MuscleMeat

Wie gaat dit jaar de K-1 World GP finale in Tokyo winnen?

Peiling Peiling Wie wordt de winnaar?

• Musashi

Stemmen: 0 0,0%
  • Ray Sefo

Stemmen: 2 4,5%
  • Peter Graham

• Alexey Ignashov

Stemmen: 7 15,9%
  • Peter Aerts

Stemmen: 16 36,4%
  • Stefan Leko

Stemmen: 2 4,5%
  • Cyril Abidi

• Remy Bonjasky

Stemmen: 17 38,6%

• Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
Wat denken jullie?

Hoost en Lebanner zijn er helaas niet bij door blessures :(

Toch zitten er weer 2 nederlanders tussen... Peter Aerts en Remy Bonjasky. Bonjasky versloeg Bob 'The Beast' Sapp afgelopen zaterdag in Japan.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

ik hoop Ignashov!vind hem een complete vechter,en dan dat lachje van hem:)

Ik hoop uiteraard op Peter Aerts, maar Ray Sefo gun ik het ook.

Zijn alletwee goede vechters.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop ook dat Aerts voor de 4e keer de titel pakt, maar ik denk dat Bonjasky dit jaar voor een verrassing gaat zorgen...

Ik Geef De Rus Ook Een Groote Kans,denk Dat Zijn Tijd Nu Is Aangebroken.

Ik ben gegaan voor Remy Bonjasky, hij word maar beter en beter en hij is nog jong. Ik denk dat hij een grote kanshebber is... en nu niet, dan volgend jaar wel. :D

yo

ik weet bijna wel zeker dat Remy Bonjasky de titel ff binnen gaat halen, als hoost er zou zijn, zou hoost hem misschien weer pakken.

maarjah dit jaar dus niet :)

jammer dat crocop niet meedoet.. anders zou ik men geld op hem zetten :)

nu we toch bezig zijn..

vrijdag 24/10
ned 2
23.30
Catherine gaat verder

"knokken voor de lol"

in deze aflevering komt Catherine meer te weten over een zeer controversiele sport: Freefight. Catherine maakt kennis met Dave Vader.

ik hoop op 'the lumberjack'

maar ik heb mn twijfels

leeftijd is bij 'the lumberjack' al een grote rol gaan spelen, maar ja... je weet het nooit

Peter aerts verdient het niet , heeft niet aan een tournooi meegedaan alleen een paar no body figuren gevechten.
Erg irritant dat de japanners altijd Aerts en Mushashi willen kosten wat het kost.
Ik snap ook niet dat mensen willen dat Aerts wint z'n gevechten zijn erg saai geworden.

Ignash en bonjasky verdienen het.
The flying dutchman moet maar eens een paar mooie high kicks ko's geven hetzelfde geld voor Igansh met z'n knieen.

ja crocop hight kicks kunnen niet veel tegen op :D maar die is er niet dus zet ik me geld op Stefo

ik wil ook graag een paar flying knees van bonjasky zien... en dan ko's als het ff kan

Terug
Naar boven