MuscleMeat

Wie eet er ook graag diepvriespizza? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delguy

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
3.552
Waardering
1
Ik lees weleens hier dat pizzas uit den boze zijn, maar in de gemiddelde diepvries pizza zit wel mooi 40 gram eiwitten. En als je een ecto bent kun je het toch gewoon hebben? (lees: mijn vetpercentage is onmogelijk boven de 15% te krijgen)

Wat vinden jullie ervan?
 
Ik eet het wel heel graag ja:P
Ik heb geen vaste junkdagen dus haal ik af en toe wel een lekkere pizza, in de mangetron en klaar:D toxh ruim 800kcal die ik dan naar binnen schuif.
 
Dat gaat later zn tol eisen..ook al ben je ecto. Zon pizza draagt niets bij kwa nuttige voedingsstoffen aan je bodybuilding.

Ze zijn wel lekker trouwens :D
 
Man-Mountain zei:
Dat gaat later zn tol eisen..ook al ben je ecto. Zon pizza draagt niets bij kwa nuttige voedingsstoffen aan je bodybuilding.

Ze zijn wel lekker trouwens :D

In de pizza die ik gister at zat 9,4 gram eiwit/100gram. En dan 400 gram.
 
Lege calorieen. Wel goed als je groot wilt worden ja...vadsig groot hahaha
 
het zijn wel kcal ja.. .maarja kun je beter zorgen voor een overschot aan kcal waar je lichaam nog wat mee kan...

ecto? lichaamsvet onmogelijk boven de 15% ... ik zit nu op 14% en vind het toch echt te veel! zeker ommezelf nog als ecto te beschrijven..

grt
 
Man-Mountain zei:
Dat gaat later zn tol eisen..ook al ben je ecto. Zon pizza draagt niets bij kwa nuttige voedingsstoffen aan je bodybuilding.

Ze zijn wel lekker trouwens :D

natuurlijk draagt een pizza wel bij... allemaal macronutrienten (Calorieen !!) Micronutrienten iets minder, maar omdat je toch niet echt te weinig eet komt dat meestal wel goed. Wat is het verschil tussen een calorie van brinta en eentje van pizza ? (uitgaande dat je wel gewoon je benodigde hoeveelheden eiwit, vet en KH haalt in elk dieet) ???

Zelf leg ik trouwens doorgaans wel een extra laag vulling bovenop de pizza om hem wat op te leuken (dus ook mijn micronutrienten komen zo wel in orde).

hmmmm... t'is trouwens al weer veel te lang geleden... zodra ik weer ga bulken moet ik ook maar weer eens snel zo'n ding hebben.
 
wazzup zei:
natuurlijk draagt een pizza wel bij... allemaal macronutrienten (Calorieen !!) Micronutrienten iets minder, maar omdat je toch niet echt te weinig eet komt dat meestal wel goed. Wat is het verschil tussen een calorie van brinta en eentje van pizza ? (uitgaande dat je wel gewoon je benodigde hoeveelheden eiwit, vet en KH haalt in elk dieet) ???

Zelf leg ik trouwens doorgaans wel een extra laag vulling bovenop de pizza om hem wat op te leuken (dus ook mijn micronutrienten komen zo wel in orde).

hmmmm... t'is trouwens al weer veel te lang geleden... zodra ik weer ga bulken moet ik ook maar weer eens snel zo'n ding hebben.

T draagt wel wat bij, maar niet op de manier die je wilt. Zitten veel verzadigde vetten in, bewerkte stoffen etc. Heb je niet nodig
 
zijn er ook pizza's die alleen maar in de magnetron hoeven? Heb namelijk geen oven hier in mijn kleine boomhut. Als dat het geval is ga ik vanavond een pizza eten en die draag ik dan op aan degene die mij het antwoord geeft.
 
boogie zei:
zijn er ook pizza's die alleen maar in de magnetron hoeven? Heb namelijk geen oven hier in mijn kleine boomhut. Als dat het geval is ga ik vanavond een pizza eten en die draag ik dan op aan degene die mij het antwoord geeft.

Heey man die pizzera in het begin van de Poelestraat heeft op donderdag 50% heb je meer dan een Iglootje!
 
maak je eigen pizza!
-Honig pizza bodem kopen
-tomatensaus
-mozzarella
-hutenkase
-salami
-parmezaansekaas
-gooi er maar wat op

ff in de oven, en klaar is bodybuilder. Binnen het kwartier.
 
combi pizza: hawai met veel vis!:D :D
 
S0m30n3 zei:
maak je eigen pizza!
-Honig pizza bodem kopen
-tomatensaus
-mozzarella
-hutenkase
-salami
-parmezaansekaas
-gooi er maar wat op

ff in de oven, en klaar is bodybuilder. Binnen het kwartier.

Super, ga ik absoluut eens uitproberen!!
 
Veel verzadigde vetten, heel veel lege calorieen, dieetverknaller, je reinste junkfood en superslecht voor je. Pure rotzooi!!!!

Heerlijk!!!! Vooral met salami en veel kaas!!!! Diepvries of nog beter van de pizzeria!!!!!
Ik junk niet zo vaak, maar pizza is toch een van mijn favorieten.

Ik heb wel eens gelezen dat als je toch gaat junken, pizza een goede keuze is. Vooral als je het zelf maakt (en dus controle hebt over de ingredienten).
 
S0m30n3 zei:
maak je eigen pizza!
-Honig pizza bodem kopen
-tomatensaus
-mozzarella
-hutenkase
-salami
-parmezaansekaas
-gooi er maar wat op

ff in de oven, en klaar is bodybuilder. Binnen het kwartier.

Geniaal (Y)
Normaal gaat er bij mij op de honig bodem een flinke berg shoarma.
Jouw versie ga ik de volgende keer proberen dus he!
 
Lekker bezig, het is begin zomer, de helft van de leden zit in de cut, zwaar af te zien, en jij opent een pizza topic....
 
En ik weet mij wel te beheersen hoor!
Een pizza is niet eens lekker lap deeg met keukenafval.
Nee doe mij maar een lekker lopende buffet bij een chinees rijst,kip en weinig saus heeeeeeerlijk
 
Centaur zei:
Lekker bezig, het is begin zomer, de helft van de leden zit in de cut, zwaar af te zien, en jij opent een pizza topic....


:D :D :D :D
 
Back
Naar boven