Fitness Seller

wie gebruikt er een mp3 speler tijdens het sporten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Zo ja welke?

En hoe bevalt ie?

ik wil namelijk er 1 gaan kopen die je heel goed mee kan nemen naar het sporten.
Heb er nu wel een ( de napa 380)
maar die is verrot om mee te nemen en dus niet optimaal shockproof
 
ik niet :) ik luister naar de muziek die ze draaien op de radio in de gym.. waar ik eik niet eens op let.

maar muziek bij cardio of tv kijken onder t steppen/fietsen enz. is relaxed ! je bent zo 1,5 uur cardio aan t doen zonder t door te hebben
 
Ja ik gebruik er 1. Voornamelijk omdat bij mij op de sportschool veel hardcore wordt gedraaid. En ik vind het lekkerder om te trainen met rap.

Deze heb ik: Mpio MDG 128 MB

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ding is echt super klein, 67(W) X 67(L) X 19(H)mm Een pakje sigaretten is groter :) Hij heeft blauw licht, en een ingebouwde microfoon. Kun je dus dingen opnemen. Nog een ander groot voordeel is dat hij 20 uur op 1 AA batterij doet. Ik gooi er zelf gewoon oplaad bare batterijen in. DOe ik met 1 batterij 1 week. Hij kost nu ca 225 euro dan heb je de versie met 128 MB.


Kijk voor prijzen en alle informatie over de spelers op www.mp3speler.nl of op www.mmport.nl
Voor de goedkoopste prijzen zie de pricewatch op www.tweakers.net (bovenin bij buyers zone)


Die van mij is alweer 1 jaar oud en er is alweer een opvolger met afstandsbediening.
Deze:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit is ook een nieuwe, zeer cool ding.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mocht je nou wat minder uit willen geven en ook het uiterlijk interesseert je geen hol , ga dan voor een Diva

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dingetje kost 129 euro met 160 MB intern. Niet zo mooi als de andere. Wel goedkoper en het werkt ook natuurlijk :)

Als je vragen hebt hoor ik het wel.
 
Als ik iets gebruik is het mijn Minidisc Speler (320 minuten per disc)
 
Back
Naar boven