Originally posted by ste
bedankt
voor het schema maar, gebruik jij dit ?
-ik vind 18 eiwitten wel erruuug veel (is er iets vervangends voor?) ,
-en jij eet dus eigenlijk maar 2 boterhammen op een dag, ik heb geen problemen met 8 dus dan kan ik misschien iets uit hierboven vervangen door boterhammen?
-en die kippenborstjes ? is dat gewoon 3 plakken kip a 200 gr ?
-HOeveel calorien is het hierbovengenoemde?
-Verder ben ik student en zal ik dus voortaan bij de aldi moeten gaan boodschappen.
ben zelf ook student en idd, wil niet altijd goed komen qua financien..ben blij dat ik nu in de cutfase zit

, maar goed.over tot de orde vd dag.
Die eieren zijn een indicatie dat je eenmaal eiwitten nodig hebt en eieren hebben een hoge biologische waarde en t is niet duur, je zou eventueel tonijn toe kunnen voegen. per blikje zit je dan op ongeveer 30 gram, 8 eiwitten is 32 gram per eiwit ongeveer.
Brood kan je idd goed gebruiken in bulkfase. maar hou t wel bij volkoren/meergranenbrood.
kippenborst is kipfilet. Bij de Aldi heb je lekkere diepvrieskipFILET dus geen kippebvleugels (zit te veel vet in)
en qua caloreien moet je t ff uitrekenen. volgende link kan je daarin wel helpen.
[Link niet meer beschikbaar]
Aangezie je op school zit en dus niet teveel meekan nemen en waarschijnlijk veel op boterhammen moet leven zou ik je volgende aanbevelen.
zowiezo meer maaltijden eten 9om de 2 a 3 uur). zo wordt er efficienter omgegaan met de voeidngstsoffen en sla je minder vet op.
je zou ook volle melk kunne toevoegen en dat gedurende de dag naast je water drinken, drinkt snel weg en bevat aardig wat eiwitten
)dag beginne met weyshake
kwartier later:
*8 eiwitten met 3 eigeel gemaakt in een omelette(goede zet van BOS

)
*groot bord havermout met 2 bananen (eentueel in plakjes door de havermout met kwark of yoghurt of je eet de havermout met melk)
Groot glas water
2)
*3 volkoren boterhammen met pindakaas en plakjes ei.
3)
*2 mueslibollen met 150 gram kalkoen/kipfilet
*cashews en amandelen
4)
*3 botehammen met tonijn
*handvol noten
ik weet niet wanneer je trainit maar aangezien je op school zit zal maltijd 5 wel een anderhalf uur voor t trainen kunne zijn
5)
*200 gram kipfilet
*havermout met banaan en aardbeien
na trainen: wheyshake bestaande uit water of melk met whey en dextrose
6) (1 uur a 1,5 uur na je training)
*goed veel eiwtrijk vlees (biefstuk, rundvlees, tonijn, kip, kalkoen)en groente en rijst
*eventueel boterhammen (hoe dan ook goede bron van eiwitten na je training en voldoende complexe carbs)
Ik hoop dat je qua studentenleven op school zijnde hier bete mee uit de voeten kunt. Als je veel vrije tijd hebt zal ik BOS schema meer opvolgen en dus thuis zoveel mogelijk vers vlees klaarmaken.
hoe dan ook voldoende eiwtten en kollhydraten en voldoende (on)verzadigde vetten zorgen voor de juiste basis
en uiteraard een goed trainschema en de nodige rust
edit:dit is puur een voorbeeld en je kan naar gelang meer toevoegen als je denkt dat t te weinig is