XXL Nutrition

wie heeft er ervaring met een goeie fatburner ? legaal te koop op internet liefst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je al geprobeerd naast het nemen van een pilletje?

Fatburners zijn geen wondermiddel... Je kunt beter je voeding en/of verbranding dmv beweging aanpassen. Met andere woorden: Minder eten/meer sporten!
 
ik zou zeer graag een goede fatburner willen kopen ... iets dat resultaat geeft ! ik hoop via deze weg goede tips te krijgen .
alvast bedankt groetjes ben
Dat willen we allemaal. Helaas is het er niet :) Je valt alleen af als je in een calorietekort zit.
 
Helaas, er zijn geen legale supplementen die een significant effect hebben. Wat dacht je van een potje doorzettingsvermogen en werken aan gezonde voedingsgewoontes? ;)
 
De legale supplementen geven vooral energie bij een kcals deficit.
 
Een legale die echt merkbaar vet verbrand ga je niet vinden . Helaas.
 
bedankt voor de reacties ... ik doe mijn best met voeding enz .
maar wou dat het gewoon wat sneller ging zal me dan toch op mijn voeding blijven baseren !!!
 
Callorietekort creeeren en de bij de trainingen mss een caffeine capsule/bak zwarte koffie.
 
Ik ging heel goed op dry needling voor vet verbranding. Sommige mensen noemen het kwakzalverij maar bij mij werkte het echt!
 
Pindakaas op je buik smeren.
 
Pindakaas op je buik smeren.

Ik heb dit vorig jaar ook gedaan (6 weken) en heb er flinke resultaten mee gehaald. Je moet niet bezuinigen op de pindakaas, ik haalde de beste resultaten met biologische pindakaas. In het artikel die Bert erbij had gezet staan goede tips. Ga het dit jaar weer doen begin ermee in april.
 
Back
Naar boven