MuscleMeat

Wie heeft er nog meer een schuld aan de bank? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KRZA

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2003
Berichten
874
Waardering
1
Sommige kennen het vast wel.....


Wie heeft er nog meer een hardnekkige schuld aan de bank?
In mn jongere jaren er flink op los geleefd en geld uitgegeven als water...
sommige vrienden van mij hebben schulden die oplopen tot 20.000 euro (bij credit card maatschappijen, telefoon etc etc)

ben nu alweer een tijdje flink aan het aflossen en hoop volgend jaar maart/april klaar te zijn.
(had in totaal meer 8000 euro open staan)

Wie zit er in hetzelfde schuitje?
 
Ik niet, de bank staat bij mij in het krijt, en dat blijft ook zo.
 
Nee, ik heb nooit schuld gehad.
 
Hoe kan je er nou zo op los leven dat je 20 ruggen schuld heb? ??? Neuk je dan wekelijks in een bordeel ofzo.
 
Marky zei:
Hoe kan je er nou zo op los leven dat je 20 ruggen schuld heb? ??? Neuk je dan wekelijks in een bordeel ofzo.
Ik denk als je de woorden coke en gokken zegt dat je al aardig in de buurt zit... :cool:
 
20.000?!! : :eek:

volgens mij doet iedereen dat zo, We kunnen geen pc betalen weetje wat we doen, we lenen 5000 , kopen we meteen de beste!

Maanden lang afbetalen, maar oh oh, hij is kapot, en we moeten wel door betalen!

ga maar door, damn 20.000 :eek:
 
KRZA zei:
Sommige kennen het vast wel.....


Wie heeft er nog meer een hardnekkige schuld aan de bank?
In mn jongere jaren er flink op los geleefd en geld uitgegeven als water...
sommige vrienden van mij hebben schulden die oplopen tot 20.000 euro (bij credit card maatschappijen, telefoon etc etc)

ben nu alweer een tijdje flink aan het aflossen en hoop volgend jaar maart/april klaar te zijn.
(had in totaal meer 8000 euro open staan)

Wie zit er in hetzelfde schuitje?


Nee heb ik niet,

Wel probeer ik dagelijks bedrijven (en soms particulieren) die het zelfde probleem helpen uit de brand te helpen. Ik begrijp je probleem dus.
 
Nee, de bank is mij geld schuldig en dat blijft voorlopig zo ;) Misschien als ik een huisje koop dat het verandert, maar eerder niet. Ook apart vind ik mensen die in een dikke bak van de bank rijden, zou ik zelf nooit doen.
 
alleen hypotheek.
 
Jaja die gozer loopt nu al 3 jaar af te betalen ofzo voor 20.000 euro.
ik heb zelf oa schuld door het kopen van een auto enzo
 
Ja wel gehad aan de informatiseringsbank maar ik heb hem pas afgelost.
 
Alleen een autolening, maar binnen een jaartje ofzo is de bank mij evenveel verschuldig (spaarrekening) als ik hen (lening) :D .
 
ohw man...:eek: 20.000 euro. Dit blijkt dus ERG veel voor te komen.
Goh hoe zou dat toch komen?....
open msn messenger en je krijgt direct een pagina geopend waarom knipperd in velle kleuren naar je staat te lonken: 20.000 EURO lenen? dat kan makkelijk! bla bla bla... :kots: "

(natuurlijk is dit maar één kant van het verhaal)

gelukkig ben ik er persoonlijk net vanaf. Stond constant (jaar of 3) 1000+ euro rood. Bank had al bijna m'n rekening gesloten, maar toen was er: belasting teruggave :D. Meteen dat roodstaan er afgeknikkerd. Heel prima gevoel.

Succes met je aflossing, het zwoegen zal beloond worden!
 
Ik ben nog maar 16 dus gelukkig heb ik geen schulden:) Wel al aardig wat aan de kant kunnen zetten.
 
Bijna van alles af nu. Ik heb ooit +-14.000 gulden schuld gehad.
Ik moet nu nog slechts een paar honderd euro afbetalen en ik heb hier ruim 5 jaar over gedaan.
 
nee, ik heb geen schulden en ook nooit gehad. vind het ook lomp dat mensen een lening afsluiten voor een auto?!? spaar gvd zelf en/of koop een iets minder dure auto. maar ga niet lenen. mjah, dat is mijn mening.

een hypotheek is een ander verhaal.
 
PatrickT zei:
nee, ik heb geen schulden en ook nooit gehad. vind het ook lomp dat mensen een lening afsluiten voor een auto?!?
Mijn Leeftijd: 21

Aha vandaar. Spreek je over 10 jaar wel, dan heb je net als de meeste Nederlanders een Pl. ;)
 
damn ik was mn studieschuld vergeten. Maar ook dat vind ik een beetje een ander verhaal :D
 
Sommige vrienden van mij hebben een studieschuld van 50.000 euros. Zelf heb ik geen schuld, maar ga maar eens een jaar of 5 maximaal lenen bij de ibg-groep en je zit al op 25000 euro.
 
Ik ken het , ben ook nooit spaarzaam geweest, deed altijd meer op dan ik had.
Gelukkig is dat nu achter de rug.
 
Back
Naar boven