XXL Nutrition

Wie gaat er naar de Mr O dit jaar?

wie gaat er naar de mr o dit jaar op vakantie dan wel ;-)


  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

ik ga erheen, heb er erg veel zin in
 
leuk edje

WIE gaat er naar de MR... 28th July 2006 08:40 eduardjanssen Zou je me niet willen forseren!

waar is die negatieve karma weer voor nodig sukkel

probeer je een relletje uit te lokken

nou pech gehad sukkel
 
Het is zo'n amateuristische show en daar betaal je dan een hoop voor.
Net als die van vorig jaar.

-"athleten" komen op van achter een draaiende olympia letter.. geweldig
- Soms draait een letter niet zodat het lang duurt voordat de "athleet" opkomt.
- Er wordt 2 x geposeert op hetzelfde nummer.. niet te geloven.
- Als de "athleten" opkomen met harde muziek wordt dit abrupt onderbroken zodat het poseer nummer even later gestart kan worden..
- Ze vergeten zomaar om Ronnie zijn speech te laten doen. niet dat het een gemis is.
Wat een show!!!! je wordt er dan weer even aan herrinert hoe cheap de bodybuilding "sport" is haha.
 
This dat ik geen geld heb. Maar duh tuurlijk wil ik heen :p
 
Mars zei:
Het is zo'n amateuristische show en daar betaal je dan een hoop voor.
Net als die van vorig jaar.

-"athleten" komen op van achter een draaiende olympia letter.. geweldig
- Soms draait een letter niet zodat het lang duurt voordat de "athleet" opkomt.
- Er wordt 2 x geposeert op hetzelfde nummer.. niet te geloven.
- Als de "athleten" opkomen met harde muziek wordt dit abrupt onderbroken zodat het poseer nummer even later gestart kan worden..
- Ze vergeten zomaar om Ronnie zijn speech te laten doen. niet dat het een gemis is.
Wat een show!!!! je wordt er dan weer even aan herrinert hoe cheap de bodybuilding "sport" is haha.
zin in neg karma?:D

nee grapje

maar als je de vakantie kan combineren met een bezoek aan las vegas en daar op een grote expo kan rondlopen en nog wat grote gasten kan zien
zou je dat toch niet uit de weg gaan of wel?
 
Nee tuurlijk niet.
 
Markywannabee zei:
leuk edje

WIE gaat er naar de MR... 28th July 2006 08:40 eduardjanssen Zou je me niet willen forseren!

waar is die negatieve karma weer voor nodig sukkel

probeer je een relletje uit te lokken

nou pech gehad sukkel

1.



Sukkel?? Nu zitten we toch in een relletje he skinny little bitch.
 
Mars zei:
Het is zo'n amateuristische show en daar betaal je dan een hoop voor.
Net als die van vorig jaar.

-"athleten" komen op van achter een draaiende olympia letter.. geweldig
- Soms draait een letter niet zodat het lang duurt voordat de "athleet" opkomt.
- Er wordt 2 x geposeert op hetzelfde nummer.. niet te geloven.
- Als de "athleten" opkomen met harde muziek wordt dit abrupt onderbroken zodat het poseer nummer even later gestart kan worden..
- Ze vergeten zomaar om Ronnie zijn speech te laten doen. niet dat het een gemis is.
Wat een show!!!! je wordt er dan weer even aan herrinert hoe cheap de bodybuilding "sport" is haha.

Ik denk dat je hier wel de enige zal zijn die liever naar de arnold zou willen dan naar een Olympia. Een olympiatitel is nog steeds het hoogste dat je kan halen in de sport. De Arnold zou groter kunnen zijn mocht het het prijzengeld van een Olympia overtreffen (wat ze niet mogen btw). Of ze van achter een letter te voorschijn komen en dat ze Ronnie zn speech vergeten... who cares! Waar het om gaat is het meest aantal topnamen zien strijden om de meest begeerde titel: de olympia!
 
Zou graag willen gaan.. Deze keer wordt geschiedenis geschreven :sad:
 
Yes ik ga er dit jaar heen! Heb er enorm veel zin in. Sowieso Las Vegas is te gek!
 
Het doet mij echt pijn dat sommige mensen hier zoveel ruzie maken.
Ik ga niet, maar wil het wel ooit eens gedaan hebben. Maar The Arnold is mij ook goed voordat ik misschien negatief karma krijg van iemand.
 
ik weet sins vandaag dat ik ook kan gaan.....hotel en vlieger is in orde
 
pakt massa veel foto's gasten :thumb:
 
Ik ga erheen in combinatie met een vakantie. Ik doe 3 dagen los angeles en 8 dagen las vegas incl. mr olympia. Ik was in totaal alles incl. vliegen en hotel een kleine 1000 euro kwijt.

Ik hoop dan ook aimee te ontmoeten. :)
 
bulker zei:
ik weet sins vandaag dat ik ook kan gaan.....hotel en vlieger is in orde
hahah dit is een inkoppertje:D

gaan ze in belgie met een vlieger zozo:D

ben blij dat de vlieger dan in orde is :cool:
 
Emile zei:
Ik ga erheen in combinatie met een vakantie. Ik doe 3 dagen los angeles en 8 dagen las vegas incl. mr olympia. Ik was in totaal alles incl. vliegen en hotel een kleine 1000 euro kwijt.

Ik hoop dan ook aimee te ontmoeten. :)
jesus 1000 euro voor o.a. 8 nachten of zo las vegas

ik zit zo op internet te kijken maaar hotels kosten daar toch paar honder dollar per nach

hoe heb je dat geflikked
 
Back
Naar boven