XXL Nutrition

Wie heeft de Bread & butter II kuur wel eens gedaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik wil graag weten wat de resultaten zijn geweest van personen die deze kuur hebben gedaan.
 
euh.. als je de kuur nou eens post.. niet iedereen leest dat soort site waar ze die domme namen verzinnen!! sommige mensen denken zelf na :p :p
 
Originally posted by Champ
niet iedereen leest dat soort site waar ze die domme namen verzinnen!! sommige mensen denken zelf na :p :p
Danku Champ..danku echt :rolleyes: :D
 
hehehehehehe.... oeps heb ik iets verkeerds gezegt??
Dat meen je niet heb jij die naam verzonnen bro?

hahahaha post hem ff als je wilt ;)
 
Nee niet verzonnen, Ik heb gewoon deel II gemaakt :D

En staat in de sticky met kuurschema's ergens onderaan.

Deze heb ik eens gemaakt voor iemand in mijn sportschool die een standaard massa cycle wilde voor beginners waarbij hij kracht wilde maar niet teveel estrogene neveneffecten.

Het (blijvende) resultaat was 13 kilo winst en 1-2% meer vet geloof ik. Ook verbeterde records op alle oefeningen. (Wel met een voeding - en trainingschema erbij gemaakt)

(Aangezien ik zelf niet kuur kan ik dus niet uit persoonlijke ervaring spreken)
 
Kijk dat is nou wat ik wilde horen 13 kilo winst.

Thanks
 
He Admin nog even een vraagje over deze kuur.

Week 1 : 750-1000 mg test enth + 600-800 mg EQ
Week 2 tem 10 : 500-750 mg enth /wk
Week 2 tem 10 : 300-400 mg EQ /wk
Week 1-5 : 40-50 mg D-bol /dag
Week 5-10 : 25-50 mg Provi /dag
Week 10,11,12 : 3000/3000/1500/1500 IU HCG om de 5 dagen
Week 12-15 : 40 mg Nolva /dag of 150 mg Clomid /dag
Week 12-20 : 20-10 gram creatine /dag


Wat betekend EQ?? en is HCG echt nodig, ik dacht altijd dat hcg alleen werkte op het moment dat je het gebruikt en indien je er mee stop, alles weer weer terug valt en dat het dus alleen van tijdelijke aard is.

Welk merk test heb je gebruikt?
 
enanthaat

EQ= slang voor equipoise, actieve stof = boldenone

En ja HCG is in deze kuur geen overbodige luxe, verbeterd de eigen productie en testikelgrootte.
 
Originally posted by admin
enanthaat

EQ= slang voor equipoise, actieve stof = boldenone

En ja HCG is in deze kuur geen overbodige luxe, verbeterd de eigen productie en testikelgrootte.

Ja testosterone Enanthaat, maar dit is de stof, ik bedoel het merk van de fabrikant bevoorbeeld Schering of ferring b.v. of organon.


Werkt HCG niet het zelfde als Clomid en nolvadex, die zorgen toch ook dat je eigen testosterone en testikel grote weer normaal word.

gr
Mike
 
Testoviron

En HCG werk anders dan nolva of clomid.

Die laatste 2 werken door post-cycle-estrogenen te reduceren waardoor natuurlijke test productie opstart in de hypothalamus.
Zonder nakuur met nolva/clomid moet je lichaam dus heel de tijd met hoge estrogeen levels zitten en daarom gaat herstel van test zonder nakuur erg traag.

HCG werkt door LH (luteïniserend hormoon ) te vervangen en geeft zo signaal door aan je testikels om meer test/zaad te produceren.
Maar hierdoor is het van zichzelf ook al suppresief voor je eigen productie doordat het lichaam LH niet zal produceren zolang er voldoende aanwezig is. (exogeen)

2 verschillende systemen dus, HCG meer voor tijdens zware kuurtjes (op het einde) om de boel draaiende te houden (simpel gezegd) en nolva/clomid om de eigen "test motoren" op te starten.

Heel simpel gezegd maar hier komt het op neer.
 
Originally posted by admin
Testoviron

En HCG werk anders dan nolva of clomid.

Die laatste 2 werken door post-cycle-estrogenen te reduceren waardoor natuurlijke test productie opstart in de hypothalamus.
Zonder nakuur met nolva/clomid moet je lichaam dus heel de tijd met hoge estrogeen levels zitten en daarom gaat herstel van test zonder nakuur erg traag.

HCG werkt door LH (luteïniserend hormoon ) te vervangen en geeft zo signaal door aan je testikels om meer test/zaad te produceren.
Maar hierdoor is het van zichzelf ook al suppresief voor je eigen productie doordat het lichaam LH niet zal produceren zolang er voldoende aanwezig is. (exogeen)

2 verschillende systemen dus, HCG meer voor tijdens zware kuurtjes (op het einde) om de boel draaiende te houden (simpel gezegd) en nolva/clomid om de eigen "test motoren" op te starten.

Heel simpel gezegd maar hier komt het op neer.

thanks voor de perfecte uitleg
 
Back
Naar boven