AndroidHealthClinic

wie heeft Yuri van Gelder gisteren op tv gezien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met een paar maanden zou Coleman in de ringen heersen, met zijn enorme massa en kracht.
 
Wat ik weet via iemand die hem traint (wat krachtsport betreft in de gym) is dat deze jongen een gewoon 4-5 dagen per week zwaar aan krachttraining doet (begeleid) en er gewoon een uitgebalanceerd flink eiwitrijk eetschema er op na houdt. + Zijn kleine lengte en genitische aanleg is hij al snel imponerend ja.
 
Wie zegt dat hij niet aan bodybuilding doet ?

Verder ben ik niet impressed op z'n fysiek. Iedereen die droog is met een beetje massa ziet er altijd 2x groter is dan een vetmassa erop.

Hij zal vast idd netjes zijn split schematje afwerken ''cyan''.:rolleyes:
 
Duidelijk natural:

1. Traint z'n hele leven
2. Voedingsschema is perfect
3. Genetisch bevoordeeld (anders win je geen wk)
4. Oogt stuk groter omdat hij klein is
 
Duidelijk natural:

1. Traint z'n hele leven
2. Voedingsschema is perfect
3. Genetisch bevoordeeld (anders win je geen wk)
4. Oogt stuk groter omdat hij klein is


Weer zo een..
 
Yuri van gelder heeft geen rug, ook al doet hij one armed chin ups voor reps.
:D
 
Met een paar maanden zou Coleman in de ringen heersen, met zijn enorme massa en kracht.


Haha, ik denk het ook niet. Ronnie is een robot vergeleken bij Yuri. Bij van Gelder zie je in dat filmpje heel goed dat hij meer 1 geheel is dan een bodybuilder.

Alleen vind ik die eindeloze vergelijking zinloos. Hij is een turner, als de esthistiek van z'n uitvoering perfect is en op de Olympische Spelen zou winnen, zal z'n spiermassa hem een zorg zijn.
 
Haha, ik denk het ook niet. Ronnie is een robot vergeleken bij Yuri. Bij van Gelder zie je in dat filmpje heel goed dat hij meer 1 geheel is dan een bodybuilder.

Alleen vind ik die eindeloze vergelijking zinloos. Hij is een turner, als de esthistiek van z'n uitvoering perfect is en op de Olympische Spelen zou winnen, zal z'n spiermassa hem een zorg zijn.

wat bedoel je met 1 geheel? Dat zijn spieren mooier overlopen op elkaar?
Zou het trouwens geen leuke en goede aanvulling zijn om 1x in de week recreatief te gaan turnen? En daarbij 3x in de week KT te blijven doen.
 
wat bedoel je met 1 geheel? Dat zijn spieren mooier overlopen op elkaar?
Zou het trouwens geen leuke en goede aanvulling zijn om 1x in de week recreatief te gaan turnen? En daarbij 3x in de week KT te blijven doen.

Wat voor oefeningen had je daarbij in gedachten dan, zo lenig ben ik in iedergeval niet meer :p
 
Wat voor oefeningen had je daarbij in gedachten dan, zo lenig ben ik in iedergeval niet meer :p

tja, ik ben ook zo stijf als een plank maar je hebt toch ook turnen voor vrouwen op leeftijd. Een aparte bodybuilding groep zou dan toch ook kunnen? :D
Oefening baart kunst ook. Ik zou zelf wel in die ringen willen aankloten.
 
wat bedoel je met 1 geheel? Dat zijn spieren mooier overlopen op elkaar?
Zou het trouwens geen leuke en goede aanvulling zijn om 1x in de week recreatief te gaan turnen? En daarbij 3x in de week KT te blijven doen.

Voor functionele kracht kan ik weinig betere dingen bedenken iig.
 
At Smooth, als jij het podium op wilt zal wendbaarheid en lenigheid je een zorg zijn. Zo groot en droog mogelijk, en dan is specifieke spiergroeptraining het meest effectieve (bodybuilding dus). Het basis motief van Yuri ligt heel ergens anders.

Hij wilt z'n benen het liefst zo klein mogelijk, want hoe zwaarder die zijn, hoe meer kracht het kost om het zwaartepunt in het midden te houden.
 
Weer zo een..

Haha

Leven is oneerlijk kerel. Wen er maar aan. De een ziet er na een jaar trainen al goed uit de ander na 4 kuren nog niet. Hij heeft toevallig goede genen en traint 6 uur per dag.

Maar goed, als de gedachte dat hij kuurt jou troost laat ik je gewoon in je waan. No problem.. ;)
 
Haha

Leven is oneerlijk kerel. Wen er maar aan. De een ziet er na een jaar trainen al goed uit de ander na 4 kuren nog niet. Hij heeft toevallig goede genen en traint 6 uur per dag.

Maar goed, als de gedachte dat hij kuurt jou troost laat ik je gewoon in je waan. No problem.. ;)

Zo bedoel ik 't niet. Je kan niet aan iemand zien of die wel of niet gebruikt door te stellen dat de massa er niet is. Slechts een beperkt deel van de sportwereld gebruikt doping met als doel massa.

Dus zo'n opmerking 'duidelijk naturel' slaat als een tang op een varken.
 
Zo bedoel ik 't niet. Je kan niet aan iemand zien of die wel of niet gebruikt door te stellen dat de massa er niet is. Slechts een beperkt deel van de sportwereld gebruikt doping met als doel massa.

Dus zo'n opmerking 'duidelijk naturel' slaat als een tang op een varken.

De opmerking weer zo een slaat ook op diezelfde tang. Die kerel heeft toevallig wat massa en meteen denkt iedereen dat hij dan wel zou gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat die kerel gebruikt. Maar goed, we zullen er nooit achter komen.. ;)
 
Maakt het uit dat hij gebruikt of niet, hij heeft gewoon een dikke fysiek met benen die een klein beetje groter zouden moeten en een zeker wel dikke rug. En ringen is idd bijna pure ub-strength, pound per pound.
 
Back
Naar boven