AndroidHealthClinic

Wie Helpt Mij (als Het Kan Vanmiddag Nog) Uit De Brand

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
4.757
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik ben bezig met begeleding van een meid die ik eigenlijk nogal heel erg leuk vindt (heel lief rustig aardig) en wil haar helpen met bodybuilding (zonder het tegenover haar bodybuilding te noemen anders is ze bang te breed te worden). Wie kan mij (mag heel basis zijn.. geen probleem) een veodingsschema posten en een trainingsschema voor 3 dagen? Greetz HELP ;)
 
Tommyboy zei:
Ik ben bezig met begeleding van een meid die ik eigenlijk nogal heel erg leuk vindt (heel lief rustig aardig) en wil haar helpen met bodybuilding (zonder het tegenover haar bodybuilding te noemen anders is ze bang te breed te worden). Wie kan mij (mag heel basis zijn.. geen probleem) een veodingsschema posten en een trainingsschema voor 3 dagen? Greetz HELP ;)

Wat je eerst moet weten voordat je een schema maakt of kunt laten maken is haar vet%!
Aan de hand hiervan maak je een schema ( voeding ) wat wel makkelijk is om te vragen wat ze allemaal lust en aan de hand van een lijst die hier wel op het forum is te vinden een voedingsschema maakt!
Als trainingsschema zou ik haar een full body schema geven die ze per training afwerkt om zo te wennen aan weerstandstraining en de oefeningen!
Als ze gewend is aan weerstandstraining kun je stapsgewijs het gewicht opvoeren en de rep's laten zakken!
Rep's die ze maakt 15x.

Succes met de tips
 
owhh owhh owhhh tommyboy!! :D Player :D

Wat wil ze zelf? wat is haar doel?
 
ben geen player maat ..vindt dat meisje echt leuk en nou maar hopen dat ze het niet leest. dus even serieus eej jongens. Ik hen inmiddels als een voedingsschema gemaakt met behulp van mijn ervaringen en allerlei van dbb. maar nu het traingssschema. de oegeningen zal geen probleem zijn maar kan zij piramide net als ik trainen? 10 8 8 6 zwaar? voor los en 10 10 10 ofzo voor kabels. ik noem maar wat. heb haar deze link al geven dus beetje bang dat ze het gelijk leest . heb al teveel mensen naar deze site gestuurd van mijn gym haha. ze is 24 ..denk 1.74/75 uhhh 63 kilo ofzo??? en vet uhhh ja ze oogt redelijk slank maar is allemaal niet strak. daar gaat wel vernadering inkomen denk ik
 
Peoples zei:
owhh owhh owhhh tommyboy!! :D Player :D

Wat wil ze zelf? wat is haar doel?


oh doel is strakker ..vooral bij buikje. ze wil wel de mannenoefeningen doen na veel gezeur haha ..als ze maar niet te breed word :p
 
full body, en dat buikje ja dat raak je eigenlijk alleen kwijt door te cutten. ik zou ze eerst 6 weken een full body schema geven

en het voedingsschemais vaak ook een heel eind hetzelfde als bij een man alleen zijn dan de hoeveelheden een stuk minder
 
Joyce zei:
full body, en dat buikje ja dat raak je eigenlijk alleen kwijt door te cutten. ik zou ze eerst 6 weken een full body schema geven

en het voedingsschemais vaak ook een heel eind hetzelfde als bij een man alleen zijn dan de hoeveelheden een stuk minder

dankje joyce. voedingsschema is al voor elkaar en zal ook wel wat bf eraf gaan halen als ze zich er aan kan houden. Ik d8 zelf ook aan fullbody. heb jij daar een voorbeeld schema van ? als ik train doe ik 4 oefeningen voor 1 spiergroep bijvoorbeeld en ben naar huis maar als zij fullbody doet kan ze (neem ik aan) niet voor alles 4 oefeningen doen . dan is ze 3 uur bezig
 
en na die fullbody? 3 spiergroepen per dag? zodat ze alles 1 x traind?
 
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)

Dit ruleerd zwaar :D.
 
eduardjanssen zei:
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)

Dit ruleerd zwaar :D.

bedankt goeje gast :cool:

daar zit wat in ja. kwam ik even niet op. ik heb haar nu aangeraden steeds na de training een half uur cardio te doen maar 1 x moet genoeg zijn eej ook al wil ze wat vet kwijt? met haar voeding moet dat wel goed komen denk (schema voeding is al ok)
 
eduardjanssen zei:
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)
upperbody
lowerbody
cardio (vul zelf maar in maat :D)

Dit ruleerd zwaar :D.

whahahahahahahaha ik zei al : ik ben geen player..vind haar serieus leuk haha
ik dacht dat je met VUL ZELF MAAR IN MAAT zoiets bedoelde als DAT WEET JE TOCH WEL maar het dringt nu pas tot me door :D alleen na het huwelijk. morgen ga ik trouwen
 
zou na het fullbody schema over gaan op 2 split 3 spiergroepen per dag
 
Ik zou per spiergroep 3 oefeningen doen misschien in de piramide zoals jij stelt.

En iedere dag als opwarmer ff 15 min steppen! :D
 
en dan zeggen ze altijd dat vrouwen traag van begrip zijn :rolleyes: , maar mannen :eek:
 
Tommyboy zei:
bedankt goeje gast :cool:

daar zit wat in ja. kwam ik even niet op. ik heb haar nu aangeraden steeds na de training een half uur cardio te doen maar 1 x moet genoeg zijn eej ook al wil ze wat vet kwijt? met haar voeding moet dat wel goed komen denk (schema voeding is al ok)

Er is geen betere vetverbrander dan krachtsport he.
 
nog 4 uurtjes denk ik ...ik draai me zandloper al om
 
ben geen player maat ..vindt dat meisje echt leuk en nou maar hopen dat ze het niet leest.

Huh. Je wil juist toch wel dat ze het leest, of niet soms? Hoe moet ze anders weten dat je haar leuk vindt? Zo te lezen ga je het haar niet vertellen.
 
saint zei:
Huh. Je wil juist toch wel dat ze het leest, of niet soms? Hoe moet ze anders weten dat je haar leuk vindt? Zo te lezen ga je het haar niet vertellen.

Evenals dat hij verteld dat zijn raad en daad van ons afkomstig is!
Je laat dan een goeie indruk achter :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven