AndroidHealthClinic

Wie gaat er onder de zonnebank?

Peiling Peiling ga je wel eens onder de zonnebank?

• nooit, ik vind het niet erg om bleek te zijn.

Stemmen: 5 11,4%
  • nooit, in de zomer ga ik wel op het strand liggen zonnen.

Stemmen: 8 18,2%
  • ik ga vijf keer of minder per jaar.

Stemmen: 4 9,1%
  • ik ga één keer per maand.

Stemmen: 9 20,5%
  • ik ga om de twee a drie weken.

Stemmen: 3 6,8%
  • ik ga wekelijks.

Stemmen: 15 34,1%

• Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
13
Ik kom net terug van een beurtje bruinen, nu ben ik wel eens benieuwd wie er hier nog onder de zonnebank gaat?

Ik ga zo'n 2 keer per maand.

en jullie.....?

in de winter meestal elke week, maar nu de zomer eraan komt is t niet nodig

Ik ben van plan om binnenkort ook enkele weken per maand te gaan zonnenbanken, tot nu toe alleen maar in de zomer zonnen op het strand.

ik ga regelmatig.. s' zomers uiteraard niet. nu ik niet meer thuis woon is het wel wat minder geworden. toen ging ik perioden een keer of vier in de week.

Ik ga om de drie dagen maar alleen in de winterperiode.

Ik hoef niet, wil niet en ben toch niet bleek. :D

Ik ga niet onder de zbank.. Heb een licht bruin teintje van mn eigen, dus waarom zou ik.. Zeg bartje, een klein vraagje man..
Hoe in godsnaam ben je erop gekomen om deze thread in de coïtus-sectie te plaatsen? Weet niet welke verbanden jij legt tussen zonnebanken en coïtus, maar ik zie er iig geen hoor.. Geef je je leuter telkens een sjorbeurt onder de bank ofwat? :D

:dunno:

Oh ja :D Nou met al die stuw wind van die scheet haalde je zeker je laatste rep wel he :D das smokkellen hoor hahaha :thumb:

:D

ja en ik heb gelijk meer ruimte om me heen, weinig mensen die nog door kunnen trainen.

hahah Mooi man! Ik ga zekers een keer met jouw trainen! Zal eerst ff me 2e WO Gas masker van zolder moeten halen Maar dan moet dat volgens mij perfect gaan! Je krijgt zekers nog wat karma van mij maar ding zeurt dat ik eerst genoeg aan de rest moet geven. Ik had gehoord dat de radio actieve straling een zich al verspreid had in een straal van 10 km . Kijk nou wat je hebt gedaan :P

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Bracke
Ik ga niet onder de zbank.. Heb een licht bruin teintje van mn eigen, dus waarom zou ik.. Zeg bartje, een klein vraagje man..
Hoe in godsnaam ben je erop gekomen om deze thread in de coïtus-sectie te plaatsen? Weet niet welke verbanden jij legt tussen zonnebanken en coïtus, maar ik zie er iig geen hoor.. Geef je je leuter telkens een sjorbeurt onder de bank ofwat? :D

:dunno:

omdat bijna alle topics rond uiterlijk al hier gepost zijn; "scheer je je oksels", "zie je graag korte, lange vrouwen", "hoe lang is je jongeheer",...

en zo nu en dan is lekker sjorren onder de zonnebank is best wel lekker.

;)

Originally posted by bart82

omdat bijna alle topics rond uiterlijk al hier gepost zijn; "scheer je je oksels", "zie je graag korte, lange vrouwen", "hoe lang is je jongeheer",...

en zo nu en dan is lekker sjorren onder de zonnebank is best wel lekker.

;)

Mag van mij best hoor... Hmmmm sjorren onder de zonnebank, misschien interessant voor een volgende poll niet?

:D

Originally posted by Ryu
hahah Mooi man! Ik ga zekers een keer met jouw trainen! Zal eerst ff me 2e WO Gas masker van zolder moeten halen Maar dan moet dat volgens mij perfect gaan! Je krijgt zekers nog wat karma van mij maar ding zeurt dat ik eerst genoeg aan de rest moet geven. Ik had gehoord dat de radio actieve straling een zich al verspreid had in een straal van 10 km . Kijk nou wat je hebt gedaan :P

Die maskers uit de 2e wereldoorlog kan je niet redden tegen die gassen van mij, man je weet echt niet waar je over praat.
Ik hoef alleen nog dood te gaan verrot ben ik al. :D

:hair::hair::hair::hair::hair::hair::hair::hair:

Iek! Jij bent zeker zo slechterik die de wereld wil vernietigen met je gemeene gassen .

Maar geen probleem! Admin red ons toch wel :D

Originally posted by Ryu
:hair::hair::hair::hair::hair::hair::hair::hair:

Iek! Jij bent zeker zo slechterik die de wereld wil vernietigen met je gemeene gassen .

Maar geen probleem! Admin red ons toch wel :D

Whahaha [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven