MuscleMeat

wie heeft er hier nou WEL respect voor de Bijbel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G


Fraggo, hou jij je ook aan de regel 'geen coïtus voor het huwelijk'? :)




Dat zijn details die niets met de kern van het geloof te maken hebben, maar die de hypocriete Katholieke kerk uitvergroot. Er staat trouwens nergens in de schrift dat een priester celibatair moet leven!
 
Originally posted by Olimantado
Juist, maar het geloof word vaak misbruikt als excuus om oorlogen te rechtvaardigen.

de jopdenvervolging had niets met geloof te maken. maar de Joden hadden gewoon meer succes in het leven ivm de normale bevolking, Dus een ideale zondebok om de problemen van het germaanse bevolkingsdeel op af te schuiven
 
Originally posted by Olimantado



Dat zijn details die niets met de kern van het geloof te maken hebben, maar die de hypocriete Katholieke kerk uitvergroot. Er staat trouwens nergens in de schrift dat een priester celibatair moet leven!

en ook niet dat ze van kleine kinderen af moeten blijven?
 
Daar moet iedereen afblijven....
 
De bijbel mogen ze van mijn part verbranden.

BURN IN HELL !!! :mad:
 
Originally posted by Geoffke
De bijbel mogen ze van mijn part verbranden.

BURN IN HELL !!! :mad:


Nou, van mijn part mogen ze jou ook verbranden hoor!! :D
 
Originally posted by Rob G


zijn r meerdere evolutie theorieen dan...? of bedoel je dat je nu voort gelooft in DE evolutie theorie? That makes two of us :D


Niet mee eens. DE evolutietheorie en de Bijbelse schepping passen vlot in elkaar... Is een hele uitleg, maar als het je interesseert lees je maar eens mijn thread ivm de 10e planeet!
 
Originally posted by Geoffke
De bijbel mogen ze van mijn part verbranden.

BURN IN HELL !!! :mad:

ALs jij er geen geloof of waarde aan hecht, dan moet je hem gewoon niet lezen
 
Originally posted by Scighera


ALs jij er geen geloof of waarde aan hecht, dan moet je hem gewoon niet lezen

Wie zegt dat hij hem leest???
 
Moeten ze ook die speakers van de moskeën af halen. Kanke herrie... Boek lezen gaat toch in stilte?
 
Originally posted by Rob G
Moeten ze ook die speakers van de moskeën af halen. Kanke herrie... Boek lezen gaat toch in stilte?

Ze moeten zo i zo alle moskees platgooien in Nederland. Heeft iemand wel eens een kerk in turkije gezien waar Nederlanders en andere Christelijke en Katholieke mensen heen kunnen. Wat datte gaat is Nederland veel te makkelijk. Als Nederlanders naar Turkije op vakantie gaan dan geven ze je een visum (heel slim) dan mag je 3 maanden blijven en dan moet je het land uit. Maar wij in Nederland,: "kom erin en blijf zo lang je wilt" Goed ik moet toegeven dan Nederland wat strenger daarin is geworden nu zeggen ze niet meer bij 10 van de 10 buitenlanders "kom erin en blijf zolang als je wilt" maar bij 9 van de 10.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zin om de bijbel weer ter handen te nemen en hem van begin tot eind te lezen
 
Ik wil wel meedoen Scighera. Ik stel voor dat we elke dag een hoofdstukje lezen van Genesis tot Openbaring en hier dan over elk hoofdstuk een discussiethread starten! Zo kan iedereen al snel zien dat bodybuilders stuk voor stuk erg diepzinnig zijn!
 
Ja ik wil ook wel meedoen
 
Zijn er nog kandidaten??
 
Ik heb er nog 1 thuis liggen, van me basisschool gehad toen ik me basisschool had gehaald. Kopen??? :D kan ik weer een potje whey kopen dat vind ik 10x zoveel waard als de bijbel
 
Originally posted by Elmar
Ik heb er nog 1 thuis liggen, van me basisschool gehad toen ik me basisschool had gehaald. Kopen??? :D kan ik weer een potje whey kopen dat vind ik 10x zoveel waard als de bijbel

Ik had toen een liedboek gehad. Hmm die heeft mijn broer geleend, even terugvragen ;)
 
Euhmm, jongens... zit er een steekje los ofzo?
 
Waarom vraag je dat, omdat wij geloven wil dat zeggen dat er een steekje los zit bij ons?
 
Back
Naar boven