AndroidHealthClinic

wie heeft spijt dat ie is gaan kuren?

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
waarom?

-omdat je niet meer kan stoppen.
-te jong begonnen.
-te weinig kennis van AAS.
-acne
-gezondheidsklachten
-etc.

Dat ik ga kuren is vrijwel zeker, alleen de vraag wanneer die dag komt. Ik wil het nog zeker 1 jaar uitstellen en wellicht dat het pas over een jaar of 4 is. Wie weet... Ik ben benieuwd of er mensen zijn die achteraf toch spijt hebben dat ze toen zijn begonnen met kuren.
Tevens ben ik benieuwd wat voor voordelen je hebt gekregen door het kuren. Altijd leuk om te weten :D
 
Spijt dat ik zo laat ben begonnen :D
 
Bang voor je anabolische ontmaagding?
 
Anabolen is toch een soort dragonball Z iets he? Dat je naar de volgende stap gaat van human perfection?
 
Bang voor je anabolische ontmaagding?

nee, dat niet. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten :D maar aan de andere kant denk ik dat ik er natural nog zeker wat uit kan halen en dat het een teken van zwakte is om er nu al mee te beginnen. Vandaar dat ik nog even wacht :(
 
verklaar je nader, wat ervoer je toen je eenmaal begonnen was. :D

Nou even serieus....je weet zelfs wel wanneer je er klaar voor bent. Ik denk dat ik er al eerder klaar voor was dan dat ik begonnen ben. Ik had misschien liever 6 maanden eerder begonnen maar heb er verder geen spijt van.

Als je denk dat je er klaar voor bent gewoon doen...
 
en bovendien kan ik dan mijn bijbaantje in een kledingwinkel wel vergeten aangezien ik dan te groot wordt :D
 
en bovendien kan ik dan mijn bijbaantje in een kledingwinkel wel vergeten aangezien ik dan te groot wordt :D

Pas op dat je niet teveel verwacht van AAS. AAS is lekker en je groeit er flink van maar verwacht niet dat je een IFBB Pro bent in 3 kuurtjes.
 
Pas op dat je niet teveel verwacht van AAS. AAS is lekker en je groeit er flink van maar verwacht niet dat je een IFBB Pro bent in 3 kuurtjes.

ja dat weet ik en dat heb ik ook liever aangezien ik liever voor kwaliteit (dikte, hardheid, seperatie) ga dan pure massa.
 
Geen spijt!!!!!!!!!
 
ja dat weet ik en dat heb ik ook liever aangezien ik liever voor kwaliteit (dikte, hardheid, seperatie) ga dan pure massa.

zolang je geen wedstrijden gaat draaien lijkt me dat niet iets waar je je direct mee bezig houdt.... je gaat toch vooral voor massa lijkt me
 
Geen spijt maar dit is mn eerste en tevens ook laatste kuur.Ben eigenlijk al tevreden hoe ik nu ben en wil dit ook nog jaren behouden.Met teveel aas zal dat moeilijk worden op latere leeftijd.En zonder aas kun je op latere leeftijd toch nog strak blijven met 1 a 2 daagse training.
Spijt nee zeker niet,en een keer een bescheiden kuurtje kan niet zoveel kwaad.Maar pas op,er zijn er zat die er niet meer vanaf kunnen blijven.En dan kun je later nog wel eens spijt krijgen.
 
Geen spijt, want het zijn bewuste keuze die we maken, althans ik wel.
 
geen spijt was een bewuste keuze en is goed uitgevallen
 
Geen spijt maar dit is mn eerste en tevens ook laatste kuur.Ben eigenlijk al tevreden hoe ik nu ben en wil dit ook nog jaren behouden.Met teveel aas zal dat moeilijk worden op latere leeftijd.En zonder aas kun je op latere leeftijd toch nog strak blijven met 1 a 2 daagse training.
Spijt nee zeker niet,en een keer een bescheiden kuurtje kan niet zoveel kwaad.Maar pas op,er zijn er zat die er niet meer vanaf kunnen blijven.En dan kun je later nog wel eens spijt krijgen.

Op latere leeftijd HRT....dan heet het ook niet meer kuren:D
 
Spijt heb ik nooit.Ben eraan begonnen na studie over de te gebruiken anabolen en ben er redelijk op vooruit gegaan.Merk wel dat het redelijk verslavend spul is..
Ook in mijn omgeving zie ik veel mensen die min of meer verslaafd zijn.
Eerst hoor je ach 1 kuurtje is niet schadelijk en later zijn ze een nieuwe aan het plannen om toch nog groter sterker of droger te worden.Zeer veel zelfvertrouwen tijdens de kuur maar een maandje of wat later zijn ze de kick kwijt en willen ze weer opnieuw beginnen.Bijna iedereen die ik ken (en dat zijn er best veel) heeft het ooit over 1 kuur gehad en heeft er meerdere genomen.

Trouwens een beetje stripverhaaltje van die scorpion maar denk dat hij het goed bedoelt
Soms een (uhum) beetje overdreven maar er zitten ook juiste punten in
 
Als je géén spijt in je leven heb gehad,
Heb je nooit geleefd !!


Effe ontopic: Ik ga volgende maand beginnen en heb er zin in !!!!!!!!!
en heb er nu totaal geen spijt van ...hehe
 
Denk ehh weet wel zeker dat er veel mensen zijn die niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ook na een aantal bezoeken op DBB!!!!
Die WS overdrijft inderdaad maar zoals ik het al zei,hij bedoelt het goed.
Je kan natuurlijk nooit zeggen dat het goed voor je is.

das waar:cool:
 
Back
Naar boven