Fitness Seller

Wie heeft er nog meer een schuld aan de bank?

Bezoekers in dit topic

Remco - 1977

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
In Nederland moet je juist schulden hebben. Al het geld wat je hebt moet je toch belasting over betalen. Dus zolang je niks aan poen op papier hebt staan kan het een voordeel hebben. M.a.w. zorg er dus voor dat je je geld goed inversteerd en niet domweg op de bank laat staan.

roel26

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2005
op het eind van de maand meestal rond de 1000 in het rood. Maar verder geen schulden.

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2004
Ik heb ook wel de nodige schulden gemaakt. Elke keer gezeik met auto's etc waardoor ik weer een andere moest kopen. Studieschuld.

Ik heb echter nooit schulden gemaakt met als doel om er flink op los te kunnen feesten van die centen.

Tania

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2003
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
Het enigste wat ik aan lening heb is een hypotheek, maar ja dat geld had ik net niet op de bankrekening staan hahaha. :(

ik heb weleens rood gestaan maar dan ging het om enkele 100de euro´s verder nooit echt geld geleend :rolleyes:

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2003
Men zichtrekening staat €3 in het rood :( Gelukkig maandag beginnen werken :D

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Been there, done that...

@ the moment alleen een hypotheek. :)

Tjalle

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 sep 2004
Als je geen geld hebt zul je moeten sparen

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
nee heb geen schuld. nooit gehad ook.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
af en toe een paar euro rood staan als je geld iets later binnenkomt.....meer niet. ken wel veel mensen die schulden bij me hebben en later verdwenen en doe er maar nix mee want kan wel bezig blijven dan

Adema

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 mrt 2004
Johny zei:
Sommige vrienden van mij hebben een studieschuld van 50.000 euros.

:eek: Hoe krijgen ze dat voor elkaar?

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
Nee nooit geen schulden. Ik "werk" eerst voordat ik iets koop..

Medus@

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jan 2003
Nope, niks aan schulden... ik krijg nog geld van de bank :)

dutch windmill

** BULL POWER **
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Remco - 1977 zei:
In Nederland moet je juist schulden hebben. Al het geld wat je hebt moet je toch belasting over betalen. Dus zolang je niks aan poen op papier hebt staan kan het een voordeel hebben. M.a.w. zorg er dus voor dat je je geld goed inversteerd en niet domweg op de bank laat staan.

Hi bro,

is wel ongeveer waar, maar ik dacht de grens bij 35.000 euro lag, dat je vermogens belasting gaat betalen..
gewoon niet opgeven dan komen ze er ook niet achter...

grt. Rico

Stixxx

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 apr 2005
ben alleen de lening van mijn auto aan het afbetalen. nog 2 jaartjes en ik ben er vanaf

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
dutch windmill zei:
Hi bro,

is wel ongeveer waar, maar ik dacht de grens bij 35.000 euro lag, dat je vermogens belasting gaat betalen..
gewoon niet opgeven dan komen ze er ook niet achter...

grt. Rico

Ik dacht 19.000 maar als je partner niets heeft mag je haar deel meetellen dus kan je gezamenlijk 38.000 Euro hebben.

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
een maat van me is piloot bij de KLM en die heeft een studieschuld van 200 000 euro :D ... priveschool

mensen hebben wel schulden aan mij en elke dag dat ze te laat betalen gaat er een vinger af

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
Man-Mountain zei:
een maat van me is piloot bij de KLM en die heeft een studieschuld van 200 000 euro :D ... priveschool

mensen hebben wel schulden aan mij en elke dag dat ze te laat betalen gaat er een vinger af

hehe Don Corleone :D

Grijpwijk

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 feb 2004
Lengte
1m93
Massa
100kg
Zo belachelijk hoe makkelijk jongeren zich in de schulden werken voor luxe-artikelen zoals een telefoon of auto. Snap ook niet dat ouders zoiets toelaten. Essentieel stukje opvoeding lijkt me, het waarderen van geld en het niet buitensporig uitgeven van geld wat je niet hebt. Misschien dat de ouders in kwestie er zelf ook een handje van hebben ofzo.

Ik heb GEEN schuld, nooit gehad ook en nooit van plan geweest! Integendeel,heb een bankrekening met 5 cijfers voor de komma, een autotje etc etc en dat allemaal terwijl ik vroeger (alcohol, drugs) en tegenwoordig (bodybuilding) liefhebber was/ben van dure hobby's. En dat als student, goed vermogensbeheer dacht ik zo. :D

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Heb wel schulden, maar bezig om alles te saneren d.m.v. een nieuwe hypotheek met lagere rente en stuk lagere rentelasten. Totale besparing kan oplopen tot 350 euro per maand. Dan heb ik dus wel een stuk boeterente als extra schuld, maar het gaat mij om de lagere maandlast.

Naar boven