MuscleMeat

Wie doet er mee met een records-wedstrijdje?

Bezoekers in dit topic

ik heb ooit 45 punten in 3 ballen gemaakt.
 
Uh roeien met welke weerstand op roeien? :p
 
Uh roeien met welke weerstand op roeien? :p

Weerstand of dragfactor is niet van belang, althans niet op een Concept 2. Het wattage benodigd om een bepaalde snelheid te halen is gelijk bij iedere dragfactor van 1 t/m 10.

Aan te raden valt om een dragfactor tussen de 100 en 135 te gebruiken op een Concept 2.
 
wat dacht je van 1000x opdrukken :) ? mijn doel een beetje over 8 maanden zit nu op de 84 :P xD maar gaat voor uit
 
Mannen hebben testosteron vergiftinging, overigens las ik net pas de wedstrijd, dus maandag ga ik een poging wagen! Mijn baas vind dat we tijdens de lunchpauze een extra half uur verdienen als we gaan sporten, dus dat ga ik dan wel proberen!
 
Mannen hebben testosteron vergiftinging, overigens las ik net pas de wedstrijd, dus maandag ga ik een poging wagen! Mijn baas vind dat we tijdens de lunchpauze een extra half uur verdienen als we gaan sporten, dus dat ga ik dan wel proberen!

Leuke baas heb je! :D

Ontopic: deze laat ik aan me voorbij gaan.
Roeien = niet mijn ding.
 
Neem aan op een Concept 2? Anders wordt het lastig vergelijken.

Die 1:36 van Miss Deadlift op de 500m is overigens een zeer nette tijd voor een vrouw, als het om een Concept 2 gaat. Daarmee kom je in de top 10 van de rankings van Concept 2 wereldwijd. Er zullen bij roeiverenigingen wel snellere vrouwen zijn, maar die ranken hun tijden niet.

Is wel concept 2 dacht ik, bij de studenten roeivereniging vonden zie de tijd ook niet zo slecht;) en inderdaad als het alleen van ergometer-tijden afhing had ik makkelijk een plaatsje in hun wedstrijd team kunnen krijgen, alhoewel het op langere afstanden wel wat minder wordt:o maar zelfs die tijden werden niet slecht gevonden.
Alleen ik wilde liever gewichtheffen en kan niet ook nog eens 6x per week gaan roeien,bovendien ben ik geloof ik in een boot sowieso minder productief:rolleyes:

Maar ja dan nog, top 10 van een wereldwijde ranking dat lijkt me sterk, aan de andere kant als roeiverenigingen niet meedoen aan die ranking zal het relatief gemakkelijk worden om erin te scoren:p
 
Roeien ftw ;) Ga van de week weer eens de boot in ;)
 
Een jongen uit mijn jaar zit bij een roeivereniging en is echt bruut op die machines, weet nog dat op die roeivereniging een kleine wedstrijd was tijdens de introductieweek van de uni waar ik het intro-record met een paar seconde verbrak, ik helemaal blij.. Komt die kerel aan, gaat zitten, en haalt er echt 20 seconden van af. Kan ik wel waarderen :D
 
Ik doe voor elke training 7 min roeien... pas eens geprobeerd om een keer door te roeien en had 1084 meter in 3 min
 
Back
Naar boven