XXL Nutrition

wie heeft er een goed schema voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
ikwil graag gaan kuren met tabletten voor meer massa, heb begrepen dat ik het beste dianabol +testeron kan nemen maar hoeveel moet ik dan nemen en moet ik er ook clomid na gaan gebruiken heb 1* klein kuurtje dianabol gedaan zonder effect maar was toen slecht voorgelicht over de dosering en wist zelf nog van nix( klote dealer). en dan nog het moeilijkste, hoe kom ik er aan wantvolgens mij is er in friesland echt nix te krijgen???
zou dus graag een goed schema willen hebben met duidelijke uitleg. alvast bedankt
 
stats.

ik ben ongeveer 1,5 jaar bezig en het begint er al echt op telijken, als ik de mensen om meheen zo hoor. ik ben kok van beroep dus meot nog erg op mn eetgewoontes letten ben eigenlijk meer een lekkere eter dan een gezonde eter maar begint al aardig te veranderen. ik woog toen ik begon rond de 74 kilo en zit nu op 78, mn vet persentace weet ik niet wand zoek nog steeds om een vetmeterof huidplooimeter zoals ze dit noemen volgens mij, mischien weet jij een adresje mn lengte schat ik op 1.85. druk momenteel 95 kilo op de bank en 120 op de sqaut en vind dat zelf niet slecht. heb verschillende suplementen gebruikt met enige resultaat maar wil nu graag eens begiinen met "licht"te kuren, heb dit 1* gedaan zonder resultaat maar ja jeweet hoe het gaat je komt iemand tegen in de kroeg( was een portier) koopt een doosje pillen en er wort gezegt van neem maar 4 per dag en dat was het zoek het verder maar uit. no nu heb ik mezelf toch wel een beetje bekend gemaakt denk ik.:D
 
Plaats eerst eens je trainingschema en je voedingschema.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zelf met 1,5 jaar nog niet gaan kuren. Als ik het zo lees ben je met kracht goed voor uit gegaan en zit er nog genoeg in. Als laatste puntje als je wilt kuren en je wilt dbol met test stacken krijg je wel een kuur met tabs en injects. Als je zeg van ik wil alleen maar tabs want ik ben niet klaar om te prikken ben je gewoon nog niet klaar voor AS. Injects zijn gewoon de basis van je kuur als je tenminste je lichaam zoveel mogelijk wilt sparen.

plaats eerst ff je schema's, kunnen we je daarna ook makkelijker helpen

succes
 
ik train 3 keer in de week, dag 1 -borst, schouders, triceps. dag 2 -benen, buik en zijkant, dag 3 rug en biceps. ben nu 1,5 jaar goed bezig en sla bijna geen week over.
train al 4 jaar maar soms met grote pauzes, ben er een half jaar tussen uit geweest en eens 3 maanden inverband met het veranderen van baan, maar gaat nu erg goed.
dus denk zelf dat ik de basis wel heb om licht tebeginnen met kuren, heb ook regelmatig sublementen gebruikt maar dit viel steeds tegen(hmb,tribulles en creatine, enz) alleen de creatine gebruik ik nu nog en bevalt goed.
wat mn voeding betreft ik eet genoeg (ben kok) nu alleen nog gezond.
 
Originally posted by AAJ
ikwil graag gaan kuren met tabletten voor meer massa, heb begrepen dat ik het beste dianabol +testeron kan nemen maar hoeveel moet ik dan nemen en moet ik er ook clomid na gaan gebruiken heb 1* klein kuurtje dianabol gedaan zonder effect maar was toen slecht voorgelicht over de dosering en wist zelf nog van nix( klote dealer). en dan nog het moeilijkste, hoe kom ik er aan wantvolgens mij is er in friesland echt nix te krijgen???
zou dus graag een goed schema willen hebben met duidelijke uitleg. alvast bedankt

Kuren met tabletten?!? Blijkbaar nog niets geleerd na die eerste kuur tabs.
Een kuur moet altijd bestaan uit een basis van injects, de tabs komen er bij opdat je in het begin van de kuur metteen kracht en massa zou zien.

Dus test erbij (test is injects) dan nog een anabool zoals EQ of deca en dan oas denken aan de tabs voor de kick off van de eerste weken.
 
ben 4 jaar geleden voor het eerst een sportschool binnen gestapt en snapte er nog nix van ging de enen week 1 keer dan weer 5 keer en trainde alles door elkaar heen.
kreeg een nieuwe baan had ff geen tijd dus stopte weer en begon een half jaar later maar weer eens.
zo heb ik wat door gerommeld tot ik een trainingspatner kreeg die er wel verstand van had en me veel geleerd heeft ben nu ongeveer 1,5 jaar goed bezig en heb er zin in, zo duidelijk???
 
ja dat begint me duidelijk teworden dat alleen tabs niet werken maar het was maar een vraag, ik ben hier ook om te leren!!!
wat zou jij me aanraden om tebeginnen met kuren?
 
Goed, snap 'm , wat is de reden dat je gaat kuren, is je voeidng goed? Als je zegt ik groei niet meer na die goeie 1.5 j training dan zeg ik : onmogelijk.
Maar kuren is een keuze die je zelf maakt, wij kunnen enkel zeggen wat we ervan vinden.
Ben je 100% zeker dat je dit wilt? En zal je de moeite doen om een fatsoenlijk dieet te volgen tijden je kuur, anders zou ik er nog niet eens aan beginnen.
 
Originally posted by AAJ
ja dat begint me duidelijk teworden dat alleen tabs niet werken maar het was maar een vraag, ik ben hier ook om te leren!!!
wat zou jij me aanraden om tebeginnen met kuren?
No probs, dacht even dat je absoluut niet wil injecteren.
Eerste kuur, niet te hoge dosis niet teveel stacken gewoon een basis kuur doen.
 
is al goed. ik ben iemand die resultaat moet zien anders gaat de lol er snel af maar ik moet zeggen dat ik de laatste 2 weken echt weer omhoog schiet dus gaat erg goed. heb verschillende sublementen gekocht maar was bijna allemaal weg gegooit geld en denk dat aas de enige echte manier is om te groeien maar mischien wil ik wel tesnel.
ben erg met mn voeding bezig maar is erg moeilijk, dacht dat doe ik wel ff maar valt me vies om goed te eten, nu meot je me niet uitlachen en klinkt mischien dom maar krijg eieren en bruinbrood niet door mn strot heb alles geprobeerd maar vind het gewoon niet te eten, dus ben druk opzoek naar vervangers, ben gek op warm eten ,maar om dat 6 keer per dag tedoen is wat moeilijk.
:) nog maals is al goed ben alang blij dat er iemand op mn vragen reageerd.:D
 
Dan zou ik dus eerst daar aan werken.
Wat je moet doen is gewoon bulken, geen gezever met die eieren en bruin brood, dat is voor een dieet goed maar voor een kuur en voor massa moet je gewoon een hoog aantal kcal binnenkrijgen.
Wat goed werkt is shakes maken op basis van kcal rijke producten melk halfvolle met ijs erbij een stuk of 3 -4 bananen wat whey en je hebt al een flinke hoeveelheid voeding die je gemakkelijk naat binnen kapt. Eet verder gerust je frietje, laat de mayo er wel af en vervang die met een saus op tomaat basis bv.
lasagne pizza spagetti (volkoren) en kip zijn ook ideaal.
Een slaatje met zalm is ook snel weg en leverd alweer veel O3 vetten en vitamines/mineralen.
Probeer in begin niet teveel ineens te eten maar eet kleine hoeveelheden verschillende malen per dag zodat je gewoon raakt aan de regelmaat van honger...
Elke week eet je dan wat meer zodat je uiteindelijk gewoon raakt aan die hoeveelheden.
Ik raad je aan NIET te beginnen met kuren voordat je eerst de voeding perfect in orde hebt. en tegen die tijd zal je al versteld staan hoe veel je groeit zonder de as. Voeding is het enige wat meer anabool is dan aas
 
bedankt je hebt me erg geholpen denk dat ik nog ff wacht met kuren en er eerst wat meer over ga leren en lezen en vragen voor dat ik de stap zet.
veel eten is voor mij geen probleem de meeste mensen kijken altijd vreemd op als ze zien wat ik op een dach naar binnen werk maar ja dat hoort bij mn werk en ben nog niet dik dus ik ga lekker zo door en zal je raad opvolgen, maar ga wel door met creatine dat bevalt wel goed en wil het eens proberen met vanadyl sulvaat heb hier het 1 en ander over gelezen en lijkt me wel wat. nogmaals bedankt en denk dat ik je nog wel eens tegen kom.....
 
Originally posted by AAJ
bedankt je hebt me erg geholpen denk dat ik nog ff wacht met kuren en er eerst wat meer over ga leren en lezen en vragen voor dat ik de stap zet.
veel eten is voor mij geen probleem de meeste mensen kijken altijd vreemd op als ze zien wat ik op een dach naar binnen werk maar ja dat hoort bij mn werk en ben nog niet dik dus ik ga lekker zo door en zal je raad opvolgen, maar ga wel door met creatine dat bevalt wel goed en wil het eens proberen met vanadyl sulvaat heb hier het 1 en ander over gelezen en lijkt me wel wat. nogmaals bedankt en denk dat ik je nog wel eens tegen kom.....

Vanadyl zou ik laten zitten, kan je suiker van krijgen..

Als basissupps zou ik nemen:

Vitaminen
Whey
Dextrose
Creatine
 
Re: stats.

Originally posted by AAJ
ik ben ongeveer 1,5 jaar bezig en het begint er al echt op telijken, als ik de mensen om meheen zo hoor. ik ben kok van beroep dus meot nog erg op mn eetgewoontes letten ben eigenlijk meer een lekkere eter dan een gezonde eter maar begint al aardig te veranderen. ik woog toen ik begon rond de 74 kilo en zit nu op 78, mn vet persentace weet ik niet wand zoek nog steeds om een vetmeterof huidplooimeter zoals ze dit noemen volgens mij, mischien weet jij een adresje mn lengte schat ik op 1.85. druk momenteel 95 kilo op de bank en 120 op de sqaut en vind dat zelf niet slecht. heb verschillende suplementen gebruikt met enige resultaat maar wil nu graag eens begiinen met "licht"te kuren, heb dit 1* gedaan zonder resultaat maar ja jeweet hoe het gaat je komt iemand tegen in de kroeg( was een portier) koopt een doosje pillen en er wort gezegt van neem maar 4 per dag en dat was het zoek het verder maar uit. no nu heb ik mezelf toch wel een beetje bekend gemaakt denk ik.:D


Zo... jij was portier. Ik heb mijn cursus gedaan en binnekort wil ik in het weekend ook bijklussen. Hoeveel (euro) verdiende jij op 1 avond, als ik dat vragen mag?
 
yep, vanadyl zou ik dus ook laten zitten. Je kunt dat geld beter besteden, heb der namelijk niks aan gehad (misschien een beginnende suikerziekte?! lol)....
 
Re: Re: stats.

Originally posted by Geoffke



Zo... jij was portier. Ik heb mijn cursus gedaan en binnekort wil ik in het weekend ook bijklussen. Hoeveel (euro) verdiende jij op 1 avond, als ik dat vragen mag?
was geen portier, had mn pillen gekocht van een portier. beetje beter lezen of heb ik het er zo onduidelijk neer gezet
 
Back
Naar boven