XXL Nutrition

Wie heeft er een vakantiebaan?

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Toen opa nog jong en onbedorven was, moest ie zelf geld verdienen voor z'n tent-pret op de Wadden.

Hoe staat het 's hedendaags met de centen?

*Wie heeft er een vakantiebaan?
*Wat verdien je ermee?
*Wat is het doel van de gespaarde knaken?
 
ikke
in een magazijn werken met arbeiders
verdient op een maandje 1500€ netto en wat ik ermee ga doen weet ik nog niet ;)
 
acidreign zei:
ikke
in een magazijn werken met arbeiders
verdient op een maandje 1500€ netto en wat ik ermee ga doen weet ik nog niet ;)

Dan heb je de best betaalde vakantiebaan die jij je eigenvoor kan stellen en verdien je zelfs meer als die arbeiders!
Of je moet 24 uur per dag werken!

Ik werkte vroeger of bij het schoonmaakbedrijf, verhuisbedrijf of als opperman diep in Duitsland (Berlijn/Hannover).

Duitsland verdiende zeer heftig. 30 mark per uur. Dagen gemaakt van 13-15 uur.
2 weken werken 2 weken af.
Alleen houd je maar ff vol.

Maar dan heb je ook heel veel centen om op te maken! :D
 
DBC01 zei:
Toen opa nog jong en onbedorven was, moest ie zelf geld verdienen voor z'n tent-pret op de Wadden.

Hoe staat het 's hedendaags met de centen?

*Wie heeft er een vakantiebaan?
*Wat verdien je ermee?
*Wat is het doel van de gespaarde knaken?

baantje bij autodistributeur
bruto krijg ik iets van 7.60 per uur (ben 19)
wat ik er mee ga doen: deel voor vakantie en de rest voor shakes etc.
 
Ik zag een sop Discovery dat werk op een Amerikaanse boot die eens per jaar rond oktober de zeeen bevaart langs Scandinavie. Daar vindt dan een krabbentrek plaats over de zeegronden. 24 uur per dag worden er netten uit gegooid en opgehaald bij woest weer want die zeegronden zorgen voor het juiste onderwaterklimaat voor die beesten. De krabben trekken maar eens per jaar die kant op.

12 uur op, 12 uur af. Duizenden dollars per maand, én de kans dat je van het dek gespoeld wordt en nooit meer terugkomt. Voor de heftig stoere vakantiewerker!
 
DBC01 zei:
Ik zag een sop Discovery dat werk op een Amerikaanse boot die eens per jaar rond oktober de zeeen bevaart langs Scandinavie. Daar vindt dan een krabbentrek plaats over de zeegronden. 24 uur per dag worden er netten uit gegooid en opgehaald bij woest weer want die zeegronden zorgen voor het juiste onderwaterklimaat voor die beesten. De krabben trekken maar eens per jaar die kant op.

12 uur op, 12 uur af. Duizenden dollars per maand, én de kans dat je van het dek gespoeld wordt en nooit meer terugkomt. Voor de heftig stoere vakantiewerker!


Die heb ik vlg mij ook een keer gezien ja, zag er wel grappig uit. Jammer dat zo'n boot niet even een haven'tje daar in het hoge noorden aan doet voor wat ontspanning met al dat vrouwelijk schoon.
 
die krabbenvaart is wel k*t, een maat van mij doet dat, 6 maanden lang weg richting de Berendszee ofzo. Verdient heel goed, maar erg zwaar werk en ruwe zee.
 
In mijn eerstje jaartje vakantiewerk heb ik vanalle crappy jobkes gehad:

achter de vuilkar lopen, in de diepvries van -25, ...

De volgende 3 jaar heb ik vakantiejob gehad als postbode... Om 3-4u opstaan en meestal wel gedaan om de middag maar had ook eens een plaats waar ik niet gedaan had voor 4u 's avonds :s Verdiende toen iets van een 52.000 Bef

Nu dit jaar doe ik hetzelfde als mijn stage: bij de politie van een klein dorpke systeembeheerder spelen... van half negen tot 5u 's avonds, recht tegenover de fitness, kan elke 3u eten, ... verdient een 62.000 Bef...

Als je ECHT heel goed betaalde vakantiejob wilt dan moet je gaan werken in een chemisch bedrijf bv in tessenderlo... zelf nog niet gedaan maar maten al wel.

Waarvoor dienen de centen: 400 euro jaarabonnement fitness, 500 euro inschrijvingsgeld hogeschool en een 400 euro voor trein en busabonnement... blijft dus niet veel van over... met de rest betaal ik nog internetaansluiting, kledij, ...

M.a.w. elk jaar steeds minder en minder geld :) wordt hoog tijd dat ik eens wat ga werken denk ik

Grtz
DiS
 
Dat lijkt me heel cool om een keer te doen, zo op de open en woeste baren. Trossen los Starbuck!! Ahoy Acheb! Jammer heb ik een ooroperatie gehad en kan ik niet zo goed tegen water in mijn oortjes :(
 
De Barendszee. vernoemd naar....Willempie idd.

Vraag je maat of ie foto's heeft!
 
19 jaar oud
9,30 per uur + 3 euro per dag reiskostenvergoeding
doel: Mezelf uit het rood werken
 
Honda, auto's parkeren. Ik verdien meer dan de arbeiders daar en een pak meer:d

IK ga er nieuwe kleren, supplementen mee kopen. En een stuk hou ik bij voor vakantie volgendjaar :)
 
uh nee, naar een jaar harde stage neem ik de vakantie lekker vrij.

Heerlijk op deze donderdagmorgen in me boxer achter de pc terwijl je naar Dismissed kijkt.

Het kan niet beter!!!
 
In september doe ik vakantiewerk, het is in ploegensysteem en dus ook nachtwerk, kan misschien vrij zwaar worden maar dan prent ik me gewoon in dat andere mensen dat hun hele leven moeten doen en dat het best veel verdient voor zo'n jonge snaak als ik.
 
ik doe geen ene ****, heb in augustes een herexamen wiskunde dus daar leer ik voor, en ga naar de gym
 
D-U-N-K zei:
uh nee, naar een jaar harde stage neem ik de vakantie lekker vrij.

Heerlijk op deze donderdagmorgen in me boxer achter de pc terwijl je naar Dismissed kijkt.

Het kan niet beter!!!

Whahaha! :D Lekker he in je broekje achter de pc, iets doms aan en lekker surfen :thumbs:
 
k heb eindelijk vakantie! yeah laatste toetsen gehaald vandaag :D

nou ja vakantie.... werken.

Werk als helpende/verzorgende op een verpleegafdeling van een verzorgingshuis
32 uur per week bruto 1300 euro in de maand. (exc onregelmatigheidstoeslag)
geld zal gespendeerd worden aan: schoolgeld, voeding, kleren, beetje stappen etc...

maar nu even NIET :D deze jongen gaat vandaag verder helemaal NIETS uitvoeren. De ultieme letharg uithangen, eindelijk ....:P
morgen weer om 7 uur beginnen...
 
DBC01 zei:
Nobel werk builderb :thumb:

dankje DBC :D Nobel zou ik het zelf niet willen noemen, maar het is idd erg mooi werk! Bij tijd en wijlen wel zwaar, maar: erg mooi en leerzaam!
 
Back
Naar boven