Fitness Seller

Wie Helpt Mij (als Het Kan Vanmiddag Nog) Uit De Brand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat ze eigenlijk verboden terrein is nog. dus ken alleen maar beetje nice zijn
 
ReyMysterio zei:
Evenals dat hij verteld dat zijn raad en daad van ons afkomstig is!
Je laat dan een goeie indruk achter :D
voedingssschema helemaal zelf gepiept eej haha :cool:
en denk nie dat het dan nog een probleem is :cool:
 
ze oogt redelijk slank maar is allemaal niet strak. .... omdat ze eigenlijk verboden terrein is nog.
Hieruit concluderend dat ze dit topic niet leest en dat jij of zij al een vriendin heeft, ik zou zeggen motiveer haar vaker samen naar de gym te gaan en besteed veel aandacht aan haar dat ze de oefeningen goed uitvoert en dat ze zich er goed bij voelt.

Owjah complimentjes willen ook nog weleens helpen

GR
 
ik hou het kort eej (als het goed loopt komt er meer haha) ik= vrij maar zij niet
als ik een vriendin had ging ik niet met haar naar de gym en zij dus nu ook niet. zou ik ook niet maken tegenover die ander.complimentjes misschien maar doe vooral gewoon helpen en niet opdringen. Ik blijf gewoon ...geef haar de schema;s ..doe gewoon normaal .
 
nou tjalle goede kerel dat is juist het k*tte eraan: ze kan het wel lezen (me eigen schuld) ze maakt er alleenniet vaak gebruik van dus hoop da tze niet te goed luistert
 
Tommyboy zei:
nou tjalle goede kerel dat is juist het k*tte eraan: ze kan het wel lezen (me eigen schuld) ze maakt er alleenniet vaak gebruik van dus hoop da tze niet te goed luistert

Hoe heet zij hier dan?
Ik moet haar dan ff pm'en :roflol:
 
lol..nee ga er nu niet meer over praten .had ik alniet moeten doen.. ook niet via pm ..als het goed komt horen jullie alles.ze zit hier niet. als het goed komt, komt ze maybe wel hier.. tommy gaat offtopic nu
 
Tommyboy zei:
lol..nee ga er nu niet meer over praten .had ik alniet moeten doen.. ook niet via pm ..als het goed komt horen jullie alles.ze zit hier niet. als het goed komt, komt ze maybe wel hier.. tommy gaat offtopic nu


Kortom succes met onze tips ;)
 
Nou Tommyboy !

Ik heb het inderdaad gelezen ! en ik ben er helemaal niet blij mee dat jij achter mijn rug om dingen op het forum aan het plaatsen bent :mad:

En ik heb je nog zo verteld ik wil niet breed worden !
Ik vind je echt een player !

ik spreek jou nog wel ! :mad:
 
ik denk dat het een kloontje is, zoniet dan is het een sletje dat de moeite niet waard is. je neemt de moeite tijd en energie in het kind te steken, wie denkt ze wel niet dat ze is dat ze zomaar breed wordt?
 
:lol: :lol: :lol: :sob: :sob: potverdomme dit is echt lachuh man have fun tommyboy de volgende keer in de gym
 
meisje zei:
Nou Tommyboy !

Ik heb het inderdaad gelezen ! en ik ben er helemaal niet blij mee dat jij achter mijn rug om dingen op het forum aan het plaatsen bent :mad:

En ik heb je nog zo verteld ik wil niet breed worden !
Ik vind je echt een player !

ik spreek jou nog wel ! :mad:

Whahahaha wat een faker :D :D :whip: :slap:
 
Hehehe :D sorry tommyboy, ik hoop dat ik je er niet te erg mee heb laten schrikken (ik denk het van niet :D ) maar ik kon het echt niet laten :D
achteraf wel flauw van me :p

nogmaals sorry. :o
 
:D :D hahahaha nee is hartstikke cool :D Kon het alleen op dat ene moment even niet zo waarderen want kreeg het wel even benauwd haha. Ik moet niet te lang wachten meer. werk van maken. gister elkaar misgelopen en vandaag is ze niet geweest
 
Matrubeer anders eerst even. Dan ga je met een koel hoofd naar binnen, zul je zien dat alles los loopt. Anders ben je net een geile teef.
 
haha ja goed idee. moet eerst mezelf worden man. ik ben net een klein kind bezig. zingend door huis ...tegen me mammie alles vertellen en me vrienden... zou toch nie zo zijn dat ik verliefd ben eej? :p :D
 
Tommyboy zei:
:D :D hahahaha nee is hartstikke cool :D Kon het alleen op dat ene moment even niet zo waarderen want kreeg het wel even benauwd haha. Ik moet niet te lang wachten meer. werk van maken. gister elkaar misgelopen en vandaag is ze niet geweest
bellen en afspreken om samen te trainen, bijv. morgenochtend.
 
Tommyboy zei:
oh doel is strakker ..vooral bij buikje. ze wil wel de mannenoefeningen doen na veel gezeur haha ..als ze maar niet te breed word :p
Dat intense gezeik van die vrouwen die denken dat als ze een keer aan de ijzers hebben gehangen meteen een Ahnuld zijn...

Laat haar gewoon lekker ijzervreten. Bij vrouwen vind ik dit zeker een verplichting als ze specifiek willen afvallen!

Een eetschema. Geef haar gewoon je eigenschema. ;)
 
nee dat doe ik nie maat. ik verbrand bij het leven dus ik eet me ook helemaal gek ..als ik haar zo laat eten ...dan heb ik strax een tokkie aan me zij vrees ik :p
 
Action Roy zei:
Hehehe :D sorry tommyboy, ik hoop dat ik je er niet te erg mee heb laten schrikken (ik denk het van niet :D ) maar ik kon het echt niet laten :D
achteraf wel flauw van me :p

nogmaals sorry. :o

hehehe...Evil jongen!!!maar wel een goeie!:evil2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven