MuscleMeat

Wie heeft de perfecte trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

virend een vp van 10 betekent dat mijn vvm 66kg is, dat is best redelijk, jammer dat jij zonder google niet weet wat vvm is

no 65,7 kg vvm om precies te zijn.
65,7 kg aan botten dan heb je toch wat botten verzameld, ****ing bone collector.. zak met botten..

in iedergeval, je bent nog jong je hebt nog jaren te trainen dus het zal wel goed komen. maar ga niet mensen die langer dan jij bezig zijn proberen te slim af te zijn.
 
no 65,7 kg vvm om precies te zijn.
65,7 kg aan botten dan heb je toch wat botten verzameld, ****ing bone collector.. zak met botten..

in iedergeval, je bent nog jong je hebt nog jaren te trainen dus het zal wel goed komen. maar ga niet mensen die langer dan jij bezig zijn proberen te slim af te zijn.

lmfao ik ga niet verder in over mijn stats. ga jij maar lekker voetballen jongewant van bb moet je nog veel leren.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 17:14 ----------

Pak iemand deze man aan, hij zaait chaos uit het niets:fa:

kvond het wel mooi, zeker omdat die issie het nog serieus nam ook
 
ik heb de perfecte trainingsschema:trollface:
 
goed topic geworden dit :thumb:

woord van de dag: bone collector
 
jij trekt wel graag conclusies, nu ben ik inneens op mijn teentjes getrapt??
ik ging ervan uit dat we een dood normale dialoog voerden. maar goed als jij door middel van tekst de intonatie van een persoon kan bepalen dan vind het knap.

maar we zijn van onderwerp afgedwaald.

groetjes, KAST

Dit is past een kast!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:
 
TS = eigenwijze ecto allochtoon ?

squatten zal je schema alleszins stukken beter maken
 
Je zegt dat je trainingsschema goed voor je is, waarom wil je t dan veranderen... En train je benen, voetbal helpt daar heus niet veel bij.

/thread
 
:popcorn2: komop ik wacht vol ongeduld op het vervolg van issie vs iwj :o

OT: niet neuten, squaten.
 
:popcorn: Dit word een zeer amusante topic, de kast vs the bone collecter :p
 
Weer zo'n bosmogool die z'n benen traint met voetbal.. ga is bierhalen joh
 
Weer zo'n bosmogool die z'n benen traint met voetbal.. ga is bierhalen joh

jojojo bro??

Met voetbal kweek je massa op je been, als je hard schiet!!
door snel zig-zagend te drippelen krijg je vorm erin..

laat die jong met rust!! anders!.. :trollface:
 
enjoyin:popcorn2:

ot: Ik weet niet of er een perfect schema is, die van mij wijzigt elke maand wel. Een schema is persoonsgebonden en zal met de tijd veranderen.
Afwisseling is altijd goed.

Van voetballen krijg je wel degelijk dikke benen. Heb 10 jaar gevoetbald en mijn benen hebben altijd voorgelopen. Echter geen excuus om ze niet te trainen. Alles trainen imo.

edit: Bone Collecta +1
 
hey bedankt voor de reacties... bone collector has left the building i geuss..

ik ga mijn benen trainen en zie wel hoe het verloopt. hahahaha en die foto van die kast was gruwelijk
 
hey bedankt voor de reacties... bone collector has left the building i geuss..

ik ga mijn benen trainen en zie wel hoe het verloopt. hahahaha en die foto van die kast was gruwelijk

Bruut he, dat is wel mijn kast vriend! (not srs)
 
hey bedankt voor de reacties... bone collector has left the building i geuss..

ik ga mijn benen trainen en zie wel hoe het verloopt. hahahaha en die foto van die kast was gruwelijk

ik besteed geen aandacht meer aan e-heros zoals jij, doe het zoals je wilt ik probeerde je in het begin alleen maar te helpen
 
ik besteed geen aandacht meer aan e-heros zoals jij, doe het zoals je wilt ik probeerde je in het begin alleen maar te helpen

Ik ben ook een e-hero :trollface:
 
Faal topic. Issie, post eens foto's van je huge body dan?
 
Back
Naar boven