Fitness Seller

Wie gaat bestellen in Juli? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahah, nee, moet alleen voor iemand Animal Pak bestellen. Dus als er iemand gaat bestellen, doe ik mee! :p
 
Bas Hofkens zei:
Hahah, nee, moet alleen voor iemand Animal Pak bestellen. Dus als er iemand gaat bestellen, doe ik mee! :p

Groet bestellen ker'l dan word het goedkoper!
En check eerst de recensies eens van Universal's animal pak staan leuke recensies bij :D
 
Ja, die van Universal wilde ik ook bestellen, maar hoezo leuke recensies?
 
Hey ReyMysterio doe je ook weer mee ???
Dan zijn er dus al weer een aantal, gaat goedkomen :dance:
 
Dave Hawk zei:
Hey ReyMysterio doe je ook weer mee ???
Dan zijn er dus al weer een aantal, gaat goedkomen :dance:

Ik bestel misschien voor wat lui van mijn gym!
En zit dan al mn limiet wat gewicht betreft ;)
 
ik wil best meej doen, als et voor augustus al binnen kan zijn, zou tof zijn :) Moet nog wat dingetjes hebben, waar gaan we bestellen, 1fast400 of bulknutrition?
 
robberto21 zei:
ik wil best meej doen, als et voor augustus al binnen kan zijn, zou tof zijn :) Moet nog wat dingetjes hebben, waar gaan we bestellen, 1fast400 of bulknutrition?

:roflol: zijn hetzelfde :D
 
Als er iemand gaat bestellen, dan hoor ik het graag ;)
 
FF voor de goede orde: IK ga niet bestellen, ik wil weten met wie ik (we inmiddels) mee kunnen bestellen! :D
 
Als er iemand wat gaat gestellen dat wil ik wel meedoen voor een paar zakken chocolade whey, wie oh wie
 
ccnp zei:
Als er iemand wat gaat gestellen dat wil ik wel meedoen voor een paar zakken chocolade whey, wie oh wie


same question here
 
De dollar is al weer iets gunstiger ten opzichte van de Euro ;)
 
Ja, nu nog iemand die gaat bestellen! :rolleyes:



:D
 
Ik wil wel bestellen als jullie het niet erg vinden tot België te rijden of verzendingskosten vanuit België te betalen.
 
HardCase zei:
Ik wil wel bestellen als jullie het niet erg vinden tot België te rijden of verzendingskosten vanuit België te betalen.

Ik denk dat de financiele voordelen dan weg vallen voor degenen die uit Nederland bestellen ;)
 
Ik smacht ook naar een 5kg choco zak van ON....
Ik hou het topic in de gaten.
 
Back
Naar boven