AndroidHealthClinic

Wie heeft er nog een andere bezigheid dan BB? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mn vriendin en ik mogen altijd graag lekker op de bank hangen met een goeie dvd.

Met internet kan ik me ook prima vermaken.

Tijd voor andere bezigheden behalve BB, werk en bovenstaande heb ik eigenlijk niet.
 
Ik heb mijn verfkwast maar weer eens gepakt .
En ben mijn schilderij gaan na schilderen , want ik verveel me de tiepus .
Wie heeft en nog andere kunsten in zich dan alleen BB ?
Ben een amateur maar tis wel lekker ff kliederen met een kwast ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hey ik heb exact dezelfde bij de Blokker gekocht :)




Nee ziet er top uit Happymar :thumbs:

Ik zaalvoetbal nog, ga vaak naar hardstyle/core feesten en ben lid van de plaatselijke sekte.
 
motorrijden
chickies versieren
uit eten en koken
feesten
 
Hey ik heb exact dezelfde bij de Blokker gekocht :)




Nee ziet er top uit Happymar :thumbs:

Ik zaalvoetbal nog, ga vaak naar hardstyle/core feesten en ben lid van de plaatselijke sekte.


nee bij leen bakker toch ik heb hem in het groot ook in de woonkamer hangen
was mijn avatar een tijdje
Beetje anders , maar was een leuke uitdaging voor me na maanden niets gedaan te hebben

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Abonnement KRC Genk: Vroeger actief voetbal bij Nevok Gruitrode (1ste prov.), nu ga ik volledig voor de "beest" look en ben ik derhalve met actief voetbal gestopt.

[Link niet meer beschikbaar]

Auto's en motoren kortom PK's: Deze ben ik van plan te kopen binnen afzienbare tijd (Honda CBR600 RR):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Multimedia: LCD TV's, Surround sound, GSM, ...

Film en serie: Vooral comedy en sci-fi

Vrouwen: Vooral die met dikke tieten

Uitgaan: Voor de fun, alcohol consumptie is de laatste jaren wel drastisch afgenomen.
 
lang niet slecht happymar!

ik mag zelf graag gitaar spelen (in een band sinds kort), tekenen (maar doe ik niet zo vaak meer) en sinds kort ben ook ik weer beetje aan het lezen. Heb net 'een liefde in Parijs' van Remco Campert uit; prima boek!
 
Verliefd en klef doen met me vriendin, games, internet, tv, bioscoop, kroeg, muziek, lezen, etc
 
Drummen en net als Luuc bezig zijn met audio (solderen, afmixen, op en afbouwen, al die shit :D)
 
Metal: dus veel muziek luisteren, downloaden, lezen over, cd's ordenen, meer luisteren, nog meer downloaden. Beste hobby ever :)

Pokeren begint ook wel een flinke hobby te worden, via internet en met vrienden.

Verder gewoon the usual, wat op stap, bier zuipen, veel masterbatie, en veel tijd aan school kwijt.
 
lang niet slecht happymar!

ik mag zelf graag gitaar spelen (in een band sinds kort), tekenen (maar doe ik niet zo vaak meer) en sinds kort ben ook ik weer beetje aan het lezen. Heb net 'een liefde in Parijs' van Remco Campert uit; prima boek!

Zeg je me wat!

Ik heb n jaar geleden n keer een elektrische gitaar gekocht en roep sindsdien al dat ik een versterker ga kopen.

Mja, aangezien ik dat al een jr roep zal de komst van een versterker me ook wel niet genoeg motiveren om eens te pingelen.
 
What happened to the crystal meth orgies? :D

Whaha, ja dat probeer ik te beperken, na al die interne bloedingen van Man-Mountain vorige keer doen we het allemaal wat rustiger aan.
 
Boksen, ik bodybuild niet, of hoe je dat ook mag zeggen
Drugs gebruiken
Sjorren
Van Mikki houden
 
Ik heb mijn verfkwast maar weer eens gepakt .
En ben mijn schilderij gaan na schilderen , want ik verveel me de tiepus .
Wie heeft en nog andere kunsten in zich dan alleen BB ?
Ben een amateur maar tis wel lekker ff kliederen met een kwast ...

Ben je gek!! ik vind hem echt heeeel mooi joh! Wat leuk dat je dat kunt :)
Ik heb niet echt creatieve talenten..

Ontopic:
Naar school gaan.
Meer kan ik niet bedenken.
 
Gamen :D
Social life (vriendin zoeken :P, uitgaaan vriendenrondhangen)
School gaan(leren)
Werken
etc
Normaal leventje ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven