Fitness Seller

Wie heeft power/weightlift schoenen?

Heb jij speciale schoeisel?

  • Ja, specifieke power/weightlift schoenen

    Stemmen: 15 36,6%
  • Nee, maar zou wel willen

    Stemmen: 10 24,4%
  • Nee, doe ik niet aan. Gewoon m'n oldskool all stars

    Stemmen: 11 26,8%
  • Nooit geweten dat er zoiets was...

    Stemmen: 5 12,2%

  • Totaal stemmers
    41

Bezoekers in dit topic

Erik H

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
179
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
78kg
Zojuist las ik toevallig over schoeisel voor power/weightlifting...

Eigenlijk heb ik hier nooit bij stil gestaan en train nu op m'n nike air max. Squat dus ook. voor nu doe ik m'n schoenen voor die oefeningen maar uit denk ik (of trek m'n all stars aan).

Welk merk power/weightlift schoen heb je? Het gaat me dus niet om all stars, nike air max of zaalvoetbalschoenen. Echt specifiek voor power/weightlifting!

Ben benieuwd naar de ervaringen hiermee!
 
Heb merkloze oly's van goodlift.cz
Bevallen zeer goed bij de oly squats en oly lifts.
 
Sokken bevalt me prima.
 
Maak dan ook geen poll met opties voor mensen die ze niet gebruiken:p.
 
Ja, merkloze en gebruik ze altijd.
 
Adidas Ironworks III
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie heeft specifieke gewichthef of powerlift schoenen? mensen die specifiek voor dit trainen. doe je dit niet zou ik men geld er niet aan spenderen. kan je beter goedkope allstars kopen
 
Ik heb van die adidas gewichthefschoenen. Al train ik tegenwoordig weer op mn allstars.
 
Laatst bewerkt:
Adidas wrestle schoenen, ook erg geschikt.
 
Waar hebben jullie die Adidas gekocht? Internet neem ik aan? Op de adidas website kan ik ze niet vinden ...
 
Ik heb ze ook van adidas. Ik vind het deadliften er k*t op gaan net als de squat. Alleen met benchdag trek ik ze aan :o
 
Ik heb ze ook van adidas. Ik vind het deadliften er k*t op gaan net als de squat. Alleen met benchdag trek ik ze aan :o
Ze zijn inderdaad niet geschikt voor de deadlift, daar heb ik deadlift slippers voor.

Squat jij toevallig low bar? (pl-style)
 
Hmmm erg vreemd dan want het is wel een extreem stabiele schoen. En de verhoogde hak zou je moeten helpen dieper te komen (ivm flexibiliteit van de hams). Wat vind je er dan niet fijn aan? En op welk schoeisel doe je dat nu dan?
 
Hmmm erg vreemd dan want het is wel een extreem stabiele schoen. En de verhoogde hak zou je moeten helpen dieper te komen (ivm flexibiliteit van de hams). Wat vind je er dan niet fijn aan? En op welk schoeisel doe je dat nu dan?

Squatten gaat er op zich wel goed mee, maar merk dat ik daarmee minder gewicht kan liften en minder reps. Het gaat een stuk zwaar als met m'n asics hardloopschoenen waar ik nu mee squat :o
 
Back
Naar boven