MuscleMeat

Wie heeft er een goed bulk schema?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marc 05

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
33
Waardering
0
Dit vraag ik omdat ik zelf al zoveel verschillende variaties heb geprobeerd om meer massa aan te maken...ok met heel veel vet erbij lukt het me wel.


Ik eet nu zo`n 5 tot 6 keer per dag....en dit heb ik hier al eens voorgelegd vandaar dat ik het hier nu niet meer schrijf.
Dit doe ik om de 2 tot 3 uur.


Ik kom maar weinig bij in spiermassa en toch gebruik ik voldoende eiwit in mijn voedling ook koolhydraten en vetten zijn in verhouding.


Ik train met een splitschema 4 keer in de week.
 
De grote vraag is natuurlijk eet je boven onderhoud? Je zegt ook dat het je wel lukt met heel veel vet erbij? Wat lukt dan? Zwaarder worden of spiermassa opbouwen? ;)
 
het zwaarder worden lukt dan wel...spiermassa lukt niet....heel langzaam in elk geval
 
het zwaarder worden lukt dan wel...spiermassa lukt niet....heel langzaam in elk geval

Ga eerst eens uitrekenen wat je verbruik is en ga dan boven onderhoud eten. Geen vette shit, maar complexe koolhydraten eiwit en onverzadigde vetten. De verhoudingen kan ik voor jou niet bepalen, die is te persoonlijk. ;)
 
zwaarder gaan met de gewichten .
minder reps per set .
ik weet niet hoe je schema is , maar misschien doe je teveel .
ik heb ook jaren alleen op uithoudingsvermogen en snelheid getraint i.v.m andere sporten die ik deed.
je komt dan na een beginperiode niks meer aan .
 
voor wat karma mag je die van mij wel ff proberen ;)

link hieronder dus ;
 
Gooi zowiezo een bord brinta door je schema, en een kilogram lasagne per dag. Als je dat in de middag pakt, naast je koolhydraten shakes, ben je een heel eind al.
 
voor 25 euro heb ik wel 1tje voor je

tfuuu:eek: zo duur??

bij mij kost het een bulk-schema maar 19,95€ :rolleyes:

Ga eerst eens uitrekenen wat je verbruik is en ga dan boven onderhoud eten. Geen vette shit, maar complexe koolhydraten eiwit en onverzadigde vetten. De verhoudingen kan ik voor jou niet bepalen, die is te persoonlijk. ;)

juist, + de eiwitten en je komt een heel eind:thumbup:
 
Back
Naar boven