AndroidHealthClinic

Wie heeft er een vakantiebaan?

Bezoekers in dit topic

Baantje in de horeca, Eten lopen en soms achter de bar staan, maar dus voornamelijk eten lopen en uit zelfiniatief meehelpen in de keuken met het maken van de gerechten(altijd al leuk gevonden). Verdien standaard 4 euro en daar komt dan nog fooi bovenop, meestal iets van 20 euro, ligt eraan of ik savonds begin of smiddags (Vind alleen dat mensen nogal overschatten over de fooi, wij werken er eigenlijk min of meer voor en mensen geven meestal wel minder omdat ze denken dat het inbegrepen is :().

Maar verdien toch iets van 6-8 euro per uur en heb verschillende werktijden, begin meestal altijd savonds of soms smiddags en dan iets eerder savonds naar huis, meestal toch wel een uurtje of 6-7 werken en als ik smiddags begin iets van 10 uur.
Is leuk baantje, gezellig, maar enige nadeel is dat het terras op bepaalde dagen verschouwt moet worden en eten is ook niet altijd tijd voor, dus heb nogal eens langer dan 3 uur niet gegeten, neem dan ook altijd shake en wat reepjes meej. Kortom leuk vakantiebaantje en na de zomer goede bijbaan.
 
Laatst bewerkt:
D-U-N-K zei:
uh nee, naar een jaar harde stage neem ik de vakantie lekker vrij.

Heerlijk op deze donderdagmorgen in me boxer achter de pc terwijl je naar Dismissed kijkt.

Het kan niet beter!!!

He lotgenoot :D
 
Vakantiebaantje bij de bibiliotheek, kasten verplaatsen en andere kleine dingentjes. Eergister ging het niet zo goed, een kast op m'n schouder gekregen deed eventjes pijn maar door hard te werken voelde ik de pijn niet meer. Verdien volgens mij 6 a 7 Euro per uur
 
Silva zei:
Vakantiebaantje bij de bibiliotheek, kasten verplaatsen en andere kleine dingentjes. Eergister ging het niet zo goed, een kast op m'n schouder gekregen deed eventjes pijn maar door hard te werken voelde ik de pijn niet meer. Verdien volgens mij 6 a 7 Euro per uur
??? Dat is bij mij toch altijd het eerste wat ik duidelijk wil hebben :D
 
Werk nu bij UMA belgium als bediende assistent. Verdien 1650 netto voor 35 uren week, en zit heel de dag op dbb.com..

Beat that :p :D

Geld gaat naar reis Sicilië
 
Laatst bewerkt:
-super de boer(kassa :D)
-niet veel
-mn sportschool abonnement betalen(volgende week voor het eerst :))
 
Heb 2 jaar geleden als bijrijder gewerkt alle vrijheid van de wereld verdiende goed.
Zat vanaf Groningen tot in Lelystad als je zo'n baantje op de kop kunt tikken zeker doen.
 
ReyMysterio zei:
Heb 2 jaar geleden als bijrijder gewerkt alle vrijheid van de wereld verdiende goed.
Zat vanaf Groningen tot in Lelystad als je zo'n baantje op de kop kunt tikken zeker doen.

Ik heb drie jaar de baan gedaan, BENELUX. Vrijheid had je wel , maar ik was meestal laat thuis, ook niet trainen dus :(
Ook veel in nederland standen gaan plaatsen xbox enz. 12 a 15 uurs per dag.
 
Rebel_x zei:
Ik heb drie jaar de baan gedaan, BENELUX. Vrijheid had je wel , maar ik was meestal laat thuis, ook niet trainen dus :(
Ook veel in nederland standen gaan plaatsen xbox enz. 12 a 15 uurs per dag.

Ik reed mee bij megapool afleveren van bruin en witgoed tijden van 's ochtends 1/9 9 ( bij de eerste klant ) rond 5 uur weer terug op het kantoor!

Later voor neckermann 1uur beginnen 22:00uur of later thuis dus je zou 's ochtends kunnen trainen!
 
- Ik maak kazen.....van oud tot 20+ :)
- ronde de 10 euro netto, ik ben dan wel 24 jaar
- werken voor vakantie, studie enz enz
 
Buffster zei:
19 jaar oud
9,30 per uur + 3 euro per dag reiskostenvergoeding
doel: Mezelf uit het rood werken


WTF?????????????????????:eek: HOEVEEL???????????????????:eek:

Ikke dan:

24 jaar
Schoonmaak werk
Nettoloon 6,19 euri :mad::mad:
:mad:
:mad:
:mad::mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:



per week maar 150 euri verdienen omdat er dan bijna niets meer is om te doen
Waar het voor is? Geld voor het nieuwe collegejaar, aangezien ik dan een stuk minder werk dan nu (elke vakantie fulltime...behalve deze keer:() om op te teren

Me maatje die ik echter aan werk heb geholpen bij hetzelfde uitzendbureau ging ook de schoonmaak in en kreeg 8,78 ?????????????????

Waarom heb ik het gevoel dat ik GENAAID ben?:mad: mer willen ze niet betalen en kieskeurig kan ik ook niet weze omdat er bijna geen werk te vinden is voor de vakantie...24 jarige moet je maximaal betalen:( 16-19 zijn goedkoop en nemen hier ook de meeste baantjes in beslag:sob:..dan blijft alleen t werk over wat niemand wil doen :o
 
RobertHosper zei:
WTF?????????????????????:eek: HOEVEEL???????????????????:eek:

Ikke dan:

24 jaar
Schoonmaak werk
Nettoloon 6,19 euri :mad::mad:
:mad:
:mad:
:mad::mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:
:mad:



per week maar 150 euri verdienen omdat er dan bijna niets meer is om te doen
Waar het voor is? Geld voor het nieuwe collegejaar, aangezien ik dan een stuk minder werk dan nu (elke vakantie fulltime...behalve deze keer:() om op te teren

Me maatje die ik echter aan werk heb geholpen bij hetzelfde uitzendbureau ging ook de schoonmaak in en kreeg 8,78 ?????????????????

Waarom heb ik het gevoel dat ik GENAAID ben?:mad: mer willen ze niet betalen en kieskeurig kan ik ook niet weze omdat er bijna geen werk te vinden is voor de vakantie...24 jarige moet je maximaal betalen:( 16-19 zijn goedkoop en nemen hier ook de meeste baantjes in beslag:sob:..dan blijft alleen t werk over wat niemand wil doen :o

Een bedrijf moet het uitzendbureau ook betalen!
Dus reken er maar op dat je uitzendbureau slapend rijk word van jou ;)
 
Bedragen rond de 10 euro netto zijn gewoon erg netjes. Zeker als je nagaat dat de gemiddelde afgestudeerde binnenkomt bij een bedrijf op een salaris van rond de 1.600 netto per maand. Dat haal je dus ook als fulltime werkt voor 10 euro netto per uur.
 
ik ben blij als ik in week 30 onderhand eens een keer vakantie heb! dus nee... geen vakantiewerk voor mij ;)
 
het is NIET eerlijk:(:mad: %$#@was ik maar weer 19...dan kreeg ik beter werk en was niet te duur en kwam ik beter uit met me geld dit jaar:( snik snik
 
ReyMysterio zei:
Een bedrijf moet het uitzendbureau ook betalen!
Dus reken er maar op dat je uitzendbureau slapend rijk word van jou ;)

die 2 euri per uur die ze aan me verdienen???
 
ReyMysterio zei:
Een bedrijf moet het uitzendbureau ook betalen!
Dus reken er maar op dat je uitzendbureau slapend rijk word van jou ;)

Daar heb je zeker gelijk in, ik heb 2 jaar (2x 1 jaar) gewerkt voor een uitzendbureau als flexmedewerker en allebei de keren bij hetzelfde bedrijf. Toen ik via een ander uitzendbureau daar werkte (zelf werk, leeftijd) verdiende ik 100 gulden per week meer en daarbij kreeg ik ineens nog 6 gulden per dag reiskosten vergoeding die ik eerst niet had
:eek:




Santoz zei:
In september doe ik vakantiewerk, het is in ploegensysteem en dus ook nachtwerk, kan misschien vrij zwaar worden maar dan prent ik me gewoon in dat andere mensen dat hun hele leven moeten doen en dat het best veel verdient voor zo'n jonge snaak als ik.

ALs je eenmaal aan dat ploegensysteem gewend bent is het echt fijn vind ik zelf. Enigste nadeel is dat je kwa trainen het beste zelf wat thuis kunt hebben staan omdat je kwa tijden met de sportschool anders zit en dan is thuistrainen net wat relaxter vind ik. En bij het nachtwerk in het begin voordat je gaat werken nog een uurtje plat is ook een aanrader
;)


Kwa vakantie staat er kwa werk weinig op de planning, lekker rustige vakantie die paar weekjes en naderhand er weer lekker tegenaan en als het kwan weer gewoon 6 dagen per week.
 
Laatst bewerkt:
RobertHosper zei:
het is NIET eerlijk:(:mad: %$#@was ik maar weer 19...dan kreeg ik beter werk en was niet te duur en kwam ik beter uit met me geld dit jaar:( snik snik


Kerel, gewoon ff kijken of je ergens anders aan de bak kan. Je hebt nu een laag uurloon en kan bovendien nauwelijks uren maken. Misschien kan je wel iets beters krijgen.
 
schoonmaken
6,5 euro per uur ofzo
wel relaxt, vandaag weer eerder weg en tussendoor gewoon pasta eten.
ik probeer wat te verdienen om een laptop te kopen en volgend jaar een weekje naar new york te gaan. Daarna wil ik naar Zuid-Afrika

doei
 
Zuid-Afrika? Haal je geen gekke dingen in het hoofd Boogie. Che Guivera faalde ook al.
 
Back
Naar boven