Fitness Seller

wie heeft er wel eens synthol gebruikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
wie van jullie heeft wel eens synthol gespoten?
 
Ik niet hoor ;) en jij?
 
Ik ook niet, maar ik zou het wel eens willen proberen!
 
ehm nee ik niet ;)

maar was gewoon benieuwd
 
Ik raad het iedereen af die het wil gaan gebruiken.
Als je het toch wil gebruiken moet je 1 ervaring hebben en 2 weten waarmee je bezig bent want het is niet zo simpel als het lijkt.
 
hehe...

mijn gedacht :

als het is om wat virtuele spieren te kweken (virtueel zijnde niet echt, want het is gewoon olie erin)... nja what can i say...

Als het gaat op professionele doeleinden (bvb als je daarmee een wedstrijd zou winnen met als hoofdprijs €5000), dan heb ik er niets op tegen.

maar als je dat als recreatieve bodybuilder doet? HAH dan noem ik dat openlijk z-i-e-l-i-g en l-u-i.

but then again it's just me ;)
 
ik ben heel zielig, dat weet ik. Mensen die gaan sporten maar wel bier zuipen en rokend op de foto staan vind ik soms nog zieliger.

ooowja ik gebruik synthol.

Hoef geen wedstrijden te draaien of te winnen. Wil gewoon lekker strak staan met alles in de juiste lijn.

Wordt trouwens door mijn vrouw geprikt en die prikt voor haar werk ook contrastvloeistoffen en prikt slagaders aan in bv de lies. Weet heel goed waar ze mee bezig is en ik denk ik ook.

Weet ook niet wat er mis is met synthol, een steriele olie zonder hormonen. je rekt je spier op en de olie verdwijnt langzaam. de ruimte die je krijgt vult je lichaam op met spiercellen

Maar ieder zijn keus
 
Originally posted by Diver2000

Weet ook niet wat er mis is met synthol, een steriele olie zonder hormonen. je rekt je spier op en de olie verdwijnt langzaam. de ruimte die je krijgt vult je lichaam op met spiercellen


Je bent goed bezig!!
 
@Diver > R E S P E C T :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Diver2000
ik ben heel zielig, dat weet ik. Mensen die gaan sporten maar wel bier zuipen en rokend op de foto staan vind ik soms nog zieliger.

ooowja ik gebruik synthol.

Hoef geen wedstrijden te draaien of te winnen. Wil gewoon lekker strak staan met alles in de juiste lijn.

Wordt trouwens door mijn vrouw geprikt en die prikt voor haar werk ook contrastvloeistoffen en prikt slagaders aan in bv de lies. Weet heel goed waar ze mee bezig is en ik denk ik ook.

Weet ook niet wat er mis is met synthol, een steriele olie zonder hormonen. je rekt je spier op en de olie verdwijnt langzaam. de ruimte die je krijgt vult je lichaam op met spiercellen

Maar ieder zijn keus

Ik vind je niet zielig hoor Diver ;).

Ik mijn ogen is het niet direct slim... Maar als ik me in jou probeer te verplaatsen snap ik het wel degelijk.

Het is niet per direct zielig ofzo. En beter verstandig dit doen dan idd roken drinken etc.

Maar ik heb er echt wel alle respect voor!
Je traint allang, bent een echte ecto, wordt profi geinjecteerd etc... En als ik je foto's bekijk is het gewoon echt je zwakke punt helaas....(biceps dus).

Verder zou ik het niemand aanraden, dat is wel weer zo. Maar er moeten uitzonderingen op de regel zijn.
 
Tjah, de man heeft er goed over nagedacht. En al zou hij dat niet hebben gedaan, is en blijft je eigen keus.

ps.
Wat is er mis met mensen die in het weekend een sigaret roken en bierie drinken? ;)

uhmmmmmm, excuse me, maar of synthol nou verstandiger is dan (met mate) roken en drinken. Dat weet ik niet.
 
Originally posted by Floyd
Tjah, de man heeft er goed over nagedacht. En al zou hij dat niet hebben gedaan, is en blijft je eigen keus.

ps.
Wat is er mis met mensen die in het weekend een sigaret roken en bierie drinken? ;)

uhmmmmmm, excuse me, maar of synthol nou verstandiger is dan (met mate) roken en drinken. Dat weet ik niet.

Tja ligt er maar net aan he... De mensen met de grootste bek over as en bbers e.d. roken en zuipen zich vaak elk weekend te pletter.....
Dus in dat opzicht....

Maar roken is bij mij een no no, alcohol met mate moet kunnen. Maar dat is met veel dingen zo he, met mate....
 
whehe, ja das ook zo. Het scheelt dat ik bijna alles doe, dus niemand kan mij ooit betichten van een bepaalde houding.....

Maar of dat 'alles' nu zo gezond is?!! Met mate zullen we maar zeggen toch......;)
 
tja, ik heb ook mijn mening en ik kom daarvoor uit :D

ja ik vind dit zielig. maar goed.

wiihaaa, roken ben ik al bijna een maand mee gestopt zonder problemen, en zover ik weet is af en toe een glaasje (ik heb het niet over jezelf lazarus drinken, voor de duidelijkheid) alcohol (zij het een pintje, en glaasje wijn, of andere) zelfs gezond! nou ja

dat het professioneel gespoten wordt veranderd voor mij niets... geef mij maar men pintje en mijn echte biceps (die niet bepaald mooi zijn of zo, maar ben er blij mee, zolang ze niet afscheuren vind ik het goed zo)












Ps : ik vind dat verhaal over fascia oprekken etc etc eerlijk gezegd dikke BS... iemand die daar een objectief 'onderzoek' over kan geven? kwestie van toch op de hoogte te blijven
 
Dan heeft die gozer van die foto met zijn gekke armen TOCH respect verdient!! Die olie zal daar dan ook uittrekken en er zullen spiercellen voor in de plaats komen of zouden het al spiercellen zijn allemaal?
 
Oli: stel je daar nu niet teveel van voor he, het blijft vooral de olie die *tijdelijk* volume geeft aan de spier.
het is niet zo dat je zonder iets te doen die ruimte zicht ff snel gaat vullen met spierweefsel.
Spiercellen zijn trouwens een verkeerde uitdrukking want echt cellen komen er natuurlijk niet bij, je hebt een aantal spiercellen in je lichaam en daar moet je het mee doen. Het enige wat er gebeurd is meer ruimte voor de spier waardoor bestaande cellen *hopelijk* beter kunnen groeien. (Minder weerstand van de facia omdat deze uitrekt)

Ik weet zeker dat Diver weet waarmee hij bezig is en als je echt met een genetisch probleem zit dan is het ergens begrijpelijk dat men andere oplossingen zoekt om dit aan te pakken. Wil niet zeggen dat ik het goedkeur, dat zeker niet maar het is ieders beslissing en zolang het op correcte en gecontroleerde manier gebeurd...
 
Tja, ik vind het zoiets als epo gebruiken omdat je s' zondags graag wat met de fiets gaat rijden....
 
Originally posted by Olimantado
Tja, ik vind het zoiets als epo gebruiken omdat je s' zondags graag wat met de fiets gaat rijden....

de nagel op de kop (imo)
 
Originally posted by admin
.... Ik weet zeker dat Diver weet waarmee hij bezig is en als je echt met een genetisch probleem zit dan is het ergens begrijpelijk dat men andere oplossingen zoekt om dit aan te pakken. Wil niet zeggen dat ik het goedkeur, dat zeker niet maar het is ieders beslissing en zolang het op correcte en gecontroleerde manier gebeurd ...

Dat is de nagel op de kop.

Alleen bij ons heet dat 'de spijker op zijn kop slaan' :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven