XXL Nutrition

Wie heeft er raad over zaad?

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Deze thread is voor de fanatieke bb met vriendin/vrouw.

Hallo, ik ben de vriendin I.R.O.N. Hij is een fanatieke bb en gebruikt alle mogelijke suplementen.
Sinds ik hem ken heb ik na elke gemeenschap met hem een vaginale onsteking, het lijkt wel een allergische reactie. We zijn allebei getest en hebben geen SOA's, dus dat is het niet. Mijn huisarts kon ook niks ontdekken. Mijn vraag is aan jullie of jullie vrouw of vriendin hier misschien ook last van heeft. Zou het misschien door de suplementen kunnen komen, dat daar misschien iets in zit waardoor ik die infecties krijg?
Bij mijn vorige relatie met een anti bb had ik nergens last van!
Ik hoop op een snelle en serieuze reactie!!!
Groetjes..
 
mijn vriendin heeft het éénmaal gehad, in twee jaar tijd....
maar dit terwijl ik niks geen bijzondere supplementen gebruikte toenderteit. (enkel proteine en vitamines)
maar is jou vraag of die supplementen zijn zaad aantasten, oid?
dit lijkt me erg onwaarschijnlijk, maargoed ik ben geen deskunige oid.

suc6!
 
Heb ik ook gehad met mijn ex elke keer had zij ontstekkingen en ik heb het ook een keer van haar gekregen. In het ziekenhuis vertelde ze mij dat sommige mensen elkaar niet verdragen en dat we het altijd met een condoom moesten gaan doen:mad:

toen we dat toch maar deden nooit geen last meer gehad maar om het altijd met condoom te doen is ook niet alles. Nu bij mijn nieuwe vriendin hebben we nergens last van ,wel beter als met condoom:D




Groeten bigboy25.
 
Heb ook ooit es iets met 'n vriendin gehad.. We hebben ook allerhande dokters bezocht, en telkens wisten zij een verschillend ziektebeeld voor de hand te leggen. Dat was erg frustrerend, mits wij ook angstig waren. We wisten niet wat het was, maar toen er een dokter was (mijn huisdokter natuurlijk :) )
die met foto's kwam opdagen, wisten we direct wat waar we mee te maken hadden.. Het was idd een soort infectie. We moesten beiden een behandeling met daktarin nemen voor +- 11 dagen. Daarna was de infectie weg.. De oorzaak was, en ik hoop dat het een belletje bij jullie doet rinkelen, was een overmatig gebruik van zeep. Ikzelf waste me 2 maal per dag met zeep, waardoor een of andere beschermingslaag op mijn geslacht was verwijderd. Dus tijdens het vrijen kunnen er bacterien in de huid doordringen en kan er even later bij beide partners een infectie ontstaan.

Dus wees matig met de zepen of gebruik "speciale" zepen. Heb je je ook al eens laten controleren op allergien? Misschien heb je een of andere inwendige eczeem reactie? Je moet zien te achterhalen wat je met HEM, anders doet dan dat je met vorige partners deed.. Misschien ligt het direct voor de hand..
 
Wat bracke zegt is correct, wat het ook kan zijn (en ik weet dat je dit niet wil horen IRON) is dat er nog vuil onder je eikelrand zit. Ik zeg dus niet dat je vies bent ofzo, maar dat kan gewoon blijven zitten! Dit vuil kan bij je vriendin zijn blijven plakken en zijn gaan irriteren.

Goed wassen met water en een washand (zonder zeep) is het beste! Supplementen kunnen de oorzaak NIET zijn, dus daar hoef je de oorzaak niet bij te zoeken!

Grt worf!
 
Heeft inderdaat niets met supplementen te maken.Misschien dat iron zich met zeep wast en je vorige vriend niet.Het beste is ook dat hij zijn jongeheer voor de gemeendschap goed wast met water.Eigenlijk moet je ook voordat je hem pijpt je tanden poetsen omdat in de mond de meeste bacterie zitten,zelf naar het poetsen zitten er nog genoeg bacteriën in de mond die ook deze lastige ontstekingen kunnen veroorzaken.
 
elke keer als ik gemeenschap met mijn vrouw heb wordt ze zwanger .... iemand raad daarvoor :D

maar... ik kan alleen zeggen hygiene zoals hierboven ook vermeld wordt. Verder hebben wij geen problemen van dien aard die jij beschrijft.
 
IK kan voor je samenvatten dat wanneer het verschijnsel met hygiene te maken heeft, dat het ofwel wordt veroorzaakt door een gebrek aan hygiene, ofwel door een overmatig toegepaste hygiene.. Maar we sluiten niet uit dat het niet met andere zaken te maken kan hebben..

De truuk is dat je elkander moet observeren tijdens de daad.. Hou de zaadlosing eens op, of vrij eens met condoom, kijk dan eens wat er gebeurd..

:) Veel Succes :thumb:
 
Originally posted by Dr. Worf
Wat bracke zegt is correct, wat het ook kan zijn (en ik weet dat je dit niet wil horen IRON) is dat er nog vuil onder je eikelrand zit. Ik zeg dus niet dat je vies bent ofzo, maar dat kan gewoon blijven zitten! Dit vuil kan bij je vriendin zijn blijven plakken en zijn gaan irriteren.

....iemand nog een broodje smegma? hmmm!
:roflol:
 
Originally posted by I.R.O.N.

Wat bracke zegt is correct, wat het ook kan zijn (en ik weet dat je dit niet wil horen IRON) is dat er nog vuil onder je eikelrand zit. Ik zeg dus niet dat je vies bent ofzo, maar dat kan gewoon blijven zitten! Dit vuil kan bij je vriendin zijn blijven plakken en zijn gaan irriteren.

....iemand nog een broodje smegma? hmmm!
:roflol:



:barf:
 
Nooit ergens last van gelukkig{en ik n**k der echt hele dagen suf)goede hygienische gewoontes denk ik.
 
!!!!!!!!!!!!!--hmmm broodje kopkaas--!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------

By tha way, Daktarin is een middel tegen schimmelinfecties..
Maar over het algemeen gewoon lactasiet gebruiken, inwendige vaginale douche! Heb je ook geen last van put lucht, daarnaast voor het uitwendige lactasiet vaginale intiemdoekjes gebruiken, zijn allemaal ingredienten die de natuurlijke vaginale zuurtegraad niet beinvloeden. Zoals bracke al zei, het komt of door ranzige hygiene, of door een te fanatieke schoonboenerij...dan verlies je je eigen natuurlijke bescherming tegen infecties....
Gebeurt vaak met zeep met hoge PH-waarde, Was je gezicht maar eens met DOVE (ph-neutraal), en dan een keer met een goedkoop blok van een euro, voel het verschil maar. Maar de ph zorgt wel voor grondige reiniging, want de ph lost het vet op.
 
Back
Naar boven