Fitness Seller

Wie heeft er een vakantiebaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb 2 (vakantie) baantjes..1 in magazijn van mijn stagebedrijf en de ander is in de fit&healthshop..verkoop van krachtapp. en voedingssupps.

Heb niet te klagen over de verdienste
 
Ik werk op een grote camping met een zwembad enzo. Verdient best goed voor 16-jarige. Doel: wat geld in handen hebben zodat ik niet naar geld hoef te kijken tijdens de vakantie:)
 
Werk 6 dagen in de week in een pc shop voor zo'n 6,50 per uur. Gelukkig is het deze week niet zo druk, want ik ben echt flink gaar geworden van meer dan een half jaar lang 6 dagen per week werken zonder vakantie. Het lijkt zo'n simpel werk, maar mentaal is het soms ooit tergend.

Heb niet echt een doel waar ik het voor doe. Gewoon wat sparen, heb nu een nieuwe pc aangeschaft, binnenkort dual 19" TFT erbij, maar dat is niet echt waar ik het speciaal voor doe. Gewoon om weer wat te sparen.
 
doe eens wat leuks benchmarc
 
Heb vanalles al gedaan wat betreft vakantiebaantjes:

vanaf m'n 13-14 jaar begonnen, eerst agrarische sector, daarna krantjes bezorgen, in een copy-shop gewerkt, kassamiep van de C1000, magazijnwerk, bouw, UPS, keramische vormgeving (nog steeds m'n vast baantje).

Nu werk ik voor zo'n 4 a 5 weken bij UPS als Ware House Clerk (ofwel gewoon in magazijn) en heb ploegendienst: een week van 14.30-23.00u en de andere week van 6.00-14.30u!!

Vind het opzicht klotetijden, werk liever gewoon van 8.00-16.30!!
 
ik heb 2 baantjes nu... 35-40 uur bij het bedrijf waar ik ben afgestudeerd en 6 uur op zaterdag bij m'n bijbaan.

verdien er zon 800-900 euro per maand mee.

Spendeer het aan schoolboeken en collegegeld... de rest gaat naar vaste lasten (verzekeringen/belasting/eten)
 
Laatst bewerkt:
800-900 euro voor 35-40 uur en bijbaan op zaterdag? Dat is wel VERDOMD weinig...
 
heb vakantiewerk in een plantage, beetje onkruid plukken en maaien soms wel midden in de brandende zon maargoed, verdien denk ik zo rond de 5 euro netto in het uur en ben 19 jaar, werk er ongeveer 5 weken gewoon van 8 tot 5, wat ik in totaal zal verdienen zal rond de 1000 euro zijn ofzo deze vakantie, daarna gelijk stage lopen 21 weken (gelukkig wel vergoeding).

waar het geld naartoe gaat: uitgaan, kleding, supplementen, fitness abbo, en misschien volgend jaar een auto'tje ;)
 
Ik werk 40 uur per week bij Watson Wyatt in Amstelveen.
Das een bedrijf dat adviezen geeft aan bedrijven op het gebied van pensioenen. Sluit goed aan op m'n studie Econometrie.
Betaalt ook lekker: 14 euro per uur :D
 
Werk in Brico (belgische doe-het-zelf keten)
Verdien €1200/maand voor 30u/week (goed betaald dus :D)
Wat ik ermee ga doen .... weet ik nog niet, waarschijnlijk investeren in een computer of een televisie ofzo :)
 
Ik heb geen job....dus help me even aan een vakantiejob :D
 
Alien zei:
Ik heb geen job....dus help me even aan een vakantiejob :D

Woon je ver van de kust? In de Brico zoeken ze nog mensen voor augustus :)
 
Back
Naar boven