Fitness Seller

wie doet hier caveman/paleodieet?

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
////////////// AUB alleen reageren als je zelf dit dieet volgt! //////////////

Ik ben langzaamaan alle granen, bonen en aardappels uit mijn eetpatroon aan het schrappen en plaats laten maken voor veeeeel groente en noten om aan hetzelfde aantal kcal's te komen.
Ik heb alleen het idee dat je als bodybuilder wel af en toe een carb up nodig hebt om niet carb depleted te raken en dus kracht, massa, vooruitgang te verliezen.

Wie doet er hier caveman en neemt af en toe flink wat carbs om deze reden? Welke bronnen? Hoeveel? Hoevaak? Wanneer?
 
Laatst bewerkt:
Als je zelf al weet dat dit een stom dieet is, want anders zou je je post daar niet mee beginnen, waarom doe je dat dieet dan?
 
Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg.
 
zie het voordeel niet
 
Als je zelf al weet dat dit een stom dieet is, want anders zou je je post daar niet mee beginnen, waarom doe je dat dieet dan?

Dude, denk heel even na over die hoe de meesten op dbb reageren en kijk dan naar die zin. Kijk maar eens naar de reacties onder je.
Ik probeerde hersenloze reacties zoals die 2 onder de jouwe te vermeiden.

edit: Ik heb de zin even veranderd. Hopelijk is dit duidelijk genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Mja, al ben ik er niet helemaal uit wie er hier nou de hersenloze is. Maargoed, whatever rocks your world.
 
Mja, al ben ik er niet helemaal uit wie er hier nou de hersenloze is. Maargoed, whatever rocks your world.

+1 Hoe kun je nou serieuze reacties verwachten op een idioot dieet zoals dit, doe gewoon normaal en hou je aan de basis regels die in de stickies staan, daar kom je een stuk verder mee geloof me.
 
alle granen, bonen en aardappels vermijden?
dus je eet kh loos bedoel je? en je haalt al je kcal alleen uit vet en eiwit?
of begrijp ik het verkeerd..
 
Mja, al ben ik er niet helemaal uit wie er hier nou de hersenloze is. Maargoed, whatever rocks your world.

Ach ja, gelukkig weet je het niet. :rolleyes:

Doe er maar een slotje op, ik verwachte weer teveel van dbb. Jammer dat er zo kinderachtige en kleingeestig gereageerd wordt :(

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

alle granen, bonen en aardappels vermijden?
dus je eet kh loos bedoel je? en je haalt al je kcal alleen uit vet en eiwit?
of begrijp ik het verkeerd..

klopt ja, maar als je meer wil weten moet je maar effe PM'en wat dit topic is te triest om nog in te kijken
 
klopt ja, maar als je meer wil weten moet je maar effe PM'en wat dit topic is te triest om nog in te kijken
ja maar jij hebt het waarschijnlijk dus over keto dieet ;)
Ik weet niet hoe je aan de naam caveman/paleodieet komt?
 
Wie doet er hier caveman en neemt af en toe flink wat carbs om deze reden? Welke bronnen? Hoeveel? Hoevaak? Wanneer?

ik eet volgens de caveman principes..eet gewoon zo elke dag.
mn carbs haal ik uit brood,fruit,groene groenten..
groenten en fruit eet ik elke dag..brood 2x in de week op mn hoge dagen.
wanneer..gewoon elke maaltijd..
 
Misschien moet je het boek the paleodiet voor athlates eens lezen, hierin staat hoe je het paleo dieet kunt combineren met sport.

Ik heb dit zelf ook een tijdje gedaan, en haalde mijn carbs uit fruit, brinta met water, salade van rijste en groente zonder vetten. En na het trainen kun je wel eiwitten en koolhydraten combineren als het maar vloeibaar is i.v.m de opnamen, bijv. eiwitrshake.
 
Ik volg het Paella dieet jonge
 
MEGABUMP!!!
Goed gedaan hoor.
Een topic bumpen die toen al niet ver kwam.
 
Ik zocht op paleo en kwam alleen dit topic tegen. Kleine moeite om de info te delen die ik dezelfde avond vond. Dat het topic hier niet ver kwam maar op Amerikaanse fora wel zegt meer over de onvolwassenheid en kortzichtigheid van de reageerders hier dan over het topic.

En daarom hier nog een keer Charles Polinquin, o.a. over carb intake: http://gofatkid.com/2010/05/charles-poliquins-10-donts-for-building-muscle/
 
Back
Naar boven