- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
wie van jullie heeft wel eens synthol gespoten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Diver2000
Weet ook niet wat er mis is met synthol, een steriele olie zonder hormonen. je rekt je spier op en de olie verdwijnt langzaam. de ruimte die je krijgt vult je lichaam op met spiercellen
Originally posted by Diver2000
ik ben heel zielig, dat weet ik. Mensen die gaan sporten maar wel bier zuipen en rokend op de foto staan vind ik soms nog zieliger.
ooowja ik gebruik synthol.
Hoef geen wedstrijden te draaien of te winnen. Wil gewoon lekker strak staan met alles in de juiste lijn.
Wordt trouwens door mijn vrouw geprikt en die prikt voor haar werk ook contrastvloeistoffen en prikt slagaders aan in bv de lies. Weet heel goed waar ze mee bezig is en ik denk ik ook.
Weet ook niet wat er mis is met synthol, een steriele olie zonder hormonen. je rekt je spier op en de olie verdwijnt langzaam. de ruimte die je krijgt vult je lichaam op met spiercellen
Maar ieder zijn keus
Originally posted by Floyd
Tjah, de man heeft er goed over nagedacht. En al zou hij dat niet hebben gedaan, is en blijft je eigen keus.
ps.
Wat is er mis met mensen die in het weekend een sigaret roken en bierie drinken?
uhmmmmmm, excuse me, maar of synthol nou verstandiger is dan (met mate) roken en drinken. Dat weet ik niet.
Originally posted by Olimantado
Tja, ik vind het zoiets als epo gebruiken omdat je s' zondags graag wat met de fiets gaat rijden....
Originally posted by admin
.... Ik weet zeker dat Diver weet waarmee hij bezig is en als je echt met een genetisch probleem zit dan is het ergens begrijpelijk dat men andere oplossingen zoekt om dit aan te pakken. Wil niet zeggen dat ik het goedkeur, dat zeker niet maar het is ieders beslissing en zolang het op correcte en gecontroleerde manier gebeurd ...