MuscleMeat

Wie eet SNOT! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
487
Waardering
0
SRuPPVbSH1avwAYiEkUlwG4dEt5EzJgm.gif
Wie eet snot!

beken maar er zijn er genoeg,

vroeger(eenpaar jaar trug) toen ik 18 was deed ik examen, ik was natuurlijk als eerste klaar met mijn examen omdat ik zo slim was, dus ik zit daar en kijk naar de examinator, die toevallig in zijn neus zat met zijn vinger,
SRuPPVbSH1avwAYiEkUlwG4dEt5EzJgm.gif
toen hij zijn vinger uit zijn neus haalde, schoof die smeerlap zijn vingers tussen zijn tanden!:lick:

Daarna ging hij met zijn duim nog een stukje uit zijn neus halen en die schoot hij weg, die kwam op de tafel van de jongen die schuin tegen over hem zat vlak op dat witte examen opgave blaadje, die leerling keek omhoog, hij dacht dat dat stukje uit de lucht kwam vallen en haalde dat pulke van die leraar met zijn handen weg van het blad, zonder dat hij wist dat het pulk van de leraar was.

ik zat toen keihard te lachen tijdens de examens:roflol: en ik werd door de examintors verzocht op de gang te wachten, want je mocht toen niet naar buiten voor dat de examens zijn afgelopen en toen ik de rector vertelde waarom ik zat te lachen geloofde ze mij niet! terwijl dit echt gebeurd was!
SRuPPVbSH1avwAYiEkUlwG4dEt5EzJgm.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:D :D :burger:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
haha doet me denken aan een duitse leraar op middelbare school. die gaf proefwerken terug en terijl hij het proefwerk van een kalsgenooot in z handen had begon hij niesverschijnselen te krijgen en ja hoor...whiiaaaaiiisssschhhhh (zo klonk t ongeveer:rolleyes: ) vol op dat proefwerk van m. het groene snot droop er echt vanaf, t blaadje zat helemaal onder waarna hij m gewoon zonder een opmerking erover afgaf en hij m met een raar vies gezicht aanpakte.

dat soort momenten tekende die leraar wel:p
 
wacht maar tot je eens een fietstocht maakt en je per ongeluk te voren zuivel gebruikt hebt..
dat was echt links en rechts mikken en proberen het niet op je fietskleding terecht te laten komen...

Sommigen zeggen dat het de uitgelezen gelegenheid is om je sinusholtes eens leeg te maken...

Espi, die allang geen tijd meer heeft een zakdoekje te pakken bij zulke druip-sessies.
 
Originally posted by Esperantisto
wacht maar tot je eens een fietstocht maakt en je per ongeluk te voren zuivel gebruikt hebt..
dat was echt links en rechts mikken en proberen het niet op je fietskleding terecht te laten komen...

Sommigen zeggen dat het de uitgelezen gelegenheid is om je sinusholtes eens leeg te maken...

Espi, die allang geen tijd meer heeft een zakdoekje te pakken bij zulke druip-sessies.

:barf:
 
Epic bump idd.

OT: Sinds ik snot eet...
 
ik eet altijd snot. EKV naar mening, buitengewoon uitstekend.
 
in 2003 at ik nog snot
 
Sinds ik snot eet maak ik de gains van mijn leven
 
Zo'n dude in m'n klas eet altijd vol uit z'n neus. Zelfs als je gewoon met hem in gesprek ben. Had een keer ook een opmerking erover gemaakt toen ie lekker zat te graven maar hij ging gewoon lekker onbeschaamd door. :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven