XXL Nutrition

wie heeft er wel eens fake gehad?

Bezoekers in dit topic

ff serieus nu jongens, tis hier niet het gare hanenhok
 
ik heb eens fake sus gehad... wel flink bulken natuurlijk omdat ik verwachte heavy te gaan groeien... dus voor het eerst in mijn leven toen een buikje gekregen...

maar het heeft ook voordelen gehad... toen zag ik ook voor het eerst wat voeding nu echt met je kan doen.. en sindsdien bulk ik ook echt..
 
!!BarmaN!! zei:
wie heeft er wel eens fake gehad?


Ja thaibols...heb ze nog thuisliggen.
 
Laatst bewerkt:
-Fake Primobolan; de bruine ampullen. Had er eentje gekocht om te verifieren.
En mijn voorgevoel had gelijk.

-Fake Boldenone; standard-factory vials met een sticker eromheen geplakt van de firma VM. De sticker kon je er zo afhalen. Er zat echter wél een werkzame stof in die vial. Een smaaktest was genoeg om dat zeker te weten.

En hier en daar wat bedenkelijke potjes Nandrolone gezien uit Griekenland; lichtere kleur vloeistof, vreemd labeltje....en zo leer je de mensen kennen die eigenlijk alleen maar AAS zo goedkoop mogelijk willen verkopen en het zal ze worst wezen of het echt is of fake; zij willen de discounter uithangen.
 
stromba tabletten van Meca

100 in 1 potje ofzo
 
heb ook fake gehad van gs testo en deca helaas zou ik deze merk gs dus niemand aan bevelen het is slecht spul en je weet nooit wat er precies in zit en hoeveel
 
ferja zei:
heb ook fake gehad van gs testo en deca helaas zou ik deze merk gs dus niemand aan bevelen het is slecht spul en je weet nooit wat er precies in zit en hoeveel

Dan ben jij waarschijnlijk de 1e die Fake heeft van GS.
 
DBC01 zei:
'k He het wel meer gehoord hoor. :)


:( ??? Dat is niet zo mooi, ik dacht dat GS altijd zeer betrouwbaar was.

Van de ene kant dus goed om te horen. Betekend dus dat je altijd moet moet blijven letten
 
Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
:( ??? Dat is niet zo mooi, ik dacht dat GS altijd zeer betrouwbaar was.

Van de ene kant dus goed om te horen. Betekend dus dat je altijd moet moet blijven letten

beetje lastig met steeds andere etiketten....
 
GS is wel betrouwbaar. De mensen die fakes maken niet! ;)
 
Back
Naar boven