XXL Nutrition

Wie heeft al X-men 3 gezien?

Bezoekers in dit topic

Gisteren heb ik de film in de bios gezien en ik vond hem goed vermakelijk. Mijn inziens de beste van de drie. Wel is het een soort film die je moet trekken, maar is dat het geval dan zal hij waarschijnlijk niet tegenvallen.

Wat ik hier trouwens lees over Xavier heb ik dus ook niet meegekregen, voor mij is het ook een kwestie van ondertiteling equals nokken... maar goed.

Hier nog een stukje waar ik een vraag over heb, maar wat wel een spoiler bevat

Wat gebeurde er nu precies aan het einde van de film waar Magneto in dat park aan het schaken was? Je zag dat hij die pion liet bewegen, maar moet daaruit geconcludeerd worden dat het "medicijn" toch niet permanent was of dat hij een andere kracht had gekregen? Want 99 op de 100 schaakborden lijken me toch eerder van hout dan metaal...

:)
:):):)

SPOILER!

Waren gewoon metalen stukken ga ik vanuit.

Vond het een aardige film, deel twee vond ik beter. Vrij veel mutants waardoor je beperkte personages kijkt, zoals Angel. Aanpassingen verhaal waren ook wel oke, dat ze met de phoenix niet zijn uitgegaan van die buitenaartse oerkracht is wel logisch aangezien ze dan ook een bak ruimtewezens erbij hadden moeten halen.

Dat de phoenix wat tam was af en toe is denk ik door die gespleten persoonlijkheid, Jean probeert de boel nog beetje in bedwang te houden zeg maar. Vandaar ook dat wolverine haar kon doden.

Ja t*ring...Ik ben dus ook tijdens de aftiteling de zaal uitgegaan...

Ik had nog nooit gehoord van dit extra stukje..Ach, bedankt in ieder geval. :)

Of er een vervolg op de film komt weet ik niet aan het eind van de film te zien wel! Maar ik weet wel dat ze al een film aan het maken zijn en die gaat noemen naar de naam "Wolverine" of de andere er in mee gaan spelen weet ik niet?!

wolverine is natuurlijk ook de coolste x-men dus die ga ik zien.. :hedbang:

PS vond de nieuwe versie van batman ook meesterlijk, kan niet wachten op vervolg..

Xavier is niet dood. Dat kun je afleiden uit het stukje na de ondertiteling. (voor degenen die lang genoeg zijn blijven zitten).

Magneto heeft idd weer een deel van z'n kracht terug. Dat betekent waarschijnlijk dat The Cure maar tijdelijk werkt.

Jean is niet dood, want Jean is bezeten door The Phoenix. De superkrachtige vuurvogel uit het heelal die bekend staat dat ie uit z'n as kan herijzen! Dus Jean zal weer uit de dood opstaan, zeg maar.

Al met al betekent dit dat er waarschijnlijk een X-men 4 komt! :hedbang:

Erg jammer is idd dat Gambit geen rol in de films heeft gekregen.

Ik heb btw bijna alle tekenfilms van X-men nu gezien, en ik moet zeggen dat de films toch redelijk kloppen t.a.v. de tekenfilms.

volgens mij komt er geen x men 4 meer, maar weet niet zeker.
Jean is volgens mij wel dood aangezien ze in de film een mutant is niet bezeten door de phoenix. Hebben ze volgens mij gewoon aangepast. Net als dat de juggernaut ook een mutant is hier ipv een magisch wezen.

maurice86 zei:
volgens mij komt er geen x men 4 meer, maar weet niet zeker.
Jean is volgens mij wel dood aangezien ze in de film een mutant is niet bezeten door de phoenix. Hebben ze volgens mij gewoon aangepast. Net als dat de juggernaut ook een mutant is hier ipv een magisch wezen.

Nope. De Phoenix en Jean zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook als Jean ff als Jean terug komt, is ze nog altijd de Phoenix.

Trust me, Jean is niet dood.

Ik hoop van niet ze is veel te mooi om te sterven :) ;)

X-men rules.

Vond deel drie wederom top net als de voorgaande 2.

En halle barry blijft ook super

Ik vond hem erg vet, zat lekker veel actie in. Maar sommige zaken hadden ze beter mogen uitwerken. Andere dingen hadden ze weer weg mogen laten.

Als ik regisseur was geweest dan,
- Kreeg gambit natuurlijk een rol
- Liet Jean/Phoenix eens zien wat haar max is
- Liet zij zich niet zo makkelijk door Wolverine doorboren
- Juggernaut is geen Mutant, dus liet ik die zowieso niet door dat menneke beinvloeden.
- Ik had nog meer karakters willen zien en hoe ze hun gave gebruiken, er werd teveel aandacht besteed aan Wolverine en Storm.
- Ik had meer tegenstand verwacht van de mensen, ze waren maar met z'n 6'en ofzo. En waarom niet die gevechten tegen de Sentinels eens uitgebreid laten zien. ( Zal wel bewaard worden voor deel 4 )

Ik kon me zowieso niet voorstellen dat Xavier zich zo makkelijk zou laten uitschakelen. Hij is misschien minder sterk dan Jean maar heeft zijn gave stukken beter onder controle.

Ik heb Scott niet in actie gezien, de hocky bal onder de mutants was toch altijd wel leuk als hij tegen Wolverine zat te b**chen.

Verder was het gewoon een toffe film !

heb hem zaterdag gekeken en ben teleurgesteld. Da's knap, want ik had al geen hoge verwachtingen.

Mijn conclusies:
- die h**r die Jean speelde zag er uit als een half-vergane zombie. En dat was voordat ze in de Phoenix veranderde. Dat mens is echt zwaar lelijk.

- dito voor Storm, maar dat wist ik al. Dat haar van dat mens... Ze zag er uit als een bejaarde Oprah aan de clen!

- Juggernaut was een p*ssy, daar had veeeeeel meer in gezeten. Vinnie Jones is soms best grappig, maar dat komt natuurlijk ook niet uit de verf als hij maar 2 zinnetjes heeft. (Alhoewel: "I'm the juggernaut, b*ch!" is natuurlijk wel een klassieker.) En volgende keer (?) een acteur met spiermassa, a.u.b. Iemand als Shawn Lattimer zou het qua postuur veel beter doen. Hell, Doogie Howser, MD, heeft meer massa.

- Scott was (alweer) een zeurderige metrocoïtusual. Dat was dus wel net zoals in de oude comics. :P

Vind de films erg vet, deze dus ook weer. Jammer dat ze geen sentinals in de films betrokken hebben, op die ene in trainingsruimte na dan.

Juggernaut vond ik toch wel redelijk geslaagd. Leuker als verwacht. Phoenix vind ik maar matig uitgewerkt.

Terug
Naar boven