AndroidHealthClinic

Wie gebruikt er hier een gezichtscreme?

Bezoekers in dit topic

einbein

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
274
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Zoals de titel al luidt :
Wie gebruikt er hier een hydraterende gezichtscreme en welke?:gay:
De film american psycho heeft mij er tot aangezet, altijd handig na een avond zuipen.
 
Laatst bewerkt:
Nivea tegen droge huid maar verder niets, volgens mij zijn die (dure) crèmes ook allemaal onzin.
 
Nee gebruik mijn normale bodycreme: niveau of dove.
 
Ik gebruik deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Uiercreme 's avonds na het scheren.
 
Uiercreme 's avonds na het scheren.

Idd een pot uiercreme kost niks, zit geen parfum in en geeft geen overdreven vette huid.

Na de sauna en scrubben neem ik na mijn laatste douche wel eens baby olie die ik voor een deel nog afspoel met water en me daarna zacht afdroog waar ik zoveel mogelijk olie laat zitten.

En tijdens AAS gebruik laat ik het wel uit mijn hoofd enige vorm van vet op mijn huid te doen. Dan is het juist vaker douchen en vet verwijderen om pukkels en een glim huid te voorkomen.
 
Nee gebruik mijn normale bodycreme: niveau of dove.

Ik pikte de dove van mijn ex of vroeger van moeder. Dove is heel fijn maar ruikt zo vrouwelijk.

Daarnaast en heel persoonlijk, Dove smeer ik op mijn werk bejaarden ook mee in, die geur associatie heb ik heel erg. Nog niet zo erg als 4711 eau de toilette en bejaarden maar toch wel die kant op. Zelf zo ruiken of een vriendin die naar Dove ruikt, nee Dove is voor mij mijn werk en oude lijven wassen. Als ik een vriendin naakt zou zien ruikend naar Dove dan moet ik op dat moment aan oude lijf wassen denken. Op dat moment wil ik niet aan mijn werk en dat beeld denken :D Voor mij geen Dove meer.
 
Dagcreme (of nacht), serum en oogcreme
You name it

In uierzalf zitten voornamelijk minerale oliën/vetten die door de huid niet als "eigen" worden beschouwd en dus niet worden opgenomen.
Een eenvoudige crème voldoet dan al beter na t scheren.
 
1x in de week teatree scrub en dan gelijk vitamine e creme tegen de droogheid. Voor de rest niks.
 
Nivea Young Control Shine Creme 's ochtends als ik ergens heen moet. Die cremes voor mannen vind ik te duur voor hoeveel ml er maar inzit.

30aga6g.jpg
 
Nivea Aftershave Q10. Geeft gladde en totaal niet vettige huid.
Die Wake up Q10 van Nivea als ik een droge huid heb.
1x/maand dikke nivea creme om de huid vochtig te houden.

Slechte huid in de familie.
 
Alleen met motorrijden, in de winter...
 
Uiercreme en Nivea for men, ik gebruik het zelden alleen bij een hele droge huid
 
Nivea Aftershave Q10. Geeft gladde en totaal niet vettige huid.
Nivea Aftershave is erg nice, maar ik kan niet geloven wat zo'n klein potje kost. Je hebt echt het gevoel dat je zwaar genaaid wordt. Ik bedoel het kan toch nooit veel kosten om die cremes te produceren?
 
ik gebruikte vroeger prevage, was wel duur maar in amerika goedkoper dan in engeland. mijn huid zag er wel beter uit na enkele maanden
 
Nivea Aftershave is erg nice, maar ik kan niet geloven wat zo'n klein potje kost. Je hebt echt het gevoel dat je zwaar genaaid wordt. Ik bedoel het kan toch nooit veel kosten om die cremes te produceren?

Nivea, Dove producten zijn bijna altijd ergens in de aanbieding. Zoiets als 2 halen 1 betalen bij kruidvat. Dan valt het plots mee.
 
Dus jullie houden wel van een beetje facial?
 
Ik wel, ben alleen het potje met ''Peanut's gezichtscreme'' nog niet tegengekomen bij de kruidvat ???
Pindakaas.
als de lippen er ook onder vallen , alleen als ik open lig ..wederom in de winter ..van de kou.......
 
Zoals de titel al luidt :
Wie gebruikt er hier een hydraterende gezichtscreme en welke?:gay:
De film american psycho heeft mij er tot aangezet, altijd handig na een avond zuipen.

Gewoon washandje met koud water om je gezicht, doe dit 3+x per dag. Niet afdrogen. Water laten zitten totdat het opgedroogd/opgenomen is. Hierdoor krijg je meteen al een scherpe wakkere look. 2-4x/week warm douchen. Poriën gaan open. Koud afdouchen, poriën gaan dicht. Meer als voldoende. Oh, ben model geweest tussen mijn 19-21. Was leuk zakgeld. Maar wat een oppervlakkige zooi. Snel gestopt.

Cremés zijn overpriced en overrated bs, gemaakt voor vrouwen en metrocoïtusuelen. Leuke handel. Ze zitten vol vitaminen, die je helemaal niet nodig hebt. De reden dat hun gezicht er egaler/beter uitziet is voornamelijk door makeup. Echte schoonheid wordt je mee geboren. En komt voornamelijk van binnen uit. Denk aan gezonde voeding en water. Maar vooral blijven kopen die potjes. Placebo effect kan helpen met je zelfvertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven