XXL Nutrition

Wie heeft de grootste bovenbenen?

Bezoekers in dit topic

Pleurklaat gaat volgens mij vlot over de 75cm, ikzelf slechts rond de 70cm.
 
Vorig jaar zat ik nog op 74 cm maar zal er nu alleen maar minder op zijn geworden.
 
#dikkepowerlifter

B78CB4AE-3374-4956-93F2-6B7E1E887EBA.png
 
herinner mij nog dat roberto carlos destijds 1 van de dikste bovenbenen had,in de tijd dat hij bij brazilie voetbalde,weet niet meer precies hoeveel centimeters maar ze waren gigantisch. Hij had ook de hardste trap van iedereen toen
 
herinner mij nog dat roberto carlos destijds 1 van de dikste bovenbenen had,in de tijd dat hij bij brazilie voetbalde,weet niet meer precies hoeveel centimeters maar ze waren gigantisch. Hij had ook de hardste trap van iedereen toen

Komt zeker door tegen een bal te trappen en niet omdat hij ook aan KT deed.

En 1 iemand aanhalen terwijl de meesten in het voetbal geen massieve benen hebben is ook niet echt relevant.
 
Komt zeker door tegen een bal te trappen en niet omdat hij ook aan KT deed.

En 1 iemand aanhalen terwijl de meesten in het voetbal geen massieve benen hebben is ook niet echt relevant.
Nee correlatie is geen causatie, dat weet nana110 ook. Hij bedoelt gewoon dat als je grote bovenbenen wilt je in Brazilië moet gaan wonen.
 
Komt zeker door tegen een bal te trappen en niet omdat hij ook aan KT deed.

En 1 iemand aanhalen terwijl de meesten in het voetbal geen massieve benen hebben is ook niet echt relevant.

Roberto Carlos is idd niet representatief voor alle voetballers. Enorm veel power in die benen, hij zal wel wat uurtjes versleten hebben met squatten :P

Rare foto's hieronder, maar ze tonen wel hoe massief zijn benen waren.

CPhT8eqUsAAYtDI.jpg
 
Back
Naar boven