XXL Nutrition

wie heeft er wel eens synthol gebruikt?

Bezoekers in dit topic

ghehehe, jeps, maaruh, zullen m'n benen dan niet uit proportie zijn...? :) Als ik nou gewoon mijn hoofd op zijn lichaam naai, en dan mijn klokkenspel r nog bij, dan is het perfect :):):)

alleen ben ik blank.... uhhh, doe dan cutler maar! :D
 
Originally posted by Rob G
ghehehe, jeps, maaruh, zullen m'n benen dan niet uit proportie zijn...? :) Als ik nou gewoon mijn hoofd op zijn lichaam naai, en dan mijn klokkenspel r nog bij, dan is het perfect :):):)

alleen ben ik blank.... uhhh, doe dan cutler maar! :D
no way dat ik zo'n lichaam wil,
doe mij maar een atlethisch gespierd lichaam.
 
Onze jay is toch een atlethische jongen....?


Neej joh ik ook niet hoor! Ik neem aan dat diver ook geen greg valentino armen wil...?
 
Nou niet echt de bedoeling nee
 
ik wil WEL Gregg Valentino armen, maar ben ervan overtuigd dat ik dat naturel ga bereiken!!
 
ghehe, natural? ga je r melk in spuiten dan? ;)

maaruh, diver, je hebt wel een toepasselijke signature :)
 
Jezelf af en toe eens bezatten kan echt niet zoveel kwaad hoor,
K heb ook wel eens gelezen dat Arnold S. bier dronk na zijn training, dus ehh proost :D !!

mzzl rob
 
Originally posted by rob12345

K heb ook wel eens gelezen dat Arnold S. bier dronk na zijn training, dus ehh proost :D !!

mzzl rob

Rookt die gozer eigenlijk soms blowtjes?
 
Diver uit nieuwsgierigheid: het is nou een maand geleden dat je over synthol praatte. Hoe is dat aan het evolueren?
Zie je er al wat van?
 
Originally posted by Olimantado


Rookt die gozer eigenlijk soms blowtjes?

jep.... check Pumping Iron... na de O. een blowtje.
 
Ach die Amerikaanse wiet is toch alleen maar blad en tak! Als arnie in NL een blowtje rookt zal hij waarschijnlijk niet meer veel iron pumpen :):D
 
Originally posted by Rob G
Ach die Amerikaanse wiet is toch alleen maar blad en tak! Als arnie in NL een blowtje rookt zal hij waarschijnlijk niet meer veel iron pumpen :):D


Das waar, was eens met enkele Amerikanen in Amsterdam en bij het drinken van pure whisky op het bulldog terras begonnen die gozers pure sticks zonder tabak te rollen... Ik waarschuwde ze nog, maar stoer verzekerden ze me dat ze wel wat gewend waren en ze dat in Amerika dagelijks doen.
Een uurtje later lagen ze al groggy... Ik had het bij colaatjes gehouden en was daar blij om toen ik die Amerikanen zag liggen!
 
'k ga ook syntol gebruiken ff kijken of ik mijn pik naar de 25 cm kan brengen, lijkt me wel geil ook leuk voor mijn vriendin
 
Back
Naar boven