XXL Nutrition

Wie gaat er naar terminator 3?

Bezoekers in dit topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Wie gaat er naar terminator 3?

ikke wel in iedere geval

:D :D

ZoutZak

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
2m
Massa
110kg
count me in!
wanneer draait ie?
de 17e ofzo? (dan ga ik naar premiere, want 18e ga ik op vakantie :D )

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
zekers dat ik ga!!!! Arnold is da BOM! Ik heb wel scene gezien dat ze bijna zo Xendrine Vrachtwagen aan rijden

badboy

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
27 apr 2003
Ben er wel erg benieuwd naar, de eerste 2 delen waren tenslotte goede films..

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Ik ga zekersss!! T2 is vroeger altijd mijn lievelingsfilm geweest, ik heb hem dan ook zeker wel meer als 30 keer gezien of zo. Ben erg benieuwd naar deel 3!

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
zeker, hoewel dit gewoon T2 in een nieuw jasje is(andere robot, zelfde verhaal). Ik heb ook de Terminator 3D gezien in Los Angels, Universal studios. Dat was pas cool, dat was t einde van skynet.

Pitt

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2003
Count me in!! ik ben zeker heel erg benieuwd t2 vink echt een van de strakste films ooit

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2003
1 van de weinige films waarvan het tweede deel beter is dan het eerste.

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m94
Massa
134kg
Jep ik ga ook zeker... Maar ik wil ook nog naar 2 fast 2 furious en Bruce Almighty :D, duurt nog wel ff dus. Maar meestal ga ik toch pas een aantal weken na de premiere, gezien het dan was rustiger is in de bios.

Levrone@

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
die wijf die erin speelt als slechterik is gruwelijk lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
die speelde eerder in Unhappily ever after als dat lekkertje die altijd mot had met dat andere lekkertje van een Nikki Cox..

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
kristanna loken ofzo, ze heeft wel een sadistische robotblik

OP
Jopie

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Originally posted by Man-Mountain
zeker, hoewel dit gewoon T2 in een nieuw jasje is(andere robot, zelfde verhaal). Ik heb ook de Terminator 3D gezien in Los Angels, Universal studios. Dat was pas cool, dat was t einde van skynet.

He dude ken je die ook downloaden, ik ben namelijk er al een tijd op zoek naar??

jopie

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 mei 2003
Ben wel benieuwd hoe de spieren van Arnie eruit zien over dat stalen skelet! ;)

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Originally posted by jopiepoekie

He dude ken je die ook downloaden, ik ben namelijk er al een tijd op zoek naar??

jopie

Volgens mij word die alleen gedraaid in dat ene pretpark. En moet je dan ook zo'n 3d brilletje op.

OP
Jopie

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Originally posted by Rob G

Volgens mij word die alleen gedraaid in dat ene pretpark. En moet je dan ook zo'n 3d brilletje op.

verdomme zie je net dat ik niet zo`n brilletje heb :mad:

OP
Jopie

Jopie

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2003
Hij heeft beloofd om terug te komen en na twaalf jaar komt hij die belofte na. Arnold Schwarzenegger is terug als de T-800 in Terminator 3: The Rise of the Machines. Een vervolg waar vele liefhebbers op hebben zitten wachten. James Cameron, Linda Hamilton en Edward Furlong zijn echter niet van de partij. Kan, ondanks die gebreken, dit derde deel zich meten met de twee voorgangers?

Arnold Schwarzenegger als de T-800

De toekomst herschreven, of toch niet?
Terminator 3: Rise of the Machines pakt het verhaal iets meer dan een decennium na de gebeurtenissen in Terminator 2: Judgment Day op. De wereld is zoals wij die kennen. De voorspelde Judgment Day die op 29 augustus in 1997 zou gebeuren, is nooit geweest. Dankzij de akties van Sarah Connor, John Connor en met hulp van de Terminator zal Skynet nooit bestaan.

Hoewel John (Nick Stahl), nu 22 jaar oud, weet dat hij Judgment Day verijdeld heeft en van mening is dat Skynet nooit het levenslicht zal zien, heeft hij toch besloten om "off the grid" te leven. Zonder adres, telefoon, bankrekening en altijd op weg, is er geen mogelijkheid om hem ooit te traceren. Zijn leven neemt echter een drastische wending wanneer het lot hem in het pad brengt van de T-X (Kristanna Loken), de meest geavanceerde cyborg van Skynet tot nu toe.

Het einde nabij?
De T-X, die voor een andere missie teruggestuurd is in de tijd, omdat Skynet John niet kan traceren, zit al snel op zijn hielen wanneer ze er achterkomt dat hij in de buurt is. Hoewel hij het hoofddoel is geworden van T-X's missie, is hij niet de enige op de lijst van mensen die om zeep geholpen moeten worden. Hulp komt echter van een onverwachte hoek, wanneer er een andere Terminator (Arnold Schwarzenegger) opduikt en hem samen met Kate Brewster (Claire Danes), een dierenarts die een verleden heeft met John en tevens op de lijst van Skynet staat, redt.

Nick Stahl als John Connor

Het drietal is al snel op de vlucht van de T-X, wat voor de nodige spectaculaire scènes zorgt. Wanneer duidelijk wordt waarom Skynet nog altijd in de toekomst bestaat, realiseert John dat Judgment Day niet voorkomen maar simpelweg uitgesteld is. De race tegen de klok begint. Ze hebben maar enkele uren de tijd om de activatie van Skynet, dat uiteindelijk toch door de Amerikaanse defensie ontwikkeld is, alsnog te verijdelen en de mensheid te redden.

De Terminator is terug, en hoe!
Iedereen die nog (enige) twijfels heeft bij Terminator 3: Rise of the Machines kan deze met een gerust hart achterlaten bij de deur van de bioscoopzaal. Regisseur Jonathan Mostow (U-571) weet zonder problemen in de voetsporen van James Cameron te stappen en laat duidelijk zien dat hij wel raad weet met het verhaal en de spectaculaire aktiescènes. De snelwegscène uit The Matrix: Reloaded verbleekt bij de scène met de kraanwagen in T3. Vanaf de eerste minuut tot de laatste, zit de film in een flink tempo en laat geen moment weten dat het over remmen beschikt.

Claire Danes als Claire Brewster

De cast
Over de cast is niets op te merken. Arnold Schwarzenegger weet twaalf jaar na de tweede Terminator-film en ondanks zijn 55-jarige leeftijd de Terminator nog even goed neer te zetten. De keuze om Edward Furlong te vervangen door Nick Stahl (In the Bedroom) is iets wat je bijna geheel door de vingers kunt zien. Stahl vertolkt John Connor zo goed mogelijk en laat duidelijk merken dat het hem niet lekker zit dat zijn lot toch vaststaat en dat hij de leider van het verzet zal worden.

Ondertussen weet Claire Danes (The Hours) wel raad met haar rol als Kate Brewster. Gedurende de film verandert zij van een persoon die een normaal leven leidt en gelukkig verloofd is, naar iemand wiens leven totaal op zijn kop staat en haar lot inziet, die ze uiteindelijk ook accepteert.

T-X badness
De bad-ass T-X is een rol van de redelijk onbekende Kristanna Loken. Na de ijzersterke rol van Robert Patrick als de T-1000 in Terminator 2 stond er een grote uitdaging te wachten voor Loken. Zij moest op z'n minst net zo overtuigend overkomen. Dit doet ze gelukkig maar al te goed. Met totaal geen teken van emotie gaat zij, in tegenstelling tot de T-1000 die nog enigzins subtiel te werk ging, direct af op haar doel. Haar model, de T-X, is de laatst nieuwe creatie van Skynet en bezit alreeds over het nodige wapenarsenaal waar je niet tegenover wilt staan. Een geduchte tegenstander dus.

Kristanna Loken als de dodelijke T-X

ILM en Stan Winston
Zowel ILM (Industrial Light & Magic) als Stan Winston verdienen beide even onder de aandacht gebracht te worden voor hun werkzaamheden aan deze film. Terwijl ILM duidelijk in Terminator 3 laat zien dat geen enkele visie onmogelijk is om te visualiseren en prachtig werk aflevert, verhoogt Stan Winston de lat op animatronic gebied. De T-1, het eerste model Terminator, die je in de film in aktie ziet, is een volwaardige robot die op afstand te besturen is. Naast de animatronics is Stan Winston tevens verantwoordelijk geweest voor het ontwerpen van de T-X en de nodige make-up op het beschadigde hoofd van de T-800, dat dankzij de hele vooruitgang van de techniek er prachtig uit ziet.

Niet geheel zonder schaam
Niet alle films zijn perfect en Terminator 3 is hier geen uitzondering op. De humor is af en toe op het verkeerde moment of te overdreven. Daarnaast voelen sommige delen in de film niet volledig aan. Die delen wekken de argwaan dat de filmmakers expres scènes hebben weggelaten voor de dvd-release. Aan de lengte van de film zal het in ieder geval niet gelegen hebben, want die is 'slechts' 109 minuten. Zo zal je bijvoorbeeld merken dat de personages best een grote afstand afleggen zonder dat je het ziet gebeuren. Op het ene moment zijn ze ruim een uur van een basis verwijderd en kort daarna zie je ze in de basis. Het vreemde is echter dat dit een geheime militaire basis is waar ze zonder problemen, gewapend en al, binnen weten te lopen.

Stan Winston's speeltje, de T-1

Een gemis in Terminator 3 is echter de bekende 'theme' uit de vorige films. Hoewel er weinig op te merken is aan de muziek van Marco Beltrami, moest het bekende deuntje het ontgelden in deze film en is het alleen kort te horen tijdens de aftiteling, wat erg jammer is.

Terminator 3: Rise of the Machines is een vermakelijke film die vol zit met spektakel en zich een waardige opvolger kan noemen van de vorige twee films. Liefhebbers van de franchise zullen niet teleurgesteld zijn en tevreden en/of enthousiast de bioscoop verlaten na het zien van de film. En dat is maar goed ook. Want hoewel de zomer nog niet zo lang aan de gang is hebben we op filmgebied al de nodige teleurstellingen moeten verwerken.

T3: Rise of the Machines

Regie: Jonathan Mostow
Cast: Arnold Schwarzenegger, Nick Stahl, Kristanna Loken
Speelduur: 109 minuten
Release: 24 juli 2003

Naar boven