AndroidHealthClinic

Wie heeft de sterkste avatar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Tne answer is.........ME!!!!!!!
 
volgens mij ik hoor
 
Nee ik natuurlijk want alles dat sterk is bestaat niet :shake:
 
:D
 
je moet eens weten wat Samuel allemaal wel niet mee moet dragen...als je de legende mag geloven dan he:D
 
Maar die geloof ik niet dus jouw avatar is gewoon een mietje misschien tijd voor een nieuwe :D
 
De mijne tilt de aardbol, dusss.......
 
Dat is geen aardbol dat ik een heel klein mannetje met een bam (bam als in knikkers:p)
 
Wel waar en weet je ff tussen ons 2 de wereldbol wordt aangegeven in de kleuren blauw en groen en die van jouw is zwart, dus een zwarte bam
 
mannen toch mannen toch...

Mijn avatar is natuurlijk de sterkste, hij bestaat tenminste en is 3x de sterkste man ter wereld geweest :D
 
Originally posted by Bodyman
Wel waar en weet je ff tussen ons 2 de wereldbol wordt aangegeven in de kleuren blauw en groen en die van jouw is zwart, dus een zwarte bam

BULLSH*T!! Je wil het gewoon niet zien...
 
ja gaat nu toch niet huilen he omdat ik je nu wakker schut en jij gewoon een vreselijk klein mannetje op je avatar hebt staan ter grootte van mijn duim met een knikker in zijn handjes
 
Ik zou toch echt oppassen als ik jou was he... Je weet niet eens waar je het over hebt, bijdehand...
 
trunks traint zijn benen niet ^^
 
Jongens niet ruzie maken :D Ze zijn allemaal even sterk. Ga nu maar weer fijn met elkaar spelen ;)
 
jij hebt niet eens een avatar! :yell: weg weg weg!


:windup: :whip: :whip: :fire:
 
Ghehe zit je aan de roids ofzo dat je zo agressief doet? :cool:
 
Back
Naar boven