MuscleMeat

Wie gaan er zondag allemaal kijken bij de eemsmond?

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
Wie gaan er zondag allemaal kijken bij de eemsmond?
 
M@rsel zei:
Wat is daar dan
een draaimolen met allemaal schapen die in de kont gedoet worden door jopie... :D
 
er gaat wel een jongen van onze sportschool meedoen rik en er komen nog een paar meer van onze sportschool meekijken en aanmoedigen
 
bartp zei:
een draaimolen met allemaal schapen die in de kont gedoet worden door jopie... :D


:D

yep yep, komt u maar!
 
big kelvin zei:
er gaat wel een jongen van onze sportschool meedoen rik en er komen nog een paar meer van onze sportschool meekijken en aanmoedigen

Doet rik mee ja?? Maakt hij kans? Hoe ziet hij er uit, heb em al lang niet meer gezien.
 
wie doen er van hier eigenlijk allemaal mee? waar ligt eemsmond eigenlijk? ik zou best willen komen kijken!!
 
Helemaal bovenin Groningen ligt het...
 
Brutez zei:
Doet rik mee ja?? Maakt hij kans? Hoe ziet hij er uit, heb em al lang niet meer gezien.

ja rik weet je wel die kleine in lengte en ja hij ziet er echt goed uit ik denk dat hij kans maakt ja weet ik bijna zeker hij is zelfs vorig jaar nog naast sammi 2de geworden en hij ziet er heel goed uit je en 1 van zijn tegenstanders is randy die van m-double-you die altijd die potten komt brengen ik hoop wel dat rik wint.
 
Back
Naar boven