Fitness Seller

Wie heeft verklaring ?

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
Als ik soms ontwaak of ik kijk plots een andere richting uit na wat weg te dromen schieten er bij mij soms van die zwarte 'elektriciteitsdraadjes' over mijn netvlies.
Ook als ik in een compleet donkere slaapkamer ben (en er dus al tijden geen licht op mijn netvlies is geweest) en ik moet bv. heel erg hoesten, dan schieten die draadjes weer over mijn netvlies (vooral aan de boven en onderkant van mijn zicht).

Pijnlijk? Nee, maar zou wel s graag willen weten wat dit voor iets is...
Weet iemand wat ik bedoel?
En zo ja, heeft iemand een verklaring hiervoor?
 
:scratch:

you're an alien! :eek: :bang:

sorry mate ik heb daar nog nooit van gehoord.
 
Musclebear?
 
Door de spontane grote hoeveelheid blootstelling aan spiritualisme die je oogballen en de rest van je organen moeten ondergaan wanneer je op Chat & Conversatie stuit zijn je oogballen langszaam aan het transformeren in orbs. Dit is nog maar het begin, voor je het weet zit je jankend als een klein meisje in een geluidsdichte ruimte waarin je eventjes haarfijn ondervraagd wordt door een drietal buitenaardse wezens waarbij ze gebruik maken van allerlei supergeadvanceerde anusveruimende middelen.

Sterkte.
 
ik heb t ook gehad, en t kan zo erg zijn dat je ff niet meer ziet, alleen sneeuw, alleen kun je niet zeggen of t zwart of wit is.
tzou iets zijn met je bloeddruk.
Ik heb t nog gehad toen ik n tijd neerzat en plots rechtstond.
 
die lichtjes zijn orbs en ufo's
 
ik heb t ook gehad, en t kan zo erg zijn dat je ff niet meer ziet, alleen sneeuw, alleen kun je niet zeggen of t zwart of wit is.
tzou iets zijn met je bloeddruk.
Ik heb t nog gehad toen ik n tijd neerzat en plots rechtstond.

nix meer zien? sneeuw?
mm, dat is iets anders hoor hier, ik blijf wel degelijk helder beeld hebben enkel zitten er soms zo van die "elektriciteitsdraadjes" op het netvlies.
Als ik die dan volg met mn oogbol, zie ik die meestal rechtsboven uit mn ooghoek verdwijen.
Gezond é? :D
@ Klaaswitz: Ok!
 
is dat gewoon geen vorm van staren?
ofwel is gewoon je bloeddruk te laag of suikerspiegel
 
ja da kan ik ok hebben en die verspringen dan constant, ma die faden dan meestal gewoon uit.

ik zag idd zo goed als nix meer een paar sec. Twas gelijk sneeuw(van op tv) maar pretty ongedefineerd, ik kon nie zien waar wit en zwart was.
 
ja da kan ik ok hebben en die verspringen dan constant, ma die faden dan meestal gewoon uit.

ik zag idd zo goed als nix meer een paar sec. Twas gelijk sneeuw(van op tv) maar pretty ongedefineerd, ik kon nie zien waar wit en zwart was.

Ok, dus ik heb juist hetzelfde zoals in je eerste zin beschreven.
Maar nix meer zien (of sneeuw) das al iets anders é, zou ik toch wel eens laten onderzoeken..
@Kazz Unit

Jup, meestal komen die "slangetjes" voort als gevolg na wat staren..
Maar ben zeker ni alleen met dit fenomeen, heb dit al vaker gehoord maar vroeg me nu echt s af aan wat dit te wijten valt.
Onlangs nog maar medische controle gedaan voor het werk, bloeddruk => normaal.
 
ik kreeg pilletjes. Hielp nie zoveel eig.

en hoe voelt t om aan me te denken?
 
ik kreeg pilletjes. Hielp nie zoveel eig.

en hoe voelt t om aan me te denken?

:dunno: kun jij het mij vertellen ???

Heb het ook wel eens gehad. Maar je legt het wel bizar uit bro :D al zou ik het zelf niet beter kunnen :)
 
Als ik soms ontwaak of ik kijk plots een andere richting uit na wat weg te dromen schieten er bij mij soms van die zwarte 'elektriciteitsdraadjes' over mijn netvlies.
Ook als ik in een compleet donkere slaapkamer ben (en er dus al tijden geen licht op mijn netvlies is geweest) en ik moet bv. heel erg hoesten, dan schieten die draadjes weer over mijn netvlies (vooral aan de boven en onderkant van mijn zicht).

Pijnlijk? Nee, maar zou wel s graag willen weten wat dit voor iets is...
Weet iemand wat ik bedoel?
En zo ja, heeft iemand een verklaring hiervoor?

niks ergs aan hoor, hebben wel meer aliens.stap een keer in je ufo , dat helpt misschien
 
weet niet wat voor rare dingen jullie allemaal hebben vreemd .....:eek:
 
heb je ook pijn aan je anus?
 
ik heb t ook gehad, en t kan zo erg zijn dat je ff niet meer ziet, alleen sneeuw, alleen kun je niet zeggen of t zwart of wit is.
tzou iets zijn met je bloeddruk.
Ik heb t nog gehad toen ik n tijd neerzat en plots rechtstond.

Dat heeft iedereen wel eens denk ik. Te snel opstaan: zwart voor ogen: duizelig: op punt van flauwvallen: weer helemaal beter.

Maar wat hij hier vertelt is toch iets anders denk ik.. elektriciteitsdraden man goh.. electrabel al eens gebeld? betaal je je rekeningen op tijd?

Nee serieus nu, nooit van gehoord :D
 
Back
Naar boven