ligt aan de kubus.... Serieus, het ligt meestal aan het doorzettingsvermogen, iedereen met een gemiddelde intelligentie kan hem oplossen, zeker wanneer je een tutorial kijkt op youtube o.i.d.

Alsof het iets met je intellect te maken heeft of je hem kan oplossing.
Heeft meer te maken met het feit dat je je lang kan interesseren voor hetzelfde ding.
met alles verveel ik me snel. meeste computer spellen speel ik ook niet uit.

En een tutorial kijken klinkt als valsspelen. Gewoon iemand anders die je uitlegt hoe je een puzzel moet oplossen.
 
Ik kan er niets van. geen inzicht voor.
 
Ik kan er niets van. geen inzicht voor.

Voor de standaardoplossingen heb je geen inzicht nodig. Je moet gewoon een paar rijtjes als U R U' R' uit je hoofd kennen die staan voor de draaien bij bepaalde situaties.
 
Alsof het iets met je intellect te maken heeft of je hem kan oplossing.
Heeft meer te maken met het feit dat je je lang kan interesseren voor hetzelfde ding.
met alles verveel ik me snel. meeste computer spellen speel ik ook niet uit.

En een tutorial kijken klinkt als valsspelen. Gewoon iemand anders die je uitlegt hoe je een puzzel moet oplossen.

Dat was ook meer een geintje, ik zeg later in die post ook dat het heeft te maken met doorzettingsvermogen, en eerder in het topic gaf ik ook al aan dat bijna iedereen de beginnersmethode makkelijk onder de knie kan krijgen.

De meeste dingen vervelen mijn ook heel snel, ik speel inderdaad ook vrijwel nooit een spel uit. Maar er zijn weleens dingen die langer m'n interesse blijven vangen, zoals dit en gitaar en basgitaar spelen.
 
Alsof het iets met je intellect te maken heeft of je hem kan oplossing.
Heeft meer te maken met het feit dat je je lang kan interesseren voor hetzelfde ding.
met alles verveel ik me snel. meeste computer spellen speel ik ook niet uit.

En een tutorial kijken klinkt als valsspelen. Gewoon iemand anders die je uitlegt hoe je een puzzel moet oplossen.

Zo kan je het zien, maar "lessen" nemen is gewoon een manier om ergens sneller en makkelijker te komen, daarom ga je ook naar school in plaats van zelf de snelheid van het licht te berekenen o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
cubing

ik doe ook veel aan cubing. al hoe wel ik nog geen speedcube heb is mijn record toch al 31 sec. mss gaat het nog vlugger met een speedcube.:D
 
Tering [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
cubing

:D ik doe ook veel aan cubing. al hoe wel ik nog geen speedcube heb is mijn record toch al 31 sec. mss gaat het nog vlugger met een speedcube.:D
 
Wat is eigenlijk het stqrtpunt van waaruit je vertrekt, lijkt me dat je vanuit bepaalde configuraties sneller tot een oplossing komt dan met anderen.
 
maakt niks uit, het is de bedoeling om eerst een kruis van een kleur te maken. daarna doe je de hoekvlakken, dan heb je dus 1 vlak met 1 rand.. dan komt de 2 rand, dan komt het bovenste vlak en dan doe je de 3de rand..

mijn snelste is 1:10 ofso, ( je hebt trouwens verschillende technieken google maar is op f2l ofso )
 
Back
Naar boven