Fitness Seller

Wie heeft ervaring met Turanabol/ Turinabol (oral)

  • Topic starter Elmo
  • Startdatum
  • Reacties 38
  • Weergaven 18K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Elmo

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.430
Waardering
1
Misschien heeft het te maken met de beschikbaarheid ervan maar ik hoor weinig over deze oral. Wie heeft hier ervaring mee?
Het lijkt mij precies tussen DBol en Wintrol in te zitten en daardoor erg interessant als "tussenoplossing" dwz toch massa opbouwen zonder je op te blazen met vocht en de andere oestrogene nadelen van DBol.

Is deze oral eigenlijk in Nederland op de markt?
 
is dat niet een generic tab die zowel dboll als stanazolol bevat?
 
Lijkt mij niet. De chemische naam luidt:

Chlorodehydromethyltestosterone

DBol: methandienone

Stanazolol = generic stof en zit oa in Winstrol



Pumpin' zei:
is dat niet een generic tab die zowel dboll als stanazolol bevat?
 
het lijkt een afstammeling te zijn van methyltestosteron, dit is echter puur een gok, voor hetzelfde geld is het totaal iets anders.

Als het een afstammeling is van methyltestosteron is dan kan je het spul beter laten liggen. dit is van wat ik ervan begrepen heb een afvalproduct van dianabol, wat erg androgeen is, maar waar je geen kwaliteitsmassa van overhoudt.

overigens, er zijn zat producten te krijgen waar zo veel goede ervaringen mee zijn, dat ik me afvraag waarom mensen zo'n onbekend product zouden nemen.

succes kerel
 
[Link niet meer beschikbaar]

Staat het eea over Turinabol op.....is btw volgens mij geen middel dat makkelijk te verkrijgen is. In dit artikel staat dat het in de USA zelfs helemaal niet te verkrijgen is.

Wat ik ervan weet is dat het vroeger in Duitsland veel gebruikt werd door atleten.
 
British Dragon is er pas weer mee uitgekomen..Dus is inmiddels al wel weer verkrijgbaar hier in NL..

D.W.
 
dutch windmill zei:
British Dragon is er pas weer mee uitgekomen..Dus is inmiddels al wel weer verkrijgbaar hier in NL..

D.W.

en is het iets en wat moeten we er bij voor stellen?
 
Lijkt mij heel interessant, kijk maar eens op bijgevoegde link.
Zit een beetje tussen Anavar en DBol in qua anabole sterkte maar is weinig androgeen wat voor mij belangrijk aspect is.

[Link niet meer beschikbaar]

Lees maar eens en vertel wat je er van vindt!


Pumpin' zei:
en is het iets en wat moeten we er bij voor stellen?
 
Sponsor

dutch windmill zei:
British Dragon is er pas weer mee uitgekomen..Dus is inmiddels al wel weer verkrijgbaar hier in NL..

D.W.

Bij de sponsor van het subforum staat ook enige informatie over Turanabol. ;)
 
ja lijkt me ook wel leuk om keertje te proberen..
 
Kuur

In welk kuurschema zou dit passen? Stackbaar?
 
Omdat Turinabol voornamelijk anabool is en weinig androgeen bij voorkeur stacken met alles wat androgeen is zoals bijvoorbeeld de verschillende tren esters maar ook met Deca (goede AR receptor hechting) of DHT-achtigen zoals Winstrol.

Edit: als milde orale aanvulling op injectables te gebruiken of als "slow-but-steady' oral kuur van 6-8 weken met als resultaat een aanwas van droge massa van een 3 tot 4 kilo voor beginnende bb'ers.


Greetz


Rhinemann zei:
In welk kuurschema zou dit passen? Stackbaar?
 
Laatst bewerkt:
ik heb er eigelijk veel horrorverhalen van gelezen, velen zouden (volgens de boekjes) jaren na gebruik kanker of andere ziekten ontwikkelen te wijten aan dit anabool...
wat er van waar is weet ik niet, maar het is sowieso niet het type wat me aantrekt.
 
enrico zei:
ik heb er eigelijk veel horrorverhalen van gelezen, velen zouden (volgens de boekjes) jaren na gebruik kanker of andere ziekten ontwikkelen te wijten aan dit anabool...
wat er van waar is weet ik niet, maar het is sowieso niet het type wat me aantrekt.

Bedoel je mij of Turinabol :mad: ???
 
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van orals what so ever, maar da's dus mijn opinie.
(punt) :D
 
Elmo zei:
Bedoel je mij of Turinabol :mad: ???
voorzichtig antwoorden nu...turinabol? :D
serieus, turinabol trekt me niet aan, net als dat dboll ofzo dat ook niet doet, maat wie weet verander ik ooit van gedachte.
 
Is er iemand die al wat ervaring heeft met OT? Ik wil binnenkort een kuur (eerste) hiermee doen, 6 weken, 40-50 mg per dag. Nakuren met Nolva en Milk thistle.
Iemand nog tips of commentaar.
 
Back
Naar boven