Fitness Seller

wie eet er noodles? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
zijn er mensen die een alternatief hebben voor die kant en klare pakjes noodles. Dat is die oplosspagettie met een zakje smaak-kruiden erbij om eroverheen te gooien...
Nou kan ik wel een grote zak noodles halen en die opeten, maar dat is zo saai, ik wil weten hoe ik aan die kruiden kom om eroverheen te flikkeren...
 
Noodles [Abeelding niet meer beschikbaar]

bij een toko misschien?
 
de noodles haal je gewoon in de supermarkt, maar moet wat hebben om ze een beetje op smaak te brengen...
 
dat zeg ik. je vraagt toch waar je kruiden kan halen???
 
Originally posted by dandyman
Noodles [Abeelding niet meer beschikbaar]

bij een toko misschien?

uit de achtertuin van grootmoeder
 
noodles, 1 x gegeten maar dat was toch echt even [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
BIj de toko hebben ze echte aziatische noodles met verschillende smaken. Die dingen heten Bamisoep. Je kan het droog eten of als soepje.



In de supermarkt zijn het van die vieze, lelijke, smerige noodles. Ze zijn duur ook nog. Het is de bedoeling dat je die krengen droog eet.
 
Die heb ik ook. Alleen is het best pittig!
 
Ik ga vaak langs oriental in duiven, de chinese groothandel. haal dan dozen met 24 stuks.. :)
 
komen daar misschien die ruften van :D:D
 
tijdje geleden dit topic alweer, maar toch vraag ik me af wat de voedingswaarden van bamisoep zijn. ik heb die in de witte/roze zakje, ook van de toko, vreet ze voor me KH`s maar weet de waarde niet, en ze staan er ook niet op. Iemand die het toevallig weet?
 
denk dat je een vergelijkbare merkverpakking in de supermarkt wel ongeveer zou kunnen vergelijken.. daar staan wel voedingswaarden op..
 
Ik weet het niet precies, maar bij sommige bamisoepjes staat er gewoon een voedingstabelletje op de verpakking.

Wil je trouwens eens echt goede bamisoep eten, dan moet je eens gewoon bij een goede chinees bestellen. Is (uiteraard) niet te vergelijke met die verpakte shit en je hebt er een vullende maaltijd aan. Of het goed bodybuilding voer is laat ik natuulijk even achterwege.
 
tis geen superbb voeding maar op zich ook niet slecht, en tis best gezond
 
Back
Naar boven