AndroidHealthClinic

Wie ergert zich ook groen en geel aan de taal- en grammatafouten op DBB? (1 bezoeker)

Wie ergert zich ook groen en geel aan de taal- en grammaticafouten op DBB?


  • Totaal stemmers
    104

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Zie poll. Het gaat niet om typefouten die snel gemaakt zijn, maar om fouten als 'jou fysiek', 'hoe gaat het met jouw', 'zoiets gebeurd snel', 'ik ga op rijs', 'ik wordt', 'hij word' etc.

Hulp bij het kiezen van de juiste optie:

- Als je direct de neiging hebt om :mier: of :who: te roepen, kies dan optie 4. Je bent simpelweg te dom om dit topic te begrijpen. Taal- en grammaticafouten zijn net zo frustrerend iemand verkeerde squats zien doen. Als je niet weet hoe je moet squatten stoor je jezelf er niet aan, weet je wel hoe je moet squatten dan zijn verkeerde squats een doorn in het oog.

- Als je de neiging hebt om 'Verkapt kijk ik ben zo slim topic' te roepen, kies dan ook optie 4. Correct Nederlands schrijven heeft niets met slim zijn te maken. Er zijn een hoop geïntegreerde allochtonen die beter Nederlands schrijven dan jou. Schaam je.

- Als je de neiging hebt om te roepen 'Je hebt geen leven dat je zo'n topic aanmaakt'; je hebt gelijk. Ik heb last van een winterdip en ik erger me de pleuris.
 
je moet wel een poll toevoegen dan he.

ik erger mij er iig niet aan.. ik begrijp het wel wat de mensen bedoelen.
 
ik zie geen poll
 
Geduld :P
 
Who cares? Nederlands is k*t. :yarly:
 
Kan me niet schelen, vaak ben ik te lui om m'n fouden aan te pasen.
 
Over enkele jaren spreken we toch Arabisch dus wat maakt het allemaal uit?
 
Zie poll. Het gaat niet om typefouten die snel gemaakt zijn, maar om fouten als 'jou fysiek', 'hoe gaat het met jouw', 'zoiets gebeurd snel', 'ik ga op rijs', 'ik wordt', 'hij word' etc.

Hulp bij het kiezen van de juiste optie:

- Als je direct de neiging hebt om :mier: of :who: te roepen, kies dan optie 4. Je bent simpelweg te dom om dit topic te begrijpen. Taal- en grammaticafouten zijn net zo frustrerend iemand verkeerde squats zien doen. Als je niet weet hoe je moet squatten stoor je jezelf er niet aan, weet je wel hoe je moet squatten dan zijn verkeerde squats een doorn in het oog.

- Als je de neiging hebt om 'Verkapt kijk ik ben zo slim topic' te roepen, kies dan ook optie 4. Correct Nederlands schrijven heeft niets met slim zijn te maken. Er zijn een hoop geïntegreerde allochtonen die beter Nederlands schrijven dan jou. Schaam je.

- Als je de neiging hebt om te roepen 'Je hebt geen leven dat je zo'n topic aanmaakt'; je hebt gelijk. Ik heb last van een winterdip en ik erger me de pleuris.

Dan jij bedoel je?
 
Wat een verkapt 'kijk ik ben zo slim topic', je hebt geen leven dat je zo'n topic aanmaakt. :mier::who:
 
Waar maak jij je druk om:thumbdown:
 
Gra@matikale fouwten? nouw ick heb nergenz last van, nederlandish altijt was myn goeiste vak :D
 
Er zijn een hoop geïntegreerde allochtonen die beter Nederlands schrijven dan jou. Schaam je.
Er zijn ook een hoope geïntegreerde allochtonen die beter Nederlands schrijven dan jij, pannekoek.
 
Dan jij bedoel je?

Mag allebei tegenwoordig.
Zo werkt dat, als iets vaak fout gedaan wordt dan mag het op den duur gewoon. 'Groter als' wordt ook vaak al niet meer als fout gezien.
 
ik ben luppie
 
Als je de neiging hebt om 'Verkapt kijk ik ben zo slim topic' te roepen, kies dan ook optie 4. Correct Nederlands schrijven heeft niets met slim zijn te maken. Er zijn een hoop geïntegreerde allochtonen die beter Nederlands schrijven dan jou. Schaam je
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leer het zelf dan ook, het is "dan jij".
 
het is vrijdag 19:46 uur en meneer maakt zich druk om taal fouten
 
Die laatste optie had je er niet in moeten zetten.
 
Ik erger me er niet hevig aan, maar als ik het bij iemand zie dan schept het bij mij wel een bepaald beeld over die persoon. Wat ik overigens wel prachtig vind, is mensen die enorm hun best doen om intelligent over te komen in posts, maar dan tegelijk de meest domme spelfouten maken. Had dan ook beter opgelet tijdens de lessen Nederlands wijsneus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven