AndroidHealthClinic

Wie heeft er nog meer een schuld aan de bank? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In Nederland moet je juist schulden hebben. Al het geld wat je hebt moet je toch belasting over betalen. Dus zolang je niks aan poen op papier hebt staan kan het een voordeel hebben. M.a.w. zorg er dus voor dat je je geld goed inversteerd en niet domweg op de bank laat staan.
 
op het eind van de maand meestal rond de 1000 in het rood. Maar verder geen schulden.
 
Ik heb ook wel de nodige schulden gemaakt. Elke keer gezeik met auto's etc waardoor ik weer een andere moest kopen. Studieschuld.

Ik heb echter nooit schulden gemaakt met als doel om er flink op los te kunnen feesten van die centen.
 
Het enigste wat ik aan lening heb is een hypotheek, maar ja dat geld had ik net niet op de bankrekening staan hahaha. :(

ik heb weleens rood gestaan maar dan ging het om enkele 100de euro´s verder nooit echt geld geleend :rolleyes:
 
Men zichtrekening staat €3 in het rood :( Gelukkig maandag beginnen werken :D
 
Been there, done that...

@ the moment alleen een hypotheek. :)
 
Als je geen geld hebt zul je moeten sparen
 
nee heb geen schuld. nooit gehad ook.
 
af en toe een paar euro rood staan als je geld iets later binnenkomt.....meer niet. ken wel veel mensen die schulden bij me hebben en later verdwenen en doe er maar nix mee want kan wel bezig blijven dan
 
Johny zei:
Sommige vrienden van mij hebben een studieschuld van 50.000 euros.

:eek: Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
 
Nee nooit geen schulden. Ik "werk" eerst voordat ik iets koop..
 
Nope, niks aan schulden... ik krijg nog geld van de bank :)
 
Remco - 1977 zei:
In Nederland moet je juist schulden hebben. Al het geld wat je hebt moet je toch belasting over betalen. Dus zolang je niks aan poen op papier hebt staan kan het een voordeel hebben. M.a.w. zorg er dus voor dat je je geld goed inversteerd en niet domweg op de bank laat staan.

Hi bro,

is wel ongeveer waar, maar ik dacht de grens bij 35.000 euro lag, dat je vermogens belasting gaat betalen..
gewoon niet opgeven dan komen ze er ook niet achter...

grt. Rico
 
ben alleen de lening van mijn auto aan het afbetalen. nog 2 jaartjes en ik ben er vanaf
 
dutch windmill zei:
Hi bro,

is wel ongeveer waar, maar ik dacht de grens bij 35.000 euro lag, dat je vermogens belasting gaat betalen..
gewoon niet opgeven dan komen ze er ook niet achter...

grt. Rico


Ik dacht 19.000 maar als je partner niets heeft mag je haar deel meetellen dus kan je gezamenlijk 38.000 Euro hebben.
 
een maat van me is piloot bij de KLM en die heeft een studieschuld van 200 000 euro :D ... priveschool

mensen hebben wel schulden aan mij en elke dag dat ze te laat betalen gaat er een vinger af
 
Man-Mountain zei:
een maat van me is piloot bij de KLM en die heeft een studieschuld van 200 000 euro :D ... priveschool

mensen hebben wel schulden aan mij en elke dag dat ze te laat betalen gaat er een vinger af

hehe Don Corleone :D
 
Zo belachelijk hoe makkelijk jongeren zich in de schulden werken voor luxe-artikelen zoals een telefoon of auto. Snap ook niet dat ouders zoiets toelaten. Essentieel stukje opvoeding lijkt me, het waarderen van geld en het niet buitensporig uitgeven van geld wat je niet hebt. Misschien dat de ouders in kwestie er zelf ook een handje van hebben ofzo.

Ik heb GEEN schuld, nooit gehad ook en nooit van plan geweest! Integendeel,heb een bankrekening met 5 cijfers voor de komma, een autotje etc etc en dat allemaal terwijl ik vroeger (alcohol, drugs) en tegenwoordig (bodybuilding) liefhebber was/ben van dure hobby's. En dat als student, goed vermogensbeheer dacht ik zo. :D
 
Heb wel schulden, maar bezig om alles te saneren d.m.v. een nieuwe hypotheek met lagere rente en stuk lagere rentelasten. Totale besparing kan oplopen tot 350 euro per maand. Dan heb ik dus wel een stuk boeterente als extra schuld, maar het gaat mij om de lagere maandlast.
 
Back
Naar boven