XXL Nutrition

Wie heeft films of series van DBZ of CD of VHS ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
Wie heeft dit VHS'en of CD van dragonball Z ... ?

Heb vannacht een film gedownd van DBZ ma wat blijkt is in slechte kwaliteit en in het japans ( wel ondertiteld ) ...

Wat zijn die stemmen belachelijk in het japans man !!!

Die engelstalige zijn toch veel beter ...
 
Had dacht ik 2 dbz films op dvd ergens liggen, moet nog keertje zoeken waar ze ergens liggen. :D
 
Originally posted by Speedy G.
Wie heeft dit VHS'en of CD van dragonball Z ... ?

Heb vannacht een film gedownd van DBZ ma wat blijkt is in slechte kwaliteit en in het japans ( wel ondertiteld ) ...

Wat zijn die stemmen belachelijk in het japans man !!!

Die engelstalige zijn toch veel beter ...
hehehe idd, die stemmen lijken wel ingesproken door 8 jarigen :(
 
lol,
Ik had eerst een handeltje in DBZ films op CD.
Totdat die ****in Buma stemra achter me aanzat :(
 
Originally posted by DJNRG83
lol,
Ik had eerst een handeltje in DBZ films op CD.
Totdat die ****in Buma stemra achter me aanzat :(

wie...? ???

ik zit al een hele tijd te zoeken achter DVD-kwaliteit DBfilms...

op Kazaa zijn ze max 300MB groot

:(
 
sorry ik bedoel stichting brein.

Stichting BREIN is opgericht in april 1998 en formaliseert de al tientallen jaren bestaande samenwerking tussen auteurs- en naburig rechthebbenden op het gebied van piraterijbestrijding. Stichting BREIN bestrijdt intellectuele eigendomsfraude namens auteurs, uitvoerende kunstenaars, producenten en distributeurs van muziek, film, video en interactieve software (zie aangeslotenen). BREIN speurt naar on- en offline piraterij, neemt civiele actie en levert informatie en expertise voor strafrechtelijke actie door de FIOD-ECD. BREIN verzorgt tevens voorlichting aan pers, politiek en publiek.
 
Die die ik vannacht dow'de was 185MB .. ook gene vette ...

Denk voor DVD kwaliteit ...

Het probleem is dat ik graag de volledige collectie DB zou willen ma als ik die allemaal moet kopen ben ik een klein fortuin kwijt ...

En de enigste reeks die ze in belgië uitzenden is de Z serie ... en die zenden ze telkens heruit ... ma op zo vervelende uren dat je ze niet kan opnemen ...

In de free record shop is het 6 euro per aflevering ...
Als je rekend hoeveel afrekeningen er zijn $$$$$$$
 
Originally posted by DJNRG83
sorry ik bedoel stichting brein.

Stichting BREIN is opgericht in april 1998 en formaliseert de al tientallen jaren bestaande samenwerking tussen auteurs- en naburig rechthebbenden op het gebied van piraterijbestrijding. Stichting BREIN bestrijdt intellectuele eigendomsfraude namens auteurs, uitvoerende kunstenaars, producenten en distributeurs van muziek, film, video en interactieve software (zie aangeslotenen). BREIN speurt naar on- en offline piraterij, neemt civiele actie en levert informatie en expertise voor strafrechtelijke actie door de FIOD-ECD. BREIN verzorgt tevens voorlichting aan pers, politiek en publiek.
**** stichting brein :evil2:

ik had vroeger een mp3-site er daar begonnen ze ook al te zeuren :(
 
Dragonball Z...? Ligt het nu maar aan mij of is dat niet dat kinderachtige tekenfilmpje waar mijn neefje van 5 helemaal gek op is?! :) Vind het echt mega saai man!

Geef mij maar 'Eek! the cat', 'terrible thunder lizzards', 'fururama' en 'the simpsons'!
 
Het ligt aan jou rob g :D
 
haha ik heb ze bijna nog allemaal vanaf de Cell Saga tot einde
 
Originally posted by Rob G
Dragonball Z...? Ligt het nu maar aan mij of is dat niet dat kinderachtige tekenfilmpje waar mijn neefje van 5 helemaal gek op is?! :) Vind het echt mega saai man!

Geef mij maar 'Eek! the cat', 'terrible thunder lizzards', 'fururama' en 'the simpsons'!

Rob wat ben jij een saaie piet

:p

ben een hardcore DB-fan!

fLl5KKoKTqxSJ8xAygU5iNCOaZ3a30PB.jpeg
fLl5KKoKTqxSJ8xAygU5iNCOaZ3a30PB.jpeg
fLl5KKoKTqxSJ8xAygU5iNCOaZ3a30PB.jpeg


saiyan VS saiyan! mijn fovariete DBZ episode

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha, ik dacht eerst echt dat jullie dit voor de ouwehoer zeiden, maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Jullie vinden die écht gaaf of niet? Damn.... Wat is r dan gaaf aan? Het is niet mooi getekend, er zit geen vet verhaal in, het is niet grappig...

No offence guys :) Leg het mij eens uit, en hoe laat komt het op welke zender dat ik het eens kan checken?!
 
Originally posted by Rob G
Hahahaha, ik dacht eerst echt dat jullie dit voor de ouwehoer zeiden, maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Jullie vinden die écht gaaf of niet? Damn.... Wat is r dan gaaf aan? Het is niet mooi getekend, er zit geen vet verhaal in, het is niet grappig...

No offence guys :) Leg het mij eens uit, en hoe laat komt het op welke zender dat ik het eens kan checken?!

gewoon voor de supervette actie!

na 2 afleveringen ben je eraan verslaafd

dacht dat het in NL op yorin kwam...

:D
 
Kheb alle films/series via irc gedownload van DBZ/DB.

Heb zowieso alle Dub films en van een paar ook nog de sub. Alleen de laatste film is slechte kwaliteit (13).
Alle dubs zijn dvd rip en subs zijn ook goed qua kwaliteit.

Via kazaa kan je niet echt de films/series vinden. Vaak download je bagger zooi of de franse serie :(.
 
ik vind dat doorzettings vermogen zo vet en wanneer ze kwaad worden. zit ik met kippenvel op de bank en dan kan ik haast nie wachten om te gaan trainen :)
 
AH man DBZ is bagger, HE-MAN die was pas sterk daar kan die Goku niet eens tegen op ook al bereikt ie SuperWhooperMega Sayan Level ;) :D

(van he-man kan je trouwens op kazaa ook nieuwe afleveringen vinden in manga-sT.....is vorig jaar in de US in premiere gegaan)
 
HE-MAN winnen tegen Goku ... :lol:

Zou hij the spirit bomb kunnen terugkaatsen met zen tandestooker ... dacht het niet ... ;)
 
Back
Naar boven