AndroidHealthClinic

wie heeft er wel eens synthol gebruikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik vind t zeer triest om olie in je lichaam te spuiten ook al gaat t weg dat is mijn mening en iedereen moet zelf weten wat ie doet als ie zich er maar gelukkig bij voelt .
maar waar gaat t heen met deze sport ?? inplantaten olie wat is de volgende stap ? vind t zeer triest maar nogmaals ieder z n ding ......

gr BIGTANK
 
ach ik vind het dan net zo triest om als recreatief BB aan de oxy te gaan of aan de dbol. waarom doe je het waarom zet je als recreaief BB 1000 mg test p/w. waarom ga je risico's lopen terwijl je er niks aan kan verdienen. Wil je zo graag meer massa hebben, wil je zo graag meer resultaat zien van 10 jaar trainen ( als dat al wordt gehaald) ja dat wil ik wel, daarom heb ik de stap genomen om via een olie zonder hormonen net de boel recht te trekken. helaas is het in mijn kuurtjes niet gelukt.


Helaas is synthol door enkele grote gebruikers zeer negatief in het beeld gekomen. Maar er zijn genoeg jongens die bv op de Olympia staan die er nog wel normaal uit zien maar alles in de juiste proporties hebben staan . En oooow wat willen we graag er net zo uit zien.
 
Diver2000 is Synthol niet heel moeilijk te doseren? Ik bedoel daarmee dat je niet van te voren weet hoe je lichaam (biceps) er op reageren. Dat het misschien te onnatuurlijk eruit gaat zien. Omdat je in het begin denkt dat het niet werkt, en er dan vervolgens meer olie in gaat spuiten.

Ik heb er voor de rest geen verstand van maar dat bedacht ik me ineens.

En hoe werkt zoiets eigenlijk is het net zoiets als een kuur, of moet je de olie er elke dag in spuiten? En binnen wat voor termijn zie je resultaat.
 
Wel grappig, ik dacht dat ik bodybuilding begon te begrijpen en zit in mijn achterhoofd ook wel eens met een testosteronkuurtje ooit, maar dan lees je weer deze dingen :-)
 
je zet de olie en de volgende dag als de pijn minder is ga je je arm op pompen en zie je hoe het eruit ziet. ik ben begonnen met 1ml per spier ( 2 spieren per biceps en 2 per triceps) dus 2 keer prikken op een dag. de week erop 2 ml per spier en de week er op 4 ml per spier, en de week daarna 5 ml per spier en nu 6 ml per spier. mij triceps geef ik niet meer dan 3 ml per spier terwijl ik dus in mijn biceps nu 6 ml zet. Ik prik iedere dag, dag 1 2 prikken triceps links en dus 6 ml verdeeld over 2 spieren en dag 2 biceps rechts 12 ml olie verdeeld over 2 spieren en dan dag 3 weer triceps maar dan rechts. zo verspring je iedere dag. Het zal niet de komende weken doorgroeien. wat er in zit zie je en dat zal niet zoals met AS nog doorwerken. Resultaat zag ik na ongeveer 70 ml olie. gaat in totaal 300 ml olie in mijn armen en dan kijk ik wat het resultaat is. is het eerder goed dan stop ik eerder. Wil ik meer dan zal er nog meer in gaan. Doel is ongeveer 4 of 5 cm meer. maar als je lang genoeg doorgaat heb je vanzelf een keer armen van 60 cm.
 
En hoeveel kost zo´n ingreep nou? (als ik vragen mag)
Waarvoor wordt synthol als eigenlijke doel gebruikt?

Succes in ieder geval!
 
300ml... rofl ok da's dus ongeveer de hoeveelheid van een goed pint bier in je biceps :D
 
Nou ieder natuurlijk zijn zin, maar geejf mij maar een pilsje!
 
Ik weet niet hoor maar dat zootje in je spier spuiten..heeft dat geen nevenwerkingen? En hoe weet je dan dat je goed spul hebt en dan bedoel ik steriel spul.
Maar goed, ik vind het alsnog BS.

.
 
Originally posted by Vince
Ik weet niet hoor maar dat zootje in je spier spuiten..heeft dat geen nevenwerkingen? En hoe weet je dan dat je goed spul hebt en dan bedoel ik steriel spul.
Maar goed, ik vind het alsnog BS.

.

Dit slaat dus ook op AS


greetz
 
Diver uit nieuwsgierigheid, wat is het risico van synthol? Of is het eigenlijk wel veilig?
 
Zijn weinig risico's mits je laat prikken door een bevoegd persoon. Het is een steriele plantaardige olie die iets dikker is dan de gewone olie die ze voor as gebruiken. je rekt op en de olie zal langzaam je lichaam verlaten net zoals de olie die je voor as gebruikt.

De oude synthol was vaak vervuild en was zeer dik. Er zijn ook mensen die zelf synthol maakten met motorolie en dat is nou niet echt schoon. de synthol die ik gebruik is komt uit west europa en is gewoon steriel. het komt van een farmaceut die ook as maakt.
 
Wanneer ga je eigenlijk je resultaten meten diver?
halvewege ging je t toch doen?
 
Er zijn zeker gevaren aan verbonden, klonters die door je hart gaan en een verstopping in de slagader vormen bijv. Milos Sarcev heeft dat eens meegemaakt en hij is nu niet meer te spreken over dat goedje.
 
Originally posted by Olimantado
Dan heeft die gozer van die foto met zijn gekke armen TOCH respect verdient!! Die olie zal daar dan ook uittrekken en er zullen spiercellen voor in de plaats komen of zouden het al spiercellen zijn allemaal?
Als je doelt op Greg die claimt zelf geen Synthol gebruikt te hebben, maar het met de olie injecties van test gedaan te hebben. (zegt ie) en wie ben ik dan om te zeggen NOT.
Over op die manier je fascia rekken zodat je spieren dan kunnen groeien wil ik ook wel een onderzoekje zien. En ook al is de olie steriel, (het is synthetisch) kan de olie toch nog wel schadelijk zijn voor je lichaam en bijv. K veroorzaken (op termijn). Ik bedoel maar.. een steriel mes tussen je ribben is ook niet goed voor je ook al is ie steriel. Is de substantie zelf wel onschadelijk?
 
Originally posted by Olimantado
Tja, ik vind het zoiets als epo gebruiken omdat je s' zondags graag wat met de fiets gaat rijden....
Veel wieler wedstrijden zijn op zondag, dat bedoel je toch :D:D:p
 
Ik vind dat het ieder's keuze is. Zowel AS als synthol zijn hulpmiddelen, AS maken je sterker en laten je makkelijker spiermassa ontwikkelen, synthol maakt de arm groter waarna het alsnog opgevuld moet worden met spiermassa (simpel gezegd). Beide zijn hulpmiddelen en niet gezond. Het is ieders keuze hierin.. Ik zie het een beetje als silliconenborsten, de een is fel tegen, de ander kiest ervoor. Ik vraag me alleen af of het het waard is, dagelijks een aantal injecties in de biceps en triceps lijkt me toch een dure en vooral geen prettige situtie. ik respecteer ieders keuze hierin
 
Ik vind het niet echt natuurlijk of zo! Het gaat steeds verder...

Als ik nu eens mijn arm laat amputeren en die van ronnie coleman r op laat naaien? :D
 
Dan zullen je linkerarm en rechteramr verschillen kwa grote denk ik, kun je ze beter allebei nemen :D
 
Back
Naar boven