AndroidHealthClinic

Wie heeft al X-men 3 gezien?

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
uitgeschakeld
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Ik dus, vanavond geweest. Als een x-men fan vond ik het natuurlijk een supergave film. Einde is ook erg dubieus. Ik zal verder niks verklappen, maar zit nu wel met een paar vragen..:(

Ik ga hem vanavond zien! Ik kijk er al naar uit.

Ik vind X-men ook top, wil hem zo snel mogelijk gaan zien!

ik heb hem gisteren gezien

Ik vind ze allemaal ongeveer even goed, dus ja, de derde is even goed zoniet beter dan de eerste twee.

Waren de eerste 2 goed dan!? hehe :D

wist niet eens dat deze SF-reeks ook zo populair was..

door x-men droomde ik er vroeger altijd van om ook zo'n gave te hebben. Lijkt me echt vet.

Ik vond de tekenfilm altijd super vet. Maar de films konden die sfeer gewoon niet echt goed neerzetten. Ook jammer dat je nooit die sentinals enzo in de film hebt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tuurlijk

ZoutZak zei:
Ik denk dan toch eerder aan: Star Wars, Terminator, Alien, Matrix, Planet of the Apes, etc.

Maar Star Wars was een veel groter Project,Terminator is met Arnie,
Alien is Psycho,Matrix is echt en superverhaal(op iets gebaseerd geloof ik),Planet of the apes is oud(maar goed)...

Tis wel een feit dat de tekenfilms en stuk beter zijn,ze moeste meer comicboek-gevoel aan de film geven...

X-men rules;)

heb thuis gekeken was wel leuk

the better dayz zei:
Maar Star Wars was een veel groter project, Terminator is met Arnie,Alien is Psycho, Matrix is echt en superverhaal(op iets gebaseerd geloof ik), Planet of the apes is oud(maar goed)...
Wat wil je nou precies zeggen? Dat al deze reeksen beter waren door uiteenlopende redenen? :D

Terug
Naar boven