Fitness Seller

Wie gaan er nog meer naar de Fitness Vakdagen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jonko

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
13.859
Waardering
2
Ik ga Zaterdag :) collega heeft 2 vrijkaartjes geronseld.

Wie gaan er nog meer, en welke dag?
 
ikke nie....zover ik weet is dat alleen maar interessant voor sportschooleigenaren enz...
 
Ik ben er ook zaterdag....moet even wat aanschaffen
 
Nope ga dit jaar niet. Ben 2 jaar op rij geweest maar vind het eigenlijk niet de moeite waard om weer te gaan. Meer iets voor de ondernemers
 
Tis idd niks voor algemeen publiek en zelfs als ondernemer is het niks. Meer ee flut beurs waarbij je tien standjes hebt met domme dingen, 10 standjes met nog dommere dingen en de andere tien hebben juist helemaal niks dan vloeren, kluisjes etc...

FIBO is beter.
 
Niet meer.
 
Ik ben er ook zaterdag....moet even wat aanschaffen

wat ga je kopen? :)

ik weet zelf nog niet wat ik allemaal kan verwachten en of ik iets ga kopen.
 
ik moet er morgen (vrijdag) heen voor school. Is verplicht hoeren school ga liever trainen.
 
wat ga je kopen? :)

ik weet zelf nog niet wat ik allemaal kan verwachten en of ik iets ga kopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat ga je kopen? :)

ik weet zelf nog niet wat ik allemaal kan verwachten en of ik iets ga kopen.

Geen supplementen i.i.g.
De bekende merken staan daar met hun lijn, computersystemen etc.
Niks wat voor bodybuilders interessant is, op een squatrack en wat free weight(apparatuur) na ;)
 
was weer saai.

Alleen het paaldansen was wel vet om te kijken!!! voor de rest was binnen een uurtje weer weg.
 
Hehe, Yzord, schaf nu gewoon dumbbells tot 100 kg aan;)
 
Zijn er mensen die zondag gaan, ik moet namelijk nog een prijslijst van Hammer Strenght hebben. Natuurlijk in ruil voor flink wat karma :D
 

deze heb ik er ff geprobeert, met 45 kg per kant voelde die nog te licht aan imo ^^


wat een dames op die beurs, yummie! :D paaldansen zag er ook leuk uit. helaas de show niet gezien, maar een vand e dames was aardig genoeg et ff voor ons voor te doen. Heel wat free stuff meegekregen, paar lekkere bars, die ik ook zeker aan de baas ga aanraden. Er was ook een huge gast die bij de MDY [geloof ik] stand stond op een gegeven moment, dacht eerst dat et Edje was, maar schijnbaar een kloon van hem ofzo :p Parkeerplaats stond vol dure zakenwagens en een enkele sportwagen, waren dus flink wat succesvolle ondernemers. Zelf ook flink wat inspiratie opgedaan, zal misschien wat investeren worden, mja.

leuk daggie! :thumb:
 
ben blij dat je het leuk vond maarrre waar zijn de pics van die dames dan want je weet.....
zonder pics is het niks
 
Die paaldans vrouwen waren echt oerlelijk:eek2:
 
Back
Naar boven