Fitness Seller

Wie heeft USPS gebruikt en wat zijn jullie ervaringen

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn komende order met USPS gaan proberen. Wie heeft dat al ooit gedaan en wie heeft er allemaal naheffingen gekregen na verzending met USPS?
 
Vindt ik beter dan fedex, mss duurt het een paar dagen langer maar je krijgt geen naheffingen van +30euro.

Grtz
 
Paar dagen? Maak er maar een paar weken van.... Na-heffingen heb ik idd niet gehad met usps. ;)
 
Shipment Activity Location Date & Time
--------------------------------------------------------------------------------
Delivered Abroad NETHERLANDS 03/08/06 7:45pm

Attempted Delivery NETHERLANDS 03/07/06 5:54pm
Abroad

At Foreign Delivery NETHERLANDS 03/07/06 12:15am
Unit

Out of Foreign Customs NETHERLANDS 03/06/06 11:40am

Into Foreign Customs NETHERLANDS 03/03/06 8:14am

Into Foreign Customs NETHERLANDS 02/23/06 1:19pm

Arrived Abroad NETHERLANDS 02/23/06 1:19pm

International Dispatch N. J. BULK 02/21/06 6:14pm

Al met al een kleine 3 weken dus waarvan het de meeste tijd bij de douane heeft gelegen. Wordt door de PTT afgeleverd en ik moets 7 euro invoerrechten betalen, via fedex was dat minimaal 30 euro geweest voor dit formaat zending. Voor mij geen fedex meer :)
 
Ik heb usps meestal op 1 a 2weken, 1 keertje duurde het 2maand:p
 
Denk eraan dat de tarieven die 1fast400 berekent voor USPS die voor global airmail zijn! Vervolgens gebruiken ze de goedkoopste dienst die minder dan de helft kost en er heel lang over doet.
Wat dat betreft neemt de arrogantie en het ons geld afhandig maken bij die mensen echt ontzettend toe.
 
hmm nou mijn pakketje bij USPS was dus in 2 dagen in NL, heeft alleen vervolgens 2 weken bij de douane gelegen ;)
 
Ik heb vrijdag besteld bij 1fast, zaterdag is het verscheept en ik heb mijn spullen vandaag ontvangen met USPS.
 
hallo ik heb een vraagje wij hebben in amerika een pakje gekocht via usps
en het is al door de douane en nu is mij vraag door wie word het in nederland dan verstuurd wij hebben alleen een cp......
alvast bedankt hier voor
 
actros zei:
hallo ik heb een vraagje wij hebben in amerika een pakje gekocht via usps
en het is al door de douane en nu is mij vraag door wie word het in nederland dan verstuurd wij hebben alleen een cp......
alvast bedankt hier voor

Het word in Nederland overgenomen door TPG post.
 
Ik heb het vorige week zondag besteld met usps en ik heb het gvd nog steeds niet!! Het is nu al 3 dagen in Nederland en nog niet uitgeleverd. Ik verwacht het morgen.
 
Back
Naar boven